Ciągnik siodłowy Renault Premium 450 DXI, 2008

PDF
Ciągnik siodłowy Renault Premium 450 DXI, 2008 - Autoline
Ciągnik siodłowy Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrazek 1 - Autoline
Ciągnik siodłowy Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrazek 2 - Autoline
Ciągnik siodłowy Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrazek 3 - Autoline
Ciągnik siodłowy Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrazek 4 - Autoline
Ciągnik siodłowy Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrazek 5 - Autoline
Ciągnik siodłowy Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrazek 6 - Autoline
Ciągnik siodłowy Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrazek 7 - Autoline
Ciągnik siodłowy Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrazek 8 - Autoline
Ciągnik siodłowy Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrazek 9 - Autoline
Ciągnik siodłowy Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrazek 10 - Autoline
Ciągnik siodłowy Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrazek 11 - Autoline
Ciągnik siodłowy Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrazek 12 - Autoline
Ciągnik siodłowy Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrazek 13 - Autoline
Ciągnik siodłowy Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrazek 14 - Autoline
Ciągnik siodłowy Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrazek 15 - Autoline
Ciągnik siodłowy Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrazek 16 - Autoline
Ciągnik siodłowy Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrazek 17 - Autoline
Ciągnik siodłowy Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrazek 18 - Autoline
Ciągnik siodłowy Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrazek 19 - Autoline
Ciągnik siodłowy Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrazek 20 - Autoline
Ciągnik siodłowy Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrazek 21 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/21
PDF
6 500 €
Cena netto
≈ 27 620 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Renault
Rocznik: 2008-09
Pierwsza rejestracja: 2008-09-18
Przebieg: 1 189 039 km
Własna masa: 7 325 kg
Lokalizacja: Holandia Susteren7669 km to "United States"
Numer w ofercie dealera: +025214/019
Data zamieszczenia: 4 maj 2025
Opis
Wymiary: 0,63 m × 2,5 m × 3,45 m
Zbiornik paliwa: 2 szt
Silnik
Moc: 451 KM (331 kW)
Paliwo: diesel
Pojemność: 10 857 cm³
Liczba cylindrów: 6
Skrzynia biegów
Typ: manualna
Ilość biegów: 8
Osie
Liczba osi: 2
Napęd: 4x2
Zawieszenie: resorowe/resorowe
Rozstaw osi: 3 900 mm
Koła bliźniacze
Pierwsza oś: 315/70R/22.5, hamulce - disc
Druga oś: 315/70R/22.5, hamulce - disc
Hamulce
ABS
Kabina i komfort
Spojlery
Osłona przeciwsłoneczna
Kabina
Miejsce sypialne
Opcje dodatkowe
Klimatyzacja
Elektr. podnoszenie szyb
Multimedia
Radio samochodowe: CD
Funkcje bezpieczeństwa
Centralny zamek
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: czerwony
Dodatkowe usługi

Dodatkowy opis — Ciągnik siodłowy Renault Premium 450 DXI, 2008

Polski
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Leaf spring suspension
- Power steering
- Roof spoiler
- Sleeper cab

= More information =

Bodywork: Standard tractor
Tyre size: 315/70R/22.5
Front axle: Max. axle load: 18000 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 18000 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Усилвател на волана
- Hliníková palivová nádrž
- Odpružení listovými pružinami
- Posilovač řízení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Dachspoiler
- Luftfederung
- Schlafkabine
- Servolenkung

= Weitere Informationen =

Aufbau: Standard-SZM
Refenmaß: 315/70R/22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 18000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 18000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Luftaffjedring
- Servostyring
- Sleeper Cab
- Tagspoiler

= Yderligere oplysninger =

Karosseri: Standardtrækker
Dækstørrelse: 315/70R/22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 18000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 18000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
- Αεροτομή οροφής
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- υδραυλικό τιμόνι
= Más opciones y accesorios =

- Cabina de dormir
- Dirección asistida
- Spoiler para el techo
- Suspensión
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Carrocería: Tractor estándar
Tamaño del neumático: 315/70R/22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 18000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 18000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Lehtijousitus
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaustehostin
= Plus d'options et d'accessoires =

- Cabine de couchage
- Direction assistée
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Construction: Tracteur standard
Dimension des pneus: 315/70R/22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 18000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 18000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Krovni spojler
- Lisnata opruga
- Servo-upravljač
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Légrugós felfüggesztés
- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Szervokormány
- Tetőlégterelő
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Resory
- Spoiler dachowy
- Wspomaganie kierownicy
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Budowa: Standardowy ciągnik
Rozmiar opon: 315/70R/22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 18000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 18000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Dakspoiler
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Stuurbekrachtiging

