Ciągnik siodłowy Renault HD 370-19T













Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego





- Air horn
- Aluminum fuel tank
- beacon
- Climate Control
- Digital tacho
- Electr. adjustable windows
- Mudguard covers drive shaft
- On-board tools
- Parking heater Diese
- Sleeping cabin
- Spotlights
- Transmission equipment
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Cab: single
Registration number: BN-DD-01
Technical information
Transmission: Renault zf, Automatic
Front axle: Tyre size: 295/80X22'5; Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 35%; Tyre profile right: 10%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle: Tyre size: 295/80x22'5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
- Бордови инструменти
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Bodové reflektory
- Hliníková palivová nádrž
- Ovládání klimatizace
- Palubní nástroje
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vzduchová houkačka
= Další informace =
Obecné informace
Nástavba: Standardní tahač
Kabina: pouze
Registrační číslo: BN-DD-01
Technické informace
Převodovka: Renault zf, Automatické
Přední náprava: Velikost pneumatiky: 295/80X22'5; Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 35%; Profil pneumatiky vpravo: 10%; Zavěšení: parabolické zavěšení
Zadní náprava: Velikost pneumatiky: 295/80x22'5; Max. zatížení nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%; Redukce: jednoduchá redukce; Zavěšení: vzduchové odpružení
Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Poškození: bez poškození
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bordwerkzeuge
- Climate control
- Kotflügel deckt die Antriebswelle ab
- Leuchtfeuer
- Liegeplatz
- Lufthupe
- Seitenspiegel mit elektr. Regulierungsmöglichkeit
- Sendegeräte
- Standheizung Diesel
- Tacho digital
- Verstrahler
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: einfach
Kennzeichen: BN-DD-01
Technische Informationen
Getriebe: Renault zf, Automatik
Vorderachse: Refenmaß: 295/80X22'5; Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 35%; Reifen Profil rechts: 10%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse: Refenmaß: 295/80x22'5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%; Reduzierung: einfach reduziert; Federung: Luftfederung
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Projektører
- Sleeper Cab
- Tryklufthorn
- Værktøjer ombord
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: enkeltseng
Registreringsnummer: BN-DD-01
Tekniske specifikationer
Transmission: Renault zf, Automatisk
Foraksel: Dækstørrelse: 295/80X22'5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 35%; Dækprofil højre: 10%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel: Dækstørrelse: 295/80x22'5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%; Reduktion: enkeltreduktion; Affjedring: luftaffjedring
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Skade: fri for skader
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Bocina de aire
- Cabina litera
- Climatizador
- Depósito de combustible de aluminio
- Instrumentos de a bordo
- Reflectores
= Más información =
Información general
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: simple
Matrícula: BN-DD-01
Información técnica
Transmisión: Renault zf, Automático
Eje delantero: Tamaño del neumático: 295/80X22'5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 35%; Dibujo del neumático derecha: 10%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero: Tamaño del neumático: 295/80x22'5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%; Reducción: reducción sencilla; Suspensión: suspensión neumática
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
- Ilmastointi
- Kiinteät työkalut
- Kohdevalot
- Makuutilallinen ohjaamo
- Äänimerkki
- Cabine couchette
- Climate control
- Corne à air
- Outils de bord
- Phares longue portée
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Cabine: simple
Numéro d'immatriculation: BN-DD-01
Informations techniques
Transmission: Renault zf, Automatique
Essieu avant: Dimension des pneus: 295/80X22'5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 35%; Sculptures des pneus droite: 10%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière: Dimension des pneus: 295/80x22'5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%; Réduction: réduction simple; Suspension: suspension pneumatique
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
- Reflektori
- Spavaća kabina
- Ugrađeni alati
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračna sirena
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fedélzeti eszközök
- Klímavezérlés
- Légkürt
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
= További információk =
Általános információk
Felépítmény: Standard vontató
Kabin: csak
Rendszám: BN-DD-01
Műszaki információk
Sebességváltó: Renault zf, Automatikus
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 295/80X22'5; Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 35%; Gumiabroncs profilja jobbra: 10%; Felfüggesztés: parabolikus felfüggesztés
