Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SKO 24 / SAV ASSEN / DHOLLANDIA 3000 kg / CARRIER MAXIMA 1300 /

PDF
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SKO 24 / SAV ASSEN / DHOLLANDIA 3000 kg / CARRIER MAXIMA 1300 / - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SKO 24 / SAV ASSEN / DHOLLANDIA 3000 kg / CARRIER MAXIMA 1300 / | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SKO 24 / SAV ASSEN / DHOLLANDIA 3000 kg / CARRIER MAXIMA 1300 / | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SKO 24 / SAV ASSEN / DHOLLANDIA 3000 kg / CARRIER MAXIMA 1300 / | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SKO 24 / SAV ASSEN / DHOLLANDIA 3000 kg / CARRIER MAXIMA 1300 / | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SKO 24 / SAV ASSEN / DHOLLANDIA 3000 kg / CARRIER MAXIMA 1300 / | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SKO 24 / SAV ASSEN / DHOLLANDIA 3000 kg / CARRIER MAXIMA 1300 / | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SKO 24 / SAV ASSEN / DHOLLANDIA 3000 kg / CARRIER MAXIMA 1300 / | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SKO 24 / SAV ASSEN / DHOLLANDIA 3000 kg / CARRIER MAXIMA 1300 / | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SKO 24 / SAV ASSEN / DHOLLANDIA 3000 kg / CARRIER MAXIMA 1300 / | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SKO 24 / SAV ASSEN / DHOLLANDIA 3000 kg / CARRIER MAXIMA 1300 / | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SKO 24 / SAV ASSEN / DHOLLANDIA 3000 kg / CARRIER MAXIMA 1300 / | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SKO 24 / SAV ASSEN / DHOLLANDIA 3000 kg / CARRIER MAXIMA 1300 / | Obrazek 12 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/12
PDF
Cena:
na żądanie
Złóż zapytanie o cenę
Kontakt z dealerem
Rocznik: 2008-07
Pierwsza rejestracja: 2008-07
Ładowność: 32 200 kg
Własna masa: 9 800 kg
Całkowita masa: 42 000 kg
Lokalizacja: Holandia Borssele6454 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: OK-66-JY
Data zamieszczenia: dzisiaj
Opis
Wymiary: długość - 14 m, szerokość - 2,6 m
Osie
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 9 090 mm
Oś kierowana
Dodatkowa komplektacja
Alufelgi
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: czerwony

Dodatkowy opis — Naczepa chłodnia Schmitz Cargobull SKO 24 / SAV ASSEN / DHOLLANDIA 3000 kg / CARRIER MAXIMA 1300 /

Polski
Hamulce: hamulce tarczowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (7500 godziny pracy olej napędowy)
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Cool unit brand: Carrier

= More information =

Axle configuration
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%

Functional
Cooling engine: diesel and electric (7500 operating hours diesel)

Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average

Other information
Cool unit make: Carrier

Additional information
Please contact Marnix kaan for more information
Brzdy: kotoučové brzdy
Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Chlazení motoru: dieselové a elektrické (7500 provozní hodiny diesel)
Obecný stav: průměr
Technický stav: průměr
Optický stav: průměr
Kühlgerät Marke: Carrier

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Bremsen: Scheibenbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%

Funktionell
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (7500 Betriebsstunden Diesel)

Zustand
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Marnix kaan, um weitere Informationen zu erhalten.
Bremser: skivebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (7500 driftstimer diesel)
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Frenos: frenos de disco
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (7500 horas de funcionamiento diésel)
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Freins: freins à disque
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Moteur frigorifique: diesel et électrique (7500 heures de fonctionnement diesel)
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Fékek: tárcsafékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 10%; Gumiabroncs profilja jobbra: 10%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 10%; Gumiabroncs profilja jobbra: 10%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 10%; Gumiabroncs profilja jobbra: 10%
Hűtőmotor: dízel és elektromos (7500 üzemóra dízel)
Általános állapot: átlagos
Műszaki állapot: átlagos
Optikai állapot: átlagos
Freni: freni a disco
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 10%; Profilo del pneumatico destra: 10%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 10%; Profilo del pneumatico destra: 10%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 10%; Profilo del pneumatico destra: 10%
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico (7500 ore di funzionamento diesel)
Stato generale: media
Stato tecnico: media
Stato ottico: media
Merk koel unit: Carrier

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%

Functioneel
Koelmotor: diesel en elektrisch (7500 draaiuren diesel)

Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld

Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Marnix kaan
Travões: travões de disco
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (7500 horas de funcionamento diesel)
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Тормоза: дисковые тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (7500 часы работы дизельное топливо)
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Brzdy: kotúčové brzdy
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Chladiaci motor: dieselové a elektrické (7500 prevádzkové hodiny diesel)
Všeobecný stav: priemer
Technický stav: priemer
Optický stav: priemer
Bromsar: skivbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Motor för kylning: diesel och el (7500 körtimmar diesel)
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
7 950 € ≈ 33 850 zł
2008
Ładowność 30 400 kg Własna masa 8 600 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 900 € ≈ 25 120 zł
2008
Ładowność 32 025 kg Własna masa 9 975 kg Liczba osi 3
Holandia, Ravenstein
Vaex Truck Trading B.V
od 18 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
7 950 € ≈ 33 850 zł
2008
Ładowność 30 400 kg Własna masa 8 600 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 950 € ≈ 25 330 zł
2008
Ładowność 33 080 kg Własna masa 8 920 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 400 € ≈ 27 250 zł
2008
Ładowność 33 060 kg Własna masa 8 940 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
8 250 € ≈ 35 120 zł
2008
Ładowność 33 384 kg Własna masa 8 616 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
10 950 € ≈ 46 620 zł
2008
Ładowność 30 100 kg Własna masa 8 900 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
10 950 € ≈ 46 620 zł
2008
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 450 € ≈ 27 460 zł
2008
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
10 900 € ≈ 46 410 zł
2008
Ładowność 33 351 kg Własna masa 8 649 kg Liczba osi 3
Holandia, Swifterbant
Truck & Trailerservice Swifterbant BV
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
7 000 € ≈ 29 800 zł
2007
Ładowność 33 870 kg Własna masa 8 130 kg Liczba osi 3
Holandia, Breda
Abid Trading B.V.
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2009
Ładowność 33 655 kg Własna masa 8 345 kg Liczba osi 3
Holandia, Swifterbant
Truck & Trailerservice Swifterbant BV
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
8 900 € ≈ 37 890 zł
2009
Ładowność 33 615 kg Pojemność 88 793 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 8 385 kg Liczba osi 3
Holandia, Ede
JB Trading bv
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 900 € ≈ 20 860 zł
2007
Ładowność 32 200 kg Własna masa 9 800 kg Liczba osi 3
Holandia, Oldenzaal
Heisterkamp Used Trucks
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 450 € ≈ 27 460 zł
2007
Ładowność 32 200 kg Własna masa 9 800 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
7 000 € ≈ 29 800 zł
2007
Ładowność 31 540 kg Własna masa 10 460 kg Liczba osi 3
Holandia, Breda
Abid Trading B.V.
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
8 950 € ≈ 38 100 zł
2007
Ładowność 30 350 kg Własna masa 8 650 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 700 € ≈ 20 010 zł
2007
Ładowność 32 200 kg Własna masa 9 800 kg Liczba osi 3
Holandia, Saasveld
Hesselink Trucks BV
od 6 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 800 € ≈ 28 950 zł
2007
Ładowność 32 800 kg Własna masa 9 200 kg Liczba osi 3
Holandia, Tilburg
Kuijpers Trading B.V.
od 6 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
7 950 € ≈ 33 850 zł
2007
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem