Ciągnik siodłowy Renault Premium 450 DXI, 2008
PDF
Udostępnij
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/21
PDF
Udostępnij
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
6 750 €
Cena netto
≈ 28 810 zł
Kontakt z dealerem
Marka:
Renault
Model:
Premium 450 DXI, 2008
Typ:
ciągnik siodłowy
Rocznik:
2008-09
Pierwsza rejestracja:
2008-09-18
Przebieg:
1 189 039 km
Własna masa:
7 325 kg
Lokalizacja:
Holandia Susteren6603 km od Ciebie
Data zamieszczenia:
ponad 1 miesiąc
Numer w ofercie dealera:
+025214/019
Opis
Wymiary:
0,63 m × 2,5 m × 3,45 m
Zbiornik paliwa:
2 szt
Silnik
Moc:
451 KM (331 kW)
Paliwo:
diesel
Pojemność:
10 857 cm³
Liczba cylindrów:
6
Skrzynia biegów
Typ:
manualna
Ilość biegów:
8
Osie
Liczba osi:
2
Napęd:
4x2
Zawieszenie:
resorowe/resorowe
Rozstaw osi:
3 900 mm
Koła bliźniacze:
Pierwsza oś:
315/70R/22.5, hamulce - disc
Druga oś:
315/70R/22.5, hamulce - disc
Hamulce
ABS:
Kabina
Miejsce sypialne:
Hydrauliczne wspomaganie kierownicy:
Klimatyzacja:
Radio samochodowe:
CD
Elektryczne podnoszenie szyb:
Centralny zamek:
Spojlery:
Osłona przeciwsłoneczna:
Zdalna ekspertyza
Usługa dostawy pojazdu
Dostawa z
Stan
Stan:
używane
Dodatkowy opis
Kolor:
czerwony
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Kontakt do sprzedającego
Subskrybuj sprzedawcę
Willem
Języki:
polski, francuski, niemiecki, niderlandzki, angielski
+31 6 551...
Pokaż
+31 6 55150340
+971 50 284...
Pokaż
+971 50 284 2362
+31 46 737...
Pokaż
+31 46 737 0190
Adres
Holandia, Limburg, 6114RG, Susteren, Baakhoverweg 43
Lokalny czas dealera:
07:46 (CET)
Wyślij wiadomość
Kontakt do sprzedającego
Stedefra
Holandia
od 13 lat na Autoline
4.6
34 opinii
Subskrybuj sprzedawcę
+31 6 551...
Pokaż
+31 6 55150340
+971 50 284...
Pokaż
+971 50 284 2362
+31 46 737...
Pokaż
+31 46 737 0190
Wyślij zapytanie do sprzedającego
PDF
Udostępnij
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
6 750 €
≈ 28 810 zł
2008
1 121 851 km
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Holandia, 's-Hertogenbosch
Kontakt z dealerem
6 950 €
≈ 29 660 zł
2007
1 388 331 km
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Holandia, 's-Hertogenbosch
Kontakt z dealerem
7 450 €
≈ 31 800 zł
2007
1 503 758 km
Paliwo
diesel
Ładowność
40 000 kg
Holandia, Bergschenhoek
Kontakt z dealerem
7 450 €
≈ 31 800 zł
2007
1 012 155 km
Moc
450 KM (331 kW)
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Ładowność
11 300 kg
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Zaandam
Kontakt z dealerem
6 250 €
≈ 26 680 zł
2006
391 760 km
Euro
Euro 3
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Susteren
Kontakt z dealerem
10 400 €
≈ 44 390 zł
2008
774 550 km
Moc
451 KM (331 kW)
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Ładowność
12 540 kg
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Saasveld
Kontakt z dealerem
13 900 €
≈ 59 330 zł
2008
1 121 743 km
Moc
450 KM (331 kW)
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Napęd
6x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Son en Breugel
Kontakt z dealerem
5 000 €
≈ 21 340 zł
2005
1 256 422 km
Moc
412 KM (303 kW)
Euro
Euro 3
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Susteren
Kontakt z dealerem
6 500 €
≈ 27 740 zł
2008
1 279 718 km
Moc
462 KM (340 kW)
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Ładowność
13 000 kg
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Susteren
Kontakt z dealerem
8 900 €
≈ 37 990 zł
2009
765 117 km
Moc
450 KM (331 kW)
Euro
Euro 4
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
5 900 €
≈ 25 180 zł
2009
177 000 km
Euro
Euro 5
Ładowność
12 315 kg
Napęd
6x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Nijmegen
Kontakt z dealerem
5 950 €
≈ 25 400 zł
2006
1 172 654 km
Euro
Euro 3
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Vuren
Kontakt z dealerem
8 900 €
≈ 37 990 zł
2009
727 400 km
Moc
450 KM (331 kW)
Euro
Euro 4
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
5 000 €
≈ 21 340 zł
2005
1 180 452 km
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Susteren
Kontakt z dealerem
7 250 €
≈ 30 950 zł
2012
1 022 000 km
Moc
476 KM (350 kW)
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Ładowność
9 589 kg
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Schiedam
Kontakt z dealerem
13 900 €
≈ 59 330 zł
2009
1 084 023 km
Moc
450 KM (331 kW)
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Napęd
6x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Son en Breugel
Kontakt z dealerem
13 900 €
≈ 59 330 zł
2009
895 404 km
Moc
450 KM (331 kW)
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Napęd
6x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Son en Breugel
Kontakt z dealerem
cena na żądanie
2011
1 100 000 km
Moc
460 KM (338 kW)
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Rotterdam
Kontakt z dealerem
13 900 €
≈ 59 330 zł
2009
1 130 503 km
Moc
450 KM (331 kW)
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Napęd
6x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Son en Breugel
Kontakt z dealerem
13 900 €
≈ 59 330 zł
2009
1 180 160 km
Moc
450 KM (331 kW)
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Napęd
6x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Son en Breugel
Kontakt z dealerem
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Leaf spring suspension
- Roof spoiler
- Sleeper cab
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Tyre size: 315/70R/22.5
Front axle: Max. axle load: 18000 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 18000 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
- Въздушно окачване
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Odpružení listovými pružinami
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Dachspoiler
- Luftfederung
- Schlafkabine
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Refenmaß: 315/70R/22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 18000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 18000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Dækstørrelse: 315/70R/22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 18000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 18000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
- Αεροτομή οροφής
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Cabina de dormir
- Spoiler para el techo
- Suspensión
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Tamaño del neumático: 315/70R/22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 18000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 18000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Lehtijousitus
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine de couchage
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Dimension des pneus: 315/70R/22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 18000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 18000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
- Krovni spojler
- Lisnata opruga
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Resory
- Spoiler dachowy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Rozmiar opon: 315/70R/22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 18000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 18000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Dakspoiler
- Luchtvering
- Slaapcabine
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Bandenmaat: 315/70R/22.5
Vooras: Max. aslast: 18000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 18000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Luftfjæring
- Takspoiler
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Tamanho dos pneus: 315/70R/22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 18000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 18000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Пневматическая подвеска
- Рессорная подвеска
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Размер шин: 315/70R/22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 18000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 18000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
- Kabína na spanie
- Odpruženie listovými pružinami
- Strešný spojler
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Takspoiler
- Havalı süspansiyon
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
- Yaprak yaylı süspansiyon