Hátsó tengely: Gumiabroncs mérete: 295/80x22'5; Maximális tengelyterhelés: 13000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%; Csökkentés: egyszeres csökkentés; Felfüggesztés: légrugózás
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Kár: sérülésmentes
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- HVAC
- Kabina sypialna
- Reflektory
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Zestaw kluczy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: pojedynczy
Numer rejestracyjny: BN-DD-01
Informacje techniczne
Pędnia: Renault zf, Automat
Oś przednia: Rozmiar opon: 295/80X22'5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 35%; Profil opon prawa: 10%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna: Rozmiar opon: 295/80x22'5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
- Attrezzi a bordo
- Avvisatore acustico pneumatico
- Fari di profondità
- Quadro di comando climatizzatore
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
= Ulteriori informazioni =
Informazioni generali
Sovrastruttura: Trattore standard
Cabina: solo
Numero di immatricolazione: BN-DD-01
Informazioni tecniche
Trasmissione: Renault zf, Automatico
Asse anteriore: Dimensioni del pneumatico: 295/80X22'5; Carico massimo per asse: 7500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 35%; Profilo del pneumatico destra: 10%; Sospensione: sospensione parabolica
Asse posteriore: Dimensioni del pneumatico: 295/80x22'5; Carico massimo per asse: 13000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%; Riduzione: riduzione singola; Sospensione: sospensione pneumatica
Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Danni: senza danni
- Alu. Brandstoftank
- Boordgereedschap
- Climate Control
- Elektr. Verst. Buitenspiegels
- Luchthoorn
- Slaapcabine
- Spatbord kappen trekas
- Standkachel Diesel
- Tacho Digitaal
- Verstralers
- Zendapparatuur
- Zwaailamp
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: enkel
Kenteken: BN-DD-01
Technische informatie
Transmissie: Renault zf, Automaat
Vooras: Bandenmaat: 295/80X22'5; Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 35%; Bandenprofiel rechts: 10%; Vering: paraboolvering
Achteras: Bandenmaat: 295/80x22'5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie; Vering: luchtvering
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Lufthorn
- Spotlights
- Verktøy om bord
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Ferramentas integradas
- Holofotes
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: simples
Número de registo: BN-DD-01
Informações técnicas
Transmissão: Renault zf, Automática
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 295/80X22'5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 35%; Perfil do pneu direita: 10%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 295/80x22'5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%; Redução: redução simples; Suspensão: suspensão pneumática
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
- Claxon pneumatic
- Climatizare
- Instrumente la bord
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Алюминиевый топливный бак
- Бортовые инструменты
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Пневматический звуковой сигнал
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: односпальная
Регистрационный номер: BN-DD-01
Техническая информация
Трансмиссия: Renault zf, Автоматическая
Передний мост: Размер шин: 295/80X22'5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 35%; Профиль шин справа: 10%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост: Размер шин: 295/80x22'5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%; Редуктор: один редуктор; Подвеска: пневматическая подвеска
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Повреждения: без повреждений
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Ovládanie klimatizácie
- Palubné prístroje
- Reflektory
- Vzduchová húkačka
= Ďalšie informácie =
Všeobecné informácie
Nadstavba: Štandardný ťahač
Kabína: iba
Registračné číslo: BN-DD-01
Technické informácie
Prevodovka: Renault zf, Automatické
Predná náprava: Veľkosť pneumatiky: 295/80X22'5; Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 35%; Profil pneumatiky vpravo: 10%; Zavesenie: parabolické zavesenie
Zadná náprava: Veľkosť pneumatiky: 295/80x22'5; Max. zaťaženie nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%; Redukcia: jednoduchá redukcia; Zavesenie: vzduchové odpruženie
Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Poškodenie: bez poškodenia
- Bränsletank av aluminium
- Klimatanläggning
- Sovhytt
- Spotlights
- Tyfon
- Verktyg ombord
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: endast
Registreringsnummer: BN-DD-01
Teknisk information
Transmission: Renault zf, Automatisk
Framaxel: Däckets storlek: 295/80X22'5; Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 35%; Däckprofil rätt: 10%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel: Däckets storlek: 295/80x22'5; Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%; Minskning: enkelreduktion; Fjädring: luftfjädring
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
- Araç üzeri aletleri
- Havalı korna
- Klima kontrolü
- Sleeper cab
- Spot lambaları