= Meer informatie =

Opbouw: Standaard trekker
Bandenmaat: 315/70R/22.5
Vooras: Max. aslast: 18000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 18000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
- Bladfjæring
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Luftfjæring
- Servostyring
- Takspoiler
= Opções e acessórios adicionais =

- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática

= Mais informações =

Carroçaria: Unidade de tração standard
Tamanho dos pneus: 315/70R/22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 18000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 18000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
- Cabină de dormit
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Spoiler pavilion
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Пневматическая подвеска
- Рессорная подвеска
- Спойлер на крыше
- Усилитель рулевого управления

= Дополнительная информация =

Кузов: Стандартный седельный тягач
Размер шин: 315/70R/22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 18000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 18000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Odpruženie listovými pružinami
- Posilňovač riadenia
- Strešný spojler
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Luftfjädring
- Servostyrning
- Sovhytt
- Takspoiler

= Ytterligare information =

Överbyggnad: Standardtraktor
Däckets storlek: 315/70R/22.5
Framaxel: Max. axellast: 18000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Max. axellast: 18000 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information
- Alüminyum yakıt deposu
- Havalı süspansiyon
- Hidrolik direksiyon
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
- Yaprak yaylı süspansiyon
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
5 750 € ≈ 24 430 zł
2006
391 760 km
Moc 440 KM (323 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 11 300 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Susteren
Kontakt z dealerem
5 000 € ≈ 21 240 zł
2005
1 256 422 km
Moc 412 KM (303 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Susteren
Kontakt z dealerem
5 000 € ≈ 21 240 zł
2005
1 180 452 km
Paliwo diesel Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Susteren
Kontakt z dealerem
7 450 € ≈ 31 650 zł
2007
1 012 155 km
Moc 450 KM (331 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 11 300 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Zaandam
Kontakt z dealerem
10 400 € ≈ 44 190 zł
2008
774 550 km
Moc 451 KM (331 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 12 540 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Saasveld
Kontakt z dealerem
6 000 € ≈ 25 490 zł
2007
1 012 044 km
Moc 420 KM (309 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Susteren
Kontakt z dealerem
5 000 € ≈ 21 240 zł
2005
625 593 km
Moc 412 KM (303 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Susteren
Kontakt z dealerem
13 900 € ≈ 59 060 zł
2009
1 180 160 km
Moc 450 KM (331 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Son en Breugel
Kontakt z dealerem
8 900 € ≈ 37 810 zł
2009
727 400 km
Moc 450 KM (331 kW) Euro Euro 4 Paliwo diesel Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
7 000 € ≈ 29 740 zł
2006
683 299 km
Moc 420 KM (309 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Napęd 4x2
Holandia, Nijmegen
Kontakt z dealerem
5 000 € ≈ 21 240 zł
2003
765 697 km
Moc 419 KM (308 kW) Paliwo diesel Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Susteren
Kontakt z dealerem
5 250 € ≈ 22 310 zł
2003
904 889 km
Moc 412 KM (303 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Susteren
Kontakt z dealerem
6 750 € ≈ 28 680 zł
2006
650 000 km
Paliwo diesel Ładowność 12 000 kg
Holandia, Berkel en Rodenrijs
Kontakt z dealerem
13 900 € ≈ 59 060 zł
2009
1 084 023 km
Moc 450 KM (331 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Son en Breugel
Kontakt z dealerem
7 000 € ≈ 29 740 zł
2008
1 141 711 km
Moc 360 KM (265 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 12 500 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Veldhoven
Kontakt z dealerem
8 900 € ≈ 37 810 zł
2010
821 100 km
Moc 430 KM (316 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
8 900 € ≈ 37 810 zł
2008
592 294 km
Moc 451 KM (331 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 12 700 kg Napęd 4x2
Holandia, Lelystad
Kontakt z dealerem
7 250 € ≈ 30 800 zł
2012
1 022 000 km
Moc 476 KM (350 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 9 589 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Schiedam
Kontakt z dealerem
6 200 € ≈ 26 340 zł
2010
358 500 km
Moc 320 KM (235 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 13 290 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Beuningen
Kontakt z dealerem
4 900 € ≈ 20 820 zł
2013
712 000 km
Moc 430 KM (316 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem