Ciągnik siodłowy Renault Premium 420 DCI , ZF Manual , Airco































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego







- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Leaf spring suspension
- Roof spoiler
- Sleeper cab
= Remarks =
= Additional options and accessories =
- Beds: 2
- Electrically adjustable door mirrors
- Heated rearview mirrors
- High-sleepingcab
- Sleeper cab
- Spoilers
- Sunroof
- ZF-gearbox
= More information =
Damages: none
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Cab: Premium 420 DCI
Front axle: Tyre size: 3158/70 R - 22.5; Max. axle load: 7100 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Tyre size: 315/70 R - 22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 10%; Tyre profile left outer: 10%; Tyre profile right outer: 5%; Tyre profile right outer: 5%
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
- Въздушно окачване
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Hliníková palivová nádrž
- Odpružení listovými pružinami
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Nástavba: Standardní tahač
Kabina: Premium 420 DCI
Přední náprava: Velikost pneumatiky: 3158/70 R - 22.5; Max. zatížení nápravy: 7100 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadní náprava: Velikost pneumatiky: 315/70 R - 22.5; Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 10%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 10%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 5%; Profil pneumatiky vpravo venku: 5%
- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Dachspoiler
- Luftfederung
- Schlafkabine
= Anmerkungen =
= Weitere Optionen und Zubehör =
- Betten: 2
- Elektrisch verstellbare Außenspiegel
- Geheizten rückspiegeln
- Grosses haus
- Schiebedach
- Schlafkabine
- Spoiler
- ZF-getriebe
= Weitere Informationen =
Schäden: keines
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: Premium 420 DCI
Vorderachse: Refenmaß: 3158/70 R - 22.5; Max. Achslast: 7100 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Refenmaß: 315/70 R - 22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 10%; Reifen Profil links außen: 10%; Reifen Profil rechts innerhalb: 5%; Reifen Profil rechts außen: 5%
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: Premium 420 DCI
Foraksel: Dækstørrelse: 3158/70 R - 22.5; Maks. akselbelastning: 7100 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315/70 R - 22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 10%; Dækprofil venstre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 5%; Dækprofil højre udvendige: 5%
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
- Αεροτομή οροφής
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Cabina de dormir
- Spoiler para el techo
- Suspensión
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: Premium 420 DCI
Eje delantero: Tamaño del neumático: 3158/70 R - 22.5; Carga máxima del eje: 7100 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315/70 R - 22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 10%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 5%; Dibujo del neumático derecha exterior: 5%
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Lehtijousitus
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine de couchage
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Cabine: Premium 420 DCI
Essieu avant: Dimension des pneus: 3158/70 R - 22.5; Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315/70 R - 22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 10%; Sculptures des pneus gauche externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 5%; Sculptures des pneus droit externe: 5%
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
- Krovni spojler
- Lisnata opruga
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Légrugós felfüggesztés
- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Kabin: Premium 420 DCI
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 3158/70 R - 22.5; Maximális tengelyterhelés: 7100 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely: Gumiabroncs mérete: 315/70 R - 22.5; Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 10%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 10%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 5%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 5%
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Willem Zelissen vagy Willem Zelissen-vel
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Resory
- Spoiler dachowy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: Premium 420 DCI
Oś przednia: Rozmiar opon: 3158/70 R - 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315/70 R - 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 10%; Profil opon lewa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 5%; Profil opon prawa zewnętrzna: 5%
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
= Ulteriori informazioni =
Sovrastruttura: Trattore standard
Cabina: Premium 420 DCI
Asse anteriore: Dimensioni del pneumatico: 3158/70 R - 22.5; Carico massimo per asse: 7100 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Asse posteriore: Dimensioni del pneumatico: 315/70 R - 22.5; Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 10%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 10%; Profilo del pneumatico interno destro: 5%; Profilo del pneumatico esterno destro: 5%
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Dakspoiler
- Dubbele banden
- Luchtvering
- Slaapcabine
= Bijzonderheden =
= Aanvullende opties en accessoires =
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Hoge slaapcabine
- Open dak
- Slaapcabine
- Slaapplaatsen: 2
- Spoilers
- Verwamde spiegels
- ZF-versnellingsbak
= Meer informatie =
Schade: schadevrij
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: Premium 420 DCI
Vooras: Bandenmaat: 3158/70 R - 22.5; Max. aslast: 7100 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Bandenmaat: 315/70 R - 22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 10%; Bandenprofiel linksbuiten: 10%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 5%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 5%
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Luftfjæring
- Takspoiler
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: Premium 420 DCI
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 3158/70 R - 22.5; Máx carga por eixo: 7100 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315/70 R - 22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 10%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 5%; Perfil do pneu exterior direito: 5%
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Пневматическая подвеска
- Рессорная подвеска
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: Premium 420 DCI
Передний мост: Размер шин: 3158/70 R - 22.5; Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Размер шин: 315/70 R - 22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 10%; Профиль шин левое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 5%; Профиль шин правое внешнее: 5%
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Odpruženie listovými pružinami
- Strešný spojler
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Nadstavba: Štandardný ťahač
Kabína: Premium 420 DCI
Predná náprava: Veľkosť pneumatiky: 3158/70 R - 22.5; Max. zaťaženie nápravy: 7100 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadná náprava: Veľkosť pneumatiky: 315/70 R - 22.5; Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 10%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 10%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 5%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 5%
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: Premium 420 DCI
Framaxel: Däckets storlek: 3158/70 R - 22.5; Max. axellast: 7100 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Däckets storlek: 315/70 R - 22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 10%; Däckprofil lämnades utanför: 10%; Däckprofil innanför höger: 5%; Däckprofil utanför höger: 5%
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information
- Havalı süspansiyon
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
- Yaprak yaylı süspansiyon