Naczepa do przewozu kontenerów Van Hool 20FT/30FT, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX AT), SAF + disc, liftaxle
























































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego











































- ADR
- Air suspension
- Disc brakes
= Remarks =
2002 Van Hool 20FT/30FT ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT)chassis, ABS/EBS, SAF axles with disc brakes (INTRADISC), 1st axle is lift axle, 385/65-R22.5 tires (L: 14/15/9mm; R: 15/15/16mm), empty weight 3,950kg, max. mass: 39,000kg, Dutch registration.
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65-R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 95%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 95%; Tyre profile right: 95%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 55%; Tyre profile right: 100%
Functional
Make of bodywork: Van Hool 3B2015
Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Identification
Registration number: OG-05-XH
Additional information
Please contact Arne Honingh or Piet Swank for more information
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
- ADR
- Luftfederung
- Scheibenbremsen
= Anmerkungen =
2002 Van Hool 20FT/30FT ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), ABS/EBS, SAF-Achsen mit Scheibebremsen, 1. Achse ist eine Liftachse, 385/65-R22,5 Reifen (L: 14/15/9mm; R: 15/15/16mm), Leergewicht 3.950kg, max. Masse: 39.000 kg, niederländische Zulassung.
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65-R22.5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 95%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 95%; Reifen Profil rechts: 95%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 55%; Reifen Profil rechts: 100%
Funktionell
Marke des Aufbaus: Van Hool 3B2015
Zustand
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Identifikation
Kennzeichen: OG-05-XH
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Arne Honingh oder Piet Swank, um weitere Informationen zu erhalten.
- ADR
- Luftaffjedring
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 385/65-R22.5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 95%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 95%; Dækprofil højre: 95%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 55%; Dækprofil højre: 100%
Karosserifabrikat: Van Hool 3B2015
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Registreringsnummer: OG-05-XH
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
- ADR
- Frenos de disco
- Suspensión neumática
= Más información =
Tamaño del neumático: 385/65-R22.5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 95%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 95%; Dibujo del neumático derecha: 95%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 55%; Dibujo del neumático derecha: 100%
Marca carrocería: Van Hool 3B2015
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Matrícula: OG-05-XH
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
- ADR
- Freins à disque
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65-R22.5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 95%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 95%; Sculptures des pneus droite: 95%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 55%; Sculptures des pneus droite: 100%
Pratique
Marque de construction: Van Hool 3B2015
Condition
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Identification
Numéro d'immatriculation: OG-05-XH
Informations complémentaires
Veuillez contacter Arne Honingh pour plus d'informations
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
- ADR
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 385/65-R22.5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 95%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 95%; Profil opon prawa: 95%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 55%; Profil opon prawa: 100%
Marka konstrukcji: Van Hool 3B2015
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Numer rejestracyjny: OG-05-XH
- Freni a disco
- Sospensioni pneumatiche
- 3 assen
- ADR
- Luchtvering
- SAF-Assen
- Schijfremmen
= Bijzonderheden =
2002 Van Hool 20FT/30FT ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT) chassis, ABS/EBS, SAF-assen met schijfremmen (INTRADISC0, 1e as is liftas, 385/65-R22.5 banden (L: 14/15/9mm; R: 15/15/16mm), leeggewicht 3.950kg, max. massa: 39.000kg, Nederlandse registratie.
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65-R22.5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 95%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 95%; Bandenprofiel rechts: 95%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 55%; Bandenprofiel rechts: 100%
Functioneel
Merk opbouw: Van Hool 3B2015
Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Identificatie
Kenteken: OG-05-XH
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Arne Honingh of Piet Swank
- Luftfjæring
- Skivebremser
- ADR
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 385/65-R22.5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 95%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 95%; Perfil do pneu direita: 95%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 55%; Perfil do pneu direita: 100%
Marca da carroçaria: Van Hool 3B2015
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Número de registo: OG-05-XH
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
- ADR
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Размер шин: 385/65-R22.5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 95%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 95%; Профиль шин справа: 95%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 55%; Профиль шин справа: 100%
Марка кузова: Van Hool 3B2015
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Регистрационный номер: OG-05-XH
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
- ADR
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 385/65-R22.5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 95%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 95%; Däckprofil rätt: 95%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 55%; Däckprofil rätt: 100%
Fabrikat av karosseri: Van Hool 3B2015
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Registreringsnummer: OG-05-XH
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon