Nowa przyczepa firanka Lider LT-045 przyczepa 620x220x230cm, firana dwustronna, drzwi tylne 2















Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















Wymiary wewnętrzne przestrzeni ładunkowej: 620 x 220 x 230 m
Dopuszczalna masa całkowita przyczepy: (DMC) 3500kg
Masa własna:
Liczba osi: 3 osie po 1350kg każda, hamowane renomowanej firmy KNOTT (możliwość zmiany na osie AL-KO)
Urządzenie najazdowe: renomowanej firmy KNOTT (możliwość zmiany na urządzenie AL-KO)
WYPOSAŻENIE
- rama wykonana z wysokiej jakości stali, spawana, ocynkowana ogniowo
- wykorzystany przy tworzeniu ramy system kratownic zwiększa sztywność przyczepy co pozwala na jej wieloletnie wykorzystywanie bez obaw o konstrukcję przyczepy
- uchwyty do zamontowania amortyzatorów osi przyspawane do ramy
- uchwyty do mocowania podpór przyspawane do ramy
- solidne uchwyty (cybanty) zamontowane do konstrukcji ramy, służące zabezpieczeniu ładunku podczas transportu (możliwość zmiany na uchwyty podłogowe wpuszczane w sklejkę UP-01)
- lampy obrysowe zwiększające bezpieczeństwo oraz komfort jazdy po zmroku (przednie, tylne oraz boczne typu LED)
- tablice wyróżniające pojazd długi przynitowane w tylnym panelu
- podłoga wykonana z wysokiej jakości sklejki wodoodpornej, antypoślizgowej o grubości aż 15mm
- zamiast burt bocznych na bokach profil piramidowy wsuwany 20cm
- koło podporowe SIMOL fi60 / 300kg - na obejmie (możliwość zmiany na koło podporowe SIMOL / 300kg automatyczne)
- kliny pod koła umieszczone na przednim panelu przyczepy
- koła 195 / 50 R13C (wzmacniane) (możliwość zmiany na koła 185 R14C)
- tunele do zamocowania najazdów
- taśmy odblaskowe - kwadraty (na drzwiach oraz bokach zabudowy)
- oświetlenie halogen LED + włącznik wewnątrz zabudowy
ZABUDOWA
- przedni stelaż zespawany, sztywny wykonany jako kratownica usztywniający konstrukcję stelaża oraz zapobiegający powstawaniu dodatkowych oporów powietrza
- konstrukcja stelaża spawana, ocynkowana
- poprzeczki dachowe aluminiowe - wyjmowane
- za utrzymanie sztywności konstrukcji całej zabudowy odpowiadają deski drewniane, po 6 na stronę
- deski zamontowane w sposób pozwalający na ich szybki montaż - demontaż
- otwierany przód plandeki, zapinany paskiem od góry do dołu
- firana z napinaczem po obu stronach zabudowy
- plandeka zapinana na linkę celną
- słupek środkowy BOZAMET wyjmowany długi, PROFIL ALU H-20cm (dla wersji okutej na ramie)
- drzwi tylne, ramka stalowa spawana, ocynkowana, z zewnątrz wyłóżona płytą TU-BOND (2 blachy alu + tworzywo 3mm), od wewnątrz pasy sklejki oporowe, 2 zamknięcia ryglowane ze stali nierdzewnej (1 szt. na jedno skrzydło drzwi) zawiasy nierdzewne, całość na uszczelkach gumowych jak do drzwi chłodniczych, kolor SREBRNY
OPCJE za dopłatą:
- koła 185/70 R13C
- koło podporowe AL-KO / 500kg - automatyczne
- uchwyty do pasów pod ramą na zewnątrz
- tylne lampy LED
- moduł do lamp LED
- burty stalowe 36cm (6szt), słupki standard
- burty aluminiowe 40cm (6szt), słupki standard
- burty aluminiowe 40cm (6szt), słupki BOZAMET
- burty aluminiowe 40cm (2szt), przód + tył
- najazdy stalowe 2,5m
- najazdy aluminiowe 2,5m
- uchwyt do zamocowania wciągarki na przednim panelu niski (do AL-KO)
- firana na tyle zapinana na linkę celną lub gumę
- roleta tylna - taśmy stalowe zamocowane w plandece
- deki aluminiowe w stelażu - 3 rzędy
- plandeka celna
- plandeka podnoszona na siłownikach gazowych o 30cm (tylko w przypadku zakupu burt aluminiowych, okuta w dolnej części burt, po podniesieniu mocowana w górnej części burt do uchwytów wahadłowych)
- koło zapasowe zamontowane na specjalnym uchwycie pod skrzynią ładunkową, w tylnej części przyczepy
- pasy transportowe
- gaśnica proszkowa
- trójkąt ostrzegawczy
- system samoregulacji hamulców KNOTT ANS w przypadku osi KNOTT
- stabilizator toru jazdy Winterhoff WS3500 w przypadku osi KNOTT lub AKS 3504 w przypadku osi AL-KO
- amortyzatory osi
- dostawa przyczepy