Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX

PDF
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 12 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 13 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 14 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 15 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 16 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 17 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 18 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 19 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 20 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 21 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 22 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 23 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 24 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 25 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 26 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 27 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX | Obrazek 28 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/28
PDF
4 985 €
Cena netto
≈ 21 230 zł
Kontakt z dealerem
Rocznik: 2006-10
Pierwsza rejestracja: 2006-10
Ładowność: 34 850 kg
Własna masa: 4 150 kg
Całkowita masa: 39 000 kg
Lokalizacja: Holandia Roosendaal6492 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: QFW585
Data zamieszczenia: 26 sie 2025
Opis
Wymiary: długość - 10,5 m, szerokość - 2,5 m
Zabudowa
Wymiary nadwozia: długość - 8,17 m, szerokość - 2,44 m
Osie
Marka: BPW ECO Plus
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 7 700 mm
Pierwsza oś: 385/55-R22.5
Druga oś: 385/55-R22.5
Trzecia oś: 385/55-R22.5
Hamulce
ABS
EBS
Stan
Stan: używane

Dodatkowy opis — Naczepa do przewozu kontenerów Diversen 20FT GOOSENECK ADR CHASSIS, BPW + DISC, ADR (FL, AT, OX

Polski
= Additional options and accessories =

- ADR
- Air suspension
- BPW-axles
- Disc brakes

= Remarks =

nice 10/2006 TURBO'S HOET 20FT GOOSENECK ADR chassis with ABS/EBS, BPW ECO-PLUS axles with disc brakes, for 1x20FT, ADR (FL, AT, OX) valid until 29-01-2026, empty weight: 4,150kg, max. mass: 39,000kg, 385/55-R22.5 tires (L: 15/14/13mm; R: 13/15/12mm), Belgian registration with valid technical inspection until 29-01-2026, 4x available

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/55-R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 95%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 95%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 75%

Functional
Make of bodywork: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM

Maintenance
APK (MOT): tested until 01/2026

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Additional information
Please contact Arne Honingh or Piet Swank for more information
- ADR
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
= Další možnosti a příslušenství =

- ADR
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení

= Další informace =

Velikost pneumatiky: 385/55-R22.5
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 95%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 95%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 75%
Značka karoserie: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
MOT: zkontrolováno do jan. 2026
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
= Weitere Optionen und Zubehör =

- ADR
- BPW-Achsen
- Luftfederung
- Scheibenbremsen

= Anmerkungen =

schönes 10/2006 TURBO'S HOET 20FT GOOSENECK ADR-Chassis mit ABS/EBS, BPW ECO-PLUS-Achsen mit Scheibenbremsen, fur 1x20FT, ADR (FL, AT, OX) gültig bis 29.01.2026, Leergewicht: 4.150kg, max. Masse: 39.000kg, 385/55-R22.5-Reifen (L: 15/14/13mm; R: 13/15/12mm), belgische Zulassung mit gültiger technischer Inspektion bis 29.01.2026, 4x verfügbar

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/55-R22.5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 95%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 95%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 75%

Funktionell
Marke des Aufbaus: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 01.2026

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Arne Honingh oder Piet Swank, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- ADR
- Luftaffjedring
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Dækstørrelse: 385/55-R22.5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 95%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 95%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 75%
Karosserifabrikat: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
APK (Bileftersyn): testet indtil jan. 2026
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- ADR
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
= Más opciones y accesorios =

- ADR
- Frenos de disco
- Suspensión neumática

= Más información =

Tamaño del neumático: 385/55-R22.5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 95%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 95%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 75%
Marca carrocería: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
APK (ITV): inspeccionado hasta ene. 2026
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
- ADR
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
= Plus d'options et d'accessoires =

- ADR
- Freins à disque
- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/55-R22.5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 95%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 95%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 75%

Pratique
Marque de construction: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à janv. 2026

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Arne Honingh pour plus d'informations
- ADR
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
= További opciók és tartozékok =

- ADR
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek

= További információk =

Gumiabroncs mérete: 385/55-R22.5
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 95%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 95%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 75%
Karosszéria gyártmánya: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
MOT: vizsgálták, amíg jan. 2026
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
= Więcej opcji i akcesoriów =

- ADR
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Rozmiar opon: 385/55-R22.5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 95%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 95%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 75%
Marka konstrukcji: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jan. 2026
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- ADR
- Freni a disco
- Sospensioni pneumatiche

= Ulteriori informazioni =

Dimensioni del pneumatico: 385/55-R22.5
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 95%; Profilo del pneumatico destra: 80%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 90%; Profilo del pneumatico destra: 95%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 80%; Profilo del pneumatico destra: 75%
Marca della carrozzeria: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
MOT: ispezionato fino a gen 2026
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
= Aanvullende opties en accessoires =

- 3 assen
- ADR
- BPW-Assen
- Luchtvering
- Schijfremmen

= Bijzonderheden =

mooi 10/2006 TURBO'S HOET 20FT GOOSENECK ADR-chassis met ABS/EBS, BPW ECO-PLUS assen met schijfremmen, voor 1x20FT, ADR (FL, AT, OX) geldig t/m 29-01-2026, leeggewicht: 4.150kg, max. massa: 39.000kg, 385/55-R22.5 banden (L: 15/14/13mm; R: 13/15/12mm), Belgische registratie met geldige technische keuring t/m 29-01-2026, 4x beschikbaar

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/55-R22.5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 95%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 95%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 75%

Functioneel
Merk opbouw: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM

Onderhoud
APK: gekeurd tot jan. 2026

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Arne Honingh of Piet Swank
- ADR
- Luftfjæring
- Skivebremser
= Opções e acessórios adicionais =

- ADR
- Suspensão pneumática
- Travão de discos

= Mais informações =

Tamanho dos pneus: 385/55-R22.5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 95%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 95%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 75%
Marca da carroçaria: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
APK (MOT): testado até jan. 2026
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- ADR
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- ADR
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Размер шин: 385/55-R22.5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 95%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 95%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 75%
Марка кузова: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
APK (TO): проверка пройдена до jan. 2026
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- ADR
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie

= Ďalšie informácie =

Veľkosť pneumatiky: 385/55-R22.5
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 95%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 95%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 75%
Značka karosérie: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
MOT: skontrolované do jan. 2026
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
= Extra tillval och tillbehör =

- ADR
- Luftfjädring
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Däckets storlek: 385/55-R22.5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 95%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 95%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 75%
Fabrikat av karosseri: TURBO'S HOET OC/3AT/39/03BSRM
MOT: besiktigat till jan. 2026
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
- ADR
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
4 985 € ≈ 21 230 zł
2006
Ładowność 34 850 kg Własna masa 4 150 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Equipped4U BV
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 985 € ≈ 21 230 zł
2006
Ładowność 34 850 kg Własna masa 4 150 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Equipped4U BV
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 985 € ≈ 21 230 zł
2006
Ładowność 34 850 kg Własna masa 4 150 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Equipped4U BV
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 500 € ≈ 19 170 zł
2005
Ładowność 35 200 kg Własna masa 3 800 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Equipped4U BV
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 900 € ≈ 20 870 zł
2006
Ładowność 21 840 kg Własna masa 5 160 kg Liczba osi 3
Holandia, Vriezenveen
Thomas Trucks
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 500 € ≈ 19 170 zł
2004
Ładowność 35 700 kg Własna masa 3 300 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Equipped4U BV
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 200 € ≈ 22 150 zł
2006
Ładowność 33 340 kg Własna masa 5 660 kg Liczba osi 3
Holandia, Hoogerheide
Kontakt z dealerem
4 900 € ≈ 20 870 zł
2006
Ładowność 37 700 kg Własna masa 5 300 kg Liczba osi 3
Holandia, Schiedam
S-TRUCKS B.V.
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
4 985 € ≈ 21 230 zł
2003
Ładowność 33 550 kg Własna masa 5 450 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Equipped4U BV
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 500 € ≈ 23 420 zł
2006
Ładowność 37 600 kg Własna masa 5 400 kg Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 500 € ≈ 23 420 zł
2009
Ładowność 28 820 kg Własna masa 3 180 kg Liczba osi 2
Holandia, Roosendaal
Equipped4U BV
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 500 € ≈ 23 420 zł
2009
Ładowność 28 820 kg Własna masa 3 180 kg Liczba osi 2
Holandia, Roosendaal
Equipped4U BV
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 250 € ≈ 22 360 zł
2006
Ładowność 35 150 kg Własna masa 3 850 kg Liczba osi 3
Holandia, Schiedam
S-TRUCKS B.V.
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
5 250 € ≈ 22 360 zł
2006
Ładowność 33 940 kg Własna masa 5 060 kg Liczba osi 3
Holandia, Schiedam
S-TRUCKS B.V.
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
5 000 € ≈ 21 290 zł
2005
Ładowność 35 200 kg Własna masa 3 800 kg Liczba osi 3
Holandia, Ossendrecht
South Trading B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 000 € ≈ 21 290 zł
2005
Ładowność 35 200 kg Własna masa 3 800 kg Liczba osi 3
Holandia, Ossendrecht
South Trading B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 985 € ≈ 16 970 zł
2008
Ładowność 35 280 kg Własna masa 3 720 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Equipped4U BV
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 650 € ≈ 19 800 zł
2005
Liczba osi 3
Holandia, Giessen
Lievaart Trucks B.V.
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 500 € ≈ 19 170 zł
2006
Ładowność 34 160 kg Własna masa 3 840 kg Liczba osi 3
Holandia, Goes
Louis Boon Trucks & Trailers BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 250 € ≈ 18 100 zł
2006
Ładowność 34 160 kg Własna masa 3 840 kg Liczba osi 3
Holandia, Goes
Louis Boon Trucks & Trailers BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem