Nowa przyczepa firanka Gniotpol G40809
















Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego






























Typ G4080
Rok produkcji: 2024
Specyfikacja przyczepy:
Masy i wymiary: Zewnętrzne Wewnętrzne:
Długość zabudowy: 7 800 mm 7 680 mm
Szerokość zabudowy: 2 550 mm 2 480 mm
Wysokość: 4 000 mm 3 000 mm
Ilość europalet: 19 szt.
Masa całkowita: 11 000 kg
Masa własna: 3 800 kg
Długość dyszla: 2 200 mm
Wysokość sprzęgu: 400 mm
Rama pośrednia:
-Rama stalowa cynkowana ogniowo.
-System wielopunktowego mocowania ładunku SAFETY LOCK zgodny z EN 12640.
-Uchwyty do mocowania ładunku w obrzeżu 8 szt. na stronę oraz 2 szt. w przedniej oraz 2 szt. w tylnej części zabudowy
-Zderzak paletowy podniesiony na 20 mm
-Podłoga wykonana ze sklejki wodoodpornej grubość 24 mm, dopuszczalny nacisk na oś wózka widłowego 4500 kg
Oś:
-oś BPW 11.000 kg
-Hamulce bębnowe
Ogumienie:
-Ogumienie bliźniacze 235/75 R17,5” 4 szt. marki Pirelli
-Koło zapasowe - 1 szt.
Dyszel:
-Dyszel stalowy przykręcany, ocynkowany ogniowo
-Ucho dyszla 40 mm przykręcane
Układ hamulcowy:
-Pneumatyczny układ hamulcowy wg. dyrektywy R13
-Konwencjonalne zawieszenie pneumatyczne
-EBS 2S/2M z RSP i kablem przyłączeniowym dla przyczepy centralnoosiowej
-Zawór podnoszenia i opuszczania platformy
-Wyprowadzenie przewodów przyłączeniowych z prawej strony dyszla
Układ elektryczny:
-Instalacja oświetleniowa 24V zgodna z ECE
-Lampy tylne zespolone
-Oświetlenie obrysowe diodowe
Zderzak tylny:
-Belka tylna przeciwnajazdowa GT (wersja 03)
Podpory postojowe:
-Podpora przednia teleskopowa - 1 szt
-Podpory tylne teleskopowe ocynkowane 2 szt.
Ściana przednia:
-Drzwi czteroskrzydłowe na przedniej ścianie przyczepy
-Za drzwiami certyfikowany podest przejazdowy o nośności 5500 kg, wspomagany sprężyną w profilu zawiasowym
-Słupki narożne aluminiowe anodowane – kolor srebrny
Słupki środkowe:
-Słupki środkowe, 2 szt. na stronę
Ściana tylna:
-Drzwi dwuskrzydłowe, dwa zamknięcia wew. na skrzydło – kolor srebrny
-Słupki narożne aluminiowe anodowane – kolor srebrny
Dach:
-Dach przesuwny VERSUS
-Podnoszenie dachu na czas załadunku – system HERKULES
-Pokrycie dachu plandeka w kolorze białym
Plandeka:
-Plandeka kurtynowa gramatura 900 g/m2
-Klamry OVER CENTER
-Kolor RAL (niebieski 5010)
-Linka celna
-Grafika ( do uzgodnienia)
Deski stelażowe:
-5 rzędów listew bocznych drewnianych
-1 rząd listwa aluminiowa przypodłogowa H=150 mm
Wyposażenie podstawowe:
-Wciągarka koła zapasowego – 1 szt.
-Drabinka wejściowa pod podłoga
-Uchwyt linki celnej na przedniej ścianie 2 szt.
-Trzymacz drzwi
-Drążek do dachu przesuwnego montowany na drzwiach tylnych 1 szt.
-Błotniki z chlapaczami zgodne z ECE
-Boczne osłony rowerowe zgodne z ECE
-Tablice wyróżniające zgodne z ECE
-Kliny pod koła – 2 szt.
-Pasy diagonalne – 4 szt.
-Odbojniki stalowe cynkowane, przykręcane
-Skrzynka narzędziowa 600 mm – 2 szt.
Wyposażenie dodatkowe:
-przygotowanie pod montaż najazdów
-schowek na najazdy
Certyfikaty/Homologacja
-Certyfikat XL
-Homologacja EU