Autoline » Uszkodzone naczepy » Uszkodzone naczepy chłodnie » Uszkodzone naczepy chłodnie Schmitz Cargobull » Uszkodzona naczepa chłodnia Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp »

Uszkodzona naczepa chłodnia Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp

PDF
Uszkodzona naczepa chłodnia Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp - Autoline
Uszkodzona naczepa chłodnia Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp | Obrazek 1 - Autoline
Uszkodzona naczepa chłodnia Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp | Obrazek 2 - Autoline
Uszkodzona naczepa chłodnia Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp | Obrazek 3 - Autoline
Uszkodzona naczepa chłodnia Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp | Obrazek 4 - Autoline
Uszkodzona naczepa chłodnia Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp | Obrazek 5 - Autoline
Uszkodzona naczepa chłodnia Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp | Obrazek 6 - Autoline
Uszkodzona naczepa chłodnia Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp | Obrazek 7 - Autoline
Uszkodzona naczepa chłodnia Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp | Obrazek 8 - Autoline
Uszkodzona naczepa chłodnia Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp | Obrazek 9 - Autoline
Uszkodzona naczepa chłodnia Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp | Obrazek 10 - Autoline
Uszkodzona naczepa chłodnia Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp | Obrazek 11 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/11
PDF
6 450 €
Cena netto
≈ 27 430 zł
Kontakt z dealerem
Model: Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp
Rocznik: 2008-06
Pierwsza rejestracja: 2008-06
Ładowność: 30 000 kg
Własna masa: 9 000 kg
Całkowita masa: 39 000 kg
Lokalizacja: Holandia SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 21309
Data zamieszczenia: ponad 1 miesiąc
Zabudowa
Wymiary nadwozia: 13,32 m × 2,5 m × 2,6 m
Tylne drzwi
Osie
Liczba osi: 3
Pierwsza oś: 385 65 R 22,5
Druga oś: 385 65 R 22,5
Trzecia oś: 385 65 R 22,5
Stan
Stan: powypadkowy

Dodatkowy opis — Uszkodzona naczepa chłodnia Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/engine problem/ Disc/Multi-Dual temp

Polski
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Carrier Vector
- Disc brakes
- Multi / Dual temp
- Sliding separation wall

= Remarks =

Cool unit brand: Carrier

= Dealer information =

Homepage: pokaż kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385 65 R 22,5
Make axles: Schmitz
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 2: Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 3: Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%

Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (11627 operating hours diesel; 2654 electric)
Wall thickness: 50 mm

Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average

Other information
Cool unit make: Carrier
- Carrier Vector
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Преграда
= Další možnosti a příslušenství =

- Carrier Vector
- Kotoučové brzdy
- Příčka
- Vzduchové odpružení

= Další informace =

Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385 65 R 22,5
Značka náprav: Schmitz
Zadní náprava 1: Profil pneumatiky vlevo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Zadní náprava 2: Profil pneumatiky vlevo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Zadní náprava 3: Profil pneumatiky vlevo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 80%

Funkční
Chlazení: -30 °C na 30 °C
Chlazení motoru: dieselové a elektrické (11627 provozní hodiny diesel; 2654 elektrický)
Tloušťka stěny: 50 mm

Stát
Obecný stav: průměr
Technický stav: průměr
Optický stav: průměr
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Carrier Vector
- Luftfederung
- Multi / Dual temp
- Scheibenbremsen
- Trennwand

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Carrier

= Firmeninformationen =

Homepage: pokaż kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385 65 R 22,5
Marke Achsen: Schmitz
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%

Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (11627 Betriebsstunden Diesel; 2654 elektrisch)
Wandstärke: 50 mm

Zustand
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring
- Skillevæg
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385 65 R 22,5
Akselfabrikat: Schmitz
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%

Funktionelle
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (11627 driftstimer diesel; 2654 elektrisk)
Vægtykkelse: 50 mm

Stand
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
- Carrier Vector
- Multi / Dual temp
- Αερανάρτηση
- Διαχωριστικό
- Δισκόφρενα
= Más opciones y accesorios =

- Carrier Vector
- Frenos de disco
- Mampara de separación
- Multi / Dual temp
- Suspensión neumática

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5
Marca de ejes: Schmitz
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%

Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (11627 horas de funcionamiento diésel; 2654 eléctrico)
Grosor del tabique: 50 mm

Estado
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
- Väliseinä
= Plus d'options et d'accessoires =

- Carrier Vector
- Freins à disque
- Multi / Dual temp
- Porte de separation roulante
- Suspension pneumatique

= Remarques =

Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385 65 R 22,5
Marque essieux: Schmitz
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%

Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (11627 heures de fonctionnement diesel; 2654 électrique)
Épaisseur de paroi: 50 mm

Condition
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
- Carrier Vector
- Disk kočnice
- Pregrada
- Zračni ovjes
= További opciók és tartozékok =

- Carrier Vector
- Elválasztó
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek

= További információk =

Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385 65 R 22,5
Tengelyek gyártmánya: Schmitz
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Hátsó tengely 3: Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%

Funkcionális
Hűtés: -30 °C a címre 30 °C
Hűtőmotor: dízel és elektromos (11627 üzemóra dízel; 2654 elektromos)
Falvastagság: 50 mm

Állam
Általános állapot: átlagos
Műszaki állapot: átlagos
Optikai állapot: átlagos
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Carrier Vector
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne
- Ścianka grodziowa

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385 65 R 22,5
Produkcja osi: Schmitz
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%

Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (11627 godziny pracy olej napędowy; 2654 elektryczny)
Grubość ściany: 50 mm

Stan
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Carrier Vector
- Freni a disco
- Multi / Dual temp
- Partizione
- Sospensioni pneumatiche

= Ulteriori informazioni =

Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385 65 R 22,5
Marca degli assi: Schmitz
Asse posteriore 1: Profilo del pneumatico sinistra: 80%; Profilo del pneumatico destra: 80%
Asse posteriore 2: Profilo del pneumatico sinistra: 80%; Profilo del pneumatico destra: 80%
Asse posteriore 3: Profilo del pneumatico sinistra: 80%; Profilo del pneumatico destra: 80%

Funzionale
Raffreddamento: -30 °C a 30 °C
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico (11627 ore di funzionamento diesel; 2654 elettrico)
Spessore della parete: 50 mm

Stato
Stato generale: media
Stato tecnico: media
Stato ottico: media
= Aanvullende opties en accessoires =

- Carrier Vector
- Luchtvering
- Multi / Dual temp
- Scheidingswand hangend
- Schijfremmen

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Carrier

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: pokaż kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385 65 R 22,5
Merk assen: Schmitz
Achteras 1: Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 3: Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%

Functioneel
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (11627 draaiuren diesel; 2654 elektrisch)
Wanddikte: 50 mm

Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld

Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier
- Luftfjæring
- Skillevegg
- Skivebremser
= Opções e acessórios adicionais =

- Carrier Vector
- Divisória
- Multi / Dual temp
- Suspensão pneumática
- Travão de discos

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5
Marca de eixos: Schmitz
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%

Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (11627 horas de funcionamento diesel; 2654 elétrico)
Espessura da parede: 50 mm

Estado
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
- Carrier Vector
- Frâne cu disc
- Perete despărțitor
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Carrier Vector
- Дисковые тормоза
- Перегородка
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385 65 R 22,5
Марка мостов: Schmitz
Задний мост 1: Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 3: Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%

Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (11627 часы работы дизельное топливо; 2654 электрический)
Толщина стенки: 50 mm

Состояние
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Kotúčové brzdy
- Priečka
- Vzduchové odpruženie

= Ďalšie informácie =

Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385 65 R 22,5
Značka náprav: Schmitz
Zadná náprava 1: Profil pneumatiky vľavo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Zadná náprava 2: Profil pneumatiky vľavo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Zadná náprava 3: Profil pneumatiky vľavo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 80%

Funkčné
Chladenie: -30 °C na 30 °C
Chladiaci motor: dieselové a elektrické (11627 prevádzkové hodiny diesel; 2654 elektrický)
Hrúbka steny: 50 mm

Štát
Všeobecný stav: priemer
Technický stav: priemer
Optický stav: priemer
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring
- Skiljevägg
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385 65 R 22,5
Fabrikat av axlar: Schmitz
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%

Funktionell
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (11627 körtimmar diesel; 2654 elektriska)
Väggtjocklek: 50 mm

Delstat
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
- Bölme
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
6 450 € ≈ 27 430 zł
2007
Ładowność 32 200 kg Własna masa 9 800 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
7 950 € ≈ 33 810 zł
2008
Ładowność 30 400 kg Własna masa 8 600 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
7 950 € ≈ 33 810 zł
2008
Ładowność 30 400 kg Własna masa 8 600 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 400 € ≈ 27 220 zł
2008
Ładowność 33 060 kg Własna masa 8 940 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
9 950 € ≈ 42 320 zł
2008
Ładowność 30 100 kg Własna masa 8 900 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
9 950 € ≈ 42 320 zł
2008
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 250 € ≈ 22 330 zł
2008
Ładowność 33 080 kg Własna masa 8 920 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
7 950 € ≈ 33 810 zł
2007
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 450 € ≈ 27 430 zł
2005
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
7 000 € ≈ 29 770 zł
2007
Ładowność 33 870 kg Własna masa 8 130 kg Liczba osi 3
Holandia, Breda
Abid Trading B.V.
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
7 000 € ≈ 29 770 zł
2007
Ładowność 31 540 kg Własna masa 10 460 kg Liczba osi 3
Holandia, Breda
Abid Trading B.V.
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 950 € ≈ 29 560 zł
2007
Ładowność 30 350 kg Własna masa 8 650 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
8 250 € ≈ 35 090 zł
2008
Ładowność 33 384 kg Własna masa 8 616 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 950 € ≈ 29 560 zł
2011
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
9 450 € ≈ 40 190 zł
2010
Ładowność 33 156 kg Własna masa 8 844 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
8 450 € ≈ 35 940 zł
2011
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 950 € ≈ 29 560 zł
2012
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2008
Ładowność 32 200 kg Własna masa 9 800 kg Liczba osi 3
Holandia, Borssele
Ma Trucks
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
10 950 € ≈ 46 570 zł
2011
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 250 € ≈ 26 580 zł
2007
Ładowność 30 240 kg Własna masa 11 760 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem