Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SKO 24













Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 3: Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Damages: none
Registration number: OK-97-RY
Hamulce: hamulce tarczowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 3: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Uszkodzenia: brak
Numer rejestracyjny: OK-97-RY
Bremsen: Scheibenbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 3: Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Schäden: keines
Kennzeichen: OK-97-RY
Bremser: skivebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 3: Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Registreringsnummer: OK-97-RY
Frenos: frenos de disco
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 3: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Daños: ninguno
Matrícula: OK-97-RY
Freins: freins à disque
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 3: Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Dommages: aucun
Numéro d'immatriculation: OK-97-RY
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 3: Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Schade: schadevrij
Kenteken: OK-97-RY
Travões: travões de disco
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 3: Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Danos: nenhum
Número de registo: OK-97-RY
Тормоза: дисковые тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 3: Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Регистрационный номер: OK-97-RY
Bromsar: skivbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 3: Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Skada på fordon: skadefri
Registreringsnummer: OK-97-RY