Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis

PDF
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 12 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 13 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 14 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 15 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 16 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 17 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 18 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 19 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 20 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 21 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 22 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 23 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 24 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 25 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 26 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis | Obrazek 27 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/27
PDF
4 985 €
Cena netto
≈ 21 210 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Groenewegen
Model: 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis
Rocznik: 2003-07
Pierwsza rejestracja: 2003-07-25
Ładowność: 33 550 kg
Własna masa: 5 450 kg
Całkowita masa: 39 000 kg
Lokalizacja: Holandia Roosendaal6492 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: OH67GP
Data zamieszczenia: ponad 1 miesiąc
Opis
Wymiary: długość - 12,57 m, szerokość - 2,55 m
Osie
Marka: BPW ECO Plus
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 8 660 mm
Pierwsza oś: 385/65 R22,5
Druga oś: 385/65 R22,5
Trzecia oś: 385/65 R22,590
Hamulce
ABS
EBS
Stan
Stan: używane

Dodatkowy opis — Naczepa do przewozu kontenerów Groenewegen 40FT HC-chassis, BPW+Trommel, Liftachse, NL-Chassis

Polski
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- BPW-axles
- Drumbrakes

= Remarks =

nice 2003 GROENEWEGEN 40FT HC chassis with ABS/EBS, BPW Eco-Plus axles with drum brakes, non-extendable, for 1x 40FT HC / 2x 20FT /1x 40FT with tunnel, 1st axle is lift axle, empty weight: 5,450kg, GVW: 39,000kg, 385/65-R22.5 tires (L: 13/9/14mm; R: 14/6/14mm), Dutch registration

= More information =

Axle configuration
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre size: 385/65 R22,5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Rear axle 2: Tyre size: 385/65 R22,5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 55%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 3: Tyre size: 385/65 R22,590; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%

Functional
Make of bodywork: Groenewegen 40CC-12-27TUN

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Identification
Registration number: OH-67-GP
- Въздушно окачване
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- BPW-Achsen
- Luftfederung
- Trommelbremsen

= Anmerkungen =

schönes 2003 GROENEWEGEN 40FT HC-Fahrgestell mit ABS/EBS, BPW Eco-Plus-Achsen mit Trommelbremsen, nicht ausziehbar, für 1x 40FT HC / 2x 20FT /1x 40FT mit Tunnel, 1. Achse ist Liftachse, Leergewicht: 5.450 kg, zulässiges Gesamtgewicht: 39.000 kg, Reifen 385/65-R22.5 (L: 13/9/14 mm; R: 14/6/14 mm), niederländische Zulassung

= Weitere Informationen =

Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Refenmaß: 385/65 R22,5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/65 R22,5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 55%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 3: Refenmaß: 385/65 R22,590; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Marke des Aufbaus: Groenewegen 40CC-12-27TUN
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Kennzeichen: OH-67-GP
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring

= Yderligere oplysninger =

Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385/65 R22,5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/65 R22,5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 55%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 385/65 R22,590; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Karosserifabrikat: Groenewegen 40CC-12-27TUN
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: OH-67-GP
- Αερανάρτηση
= Más opciones y accesorios =

- Suspensión neumática

= Más información =

Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385/65 R22,5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/65 R22,5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 55%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 385/65 R22,590; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Marca carrocería: Groenewegen 40CC-12-27TUN
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Matrícula: OH-67-GP
- Ilmajousitus
= Plus d'options et d'accessoires =

- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/65 R22,5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/65 R22,5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 55%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 385/65 R22,590; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Marque de construction: Groenewegen 40CC-12-27TUN
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Numéro d'immatriculation: OH-67-GP
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385/65 R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/65 R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 55%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 385/65 R22,590; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Marka konstrukcji: Groenewegen 40CC-12-27TUN
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Numer rejestracyjny: OH-67-GP
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- 3 assen
- BPW-Assen
- Luchtvering
- Trommelremmen

= Bijzonderheden =

mooi 2003 GROENEWEGEN 40FT HC-chassis met ABS/EBS, BPW Eco-Plus assen met trommelremmen, niet-uitschuifbaar , voor 1x 40FT HC / 2x 20FT /1x 40FT met tunnel, 1e as is liftas, leeggewicht: 5.450kg, GVW: 39.000kg, 385/65-R22.5 banden (L: 13/9/14mm; R: 14/6/14mm), Nederlandse registratie

= Meer informatie =

Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Bandenmaat: 385/65 R22,5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras 2: Bandenmaat: 385/65 R22,5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 55%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 3: Bandenmaat: 385/65 R22,590; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Merk opbouw: Groenewegen 40CC-12-27TUN
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Kenteken: OH-67-GP
- Luftfjæring
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão pneumática

= Mais informações =

Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 R22,5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65 R22,5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 55%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 385/65 R22,590; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Marca da carroçaria: Groenewegen 40CC-12-27TUN
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Número de registo: OH-67-GP
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Размер шин: 385/65 R22,5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост 2: Размер шин: 385/65 R22,5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 55%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 3: Размер шин: 385/65 R22,590; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Марка кузова: Groenewegen 40CC-12-27TUN
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: OH-67-GP
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring

= Ytterligare information =

Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Däckets storlek: 385/65 R22,5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/65 R22,5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 55%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 3: Däckets storlek: 385/65 R22,590; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Fabrikat av karosseri: Groenewegen 40CC-12-27TUN
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Registreringsnummer: OH-67-GP
- Havalı süspansiyon
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
3 450 € ≈ 14 680 zł
2001
228 518 km
Ładowność 37 080 kg Własna masa 3 920 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Equipped4U BV
od 15 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 500 € ≈ 19 150 zł
2004
Ładowność 35 700 kg Własna masa 3 300 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Equipped4U BV
od 15 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 900 € ≈ 16 600 zł
2006
Ładowność 25 820 kg Własna masa 4 180 kg Liczba osi 3
Holandia, Veghel
Kontakt z dealerem
5 950 € ≈ 25 320 zł
2007
Ładowność 37 017 kg Własna masa 3 983 kg Liczba osi 3
Holandia, Giessen
Lievaart Trucks B.V.
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 900 € ≈ 20 850 zł
2003
Ładowność 35 050 kg Własna masa 3 950 kg Liczba osi 3
Holandia, Oisterwijk
TS Trucks BV
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 500 € ≈ 23 400 zł
2003
Ładowność 33 630 kg Własna masa 4 370 kg Liczba osi 3
Holandia, Hoogerheide
Kontakt z dealerem
9 985 € ≈ 42 490 zł
2003
Ładowność 33 700 kg Własna masa 5 300 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Equipped4U BV
od 15 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2001
Holandia, Kesteren
Vlastuin / D-Tec
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
9 985 € ≈ 42 490 zł
2003
Ładowność 33 700 kg Własna masa 5 300 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Equipped4U BV
od 15 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 950 € ≈ 21 060 zł
2003
Liczba osi 2
Holandia, Giessen
Lievaart Trucks B.V.
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 950 € ≈ 25 320 zł
2007
Ładowność 37 017 kg Własna masa 3 983 kg Liczba osi 3
Holandia, Giessen
Lievaart Trucks B.V.
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 950 € ≈ 25 320 zł
2007
Ładowność 37 017 kg Własna masa 3 983 kg Liczba osi 3
Holandia, Giessen
Lievaart Trucks B.V.
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 950 € ≈ 16 810 zł
2003
Ładowność 31 520 kg Własna masa 6 480 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
Kontakt z dealerem
9 985 € ≈ 42 490 zł
2003
Ładowność 33 800 kg Własna masa 5 200 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Equipped4U BV
od 15 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 950 € ≈ 21 060 zł
2004
Ładowność 33 705 kg Własna masa 4 295 kg Liczba osi 2
Holandia, Oud Gastel
Gema Trading B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 950 € ≈ 16 810 zł
2005
Ładowność 35 200 kg Własna masa 3 800 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Equipped4U BV
od 15 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 250 € ≈ 22 340 zł
2004
Ładowność 34 020 kg Własna masa 4 980 kg Liczba osi 3
Holandia, Giessen
Lievaart Trucks B.V.
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 250 € ≈ 22 340 zł
2004
Ładowność 39 000 kg Własna masa 6 800 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 450 € ≈ 14 680 zł
2002
228 518 km
Ładowność 35 050 kg Własna masa 3 950 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Equipped4U BV
od 15 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 000 € ≈ 17 020 zł
2005
Ładowność 35 200 kg Własna masa 3 800 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Equipped4U BV
od 15 lat na Autoline
Kontakt z dealerem