Ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz Actros 4151 V8 8x4 Full Steel / Big Axles / Hooklift


















































































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















- Air horn
- Coupling
- Differential lock
- Leaf spring suspension
- Power steering
- Rotating beacon(s)
- Sleeper cab
- Spotlights
- Vehicle heater
= Dealer information =
Gast Trucks Venlo B.V.
Our prices are netto export. To make a reservation without downpayment is not possible.
= More information =
Axle configuration
Front axle 1: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Front axle 2: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80R22.5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80R22.5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction
Maintenance
APK (MOT): tested until 12/2025
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Identification
Registration number: NO
Additional information
Please contact Dave Dorssers, Mike Broere or Laurens Reiniers for more information
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Съединение
- Усилвател на волана
- Diferenciál s brzdou
- Odpružení listovými pružinami
- Posilovač řízení
- Připojení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Uzávěrka diferenciálu
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchová houkačka
- Blattfederung
- Differentialsperre
- Fernlicht
- Gefahrenleucht(en)
- Lenkhilfe
- Lufthorn
- Schlafkabine
- Standheizung
- Zugmaul
= Anmerkungen =
EURO 5, MERCEDES BENZ ACTROS 4151 8x4 VOLL BLATTGEFEDERT MIT AP-ACHSEN!
F04 FERNVERKEHRHAUS MIT HOCH DACH, AUTOMATIK GETRIEBE, RETARDER, KLIMA, STANDHEIZUNG, TEMPOMAT, 2X DIFFERENTIAL SPERRE, JOAB ABROLLKIPPER MIT KIPPER CONTAINER, 9 TONNEN VORDERACHSE, HINTERACHSE 13 TONNEN, LAMPENBUGEL MIT MIT 2 FERNSCHEINWERFER, GEFAHRENLEUCHTEN, LUFTHORN, VBG ANHANGER KUPPLUNG, EDELSTAHL STAUKASTE, NORWEGISCHE BRIEF
Video: pokaż kontakty
= Firmeninformationen =
Gast Trucks Venlo B.V. | Bis zu 30 Bilder und ein Video auf pokaż kontakty Seit 1998 sind wir auf den Einkauf, Verkauf, Import und Export von gebrauchten Nutzfahrzeugen spezialisiert. Standort Venlo (NL)| 10 km von der Grenze | 70 km von Flughafen Düsseldorf | 55 km von Flughafen Eindhoven (NL) Transport und export Papieren / Kennzeichen gegen mehrpreis möglich zu Hafen im Niederlande, Belgien oder Deutschland. Reservieren ohne Anzahlung ist nicht moglich!
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Vorderachse 2: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80R22.5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80R22.5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 12.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Identifikation
Kennzeichen: NO
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Dave Dorssers, Mike Broere oder Laurens Reiniers, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Differentialespærre
- Kobling
- Projektører
- Servostyring
- Sleeper Cab
- Styret spærredifferentiale
- Tryklufthorn
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80R22.5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80R22.5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: navreduktion
APK (Bileftersyn): testet indtil dec. 2025
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: NO
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κλείδωμα διαφορικού
- Κοτσαδόρος
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- υδραυλικό τιμόνι
- Bloqueador diferencial
- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Diferencial de deslizamiento
- Dirección asistida
- Estufa
- horquilla
- Luces brillantes
- Suspensión
= Más información =
Configuración de ejes
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80R22.5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80R22.5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción de cubo
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta dic. 2025
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Identificación
Matrícula: NO
Información complementaria
Póngase en contacto con Dave Dorssers para obtener más información.
- Kohdevalot
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaustehostin
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
- Äänimerkki
- Attraper taupe
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Corne de l'air
- Différentiel d'écartement
- Direction assistée
- Lumières vives
- Solde différentiel
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: moyeux réducteurs
APK (CT): valable jusqu'à déc. 2025
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Numéro d'immatriculation: NO
- Grijač
- Grijač vozila
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Lisnata opruga
- Reflektori
- Servo-upravljač
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Zračna sirena
- Csatlakoztatás
- Differenciálzár
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légkürt
- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Szervokormány
= További információk =
Első tengely 1: Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5; Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Első tengely 2: Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5; Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 315/80R22.5; Maximális tengelyterhelés: 13000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 315/80R22.5; Maximális tengelyterhelés: 13000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
MOT: vizsgálták, amíg dec. 2025
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Rendszám: NO
- Blokada mechanizmu różnicowego
- Kabina sypialna
- Mechanizm różnicowy
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Reflektory
- Resory
- Sprzęg
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Wspomaganie kierownicy
= Więcej informacji =
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja piasty
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do dec. 2025
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer rejestracyjny: NO
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Fari di profondità
- Raccordo
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Servosterzo
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Bladvering
- Luchthoorn
- Slaapcabine
- Sper
- Standkachel
- Stuurbekrachtiging
- Vangmuil
- Verstralers
- Zwaailamp(en)
= Bijzonderheden =
EURO 5, MERCEDES BENZ ACTROS 4151 8x4 VOLLEDIG BLADGEVEERD MET NAAFREDUCTIE!
F04 SLAAPCABINE MET HOOGDAK, AUTOMAAT, RETARDER, AIRCO, STANDKACHEL, CRUISE CONTROL, 2X SPER, JOAB HAAKARM SYSTEEM MET WISSELLAADBAK, 9 TON'S VOORASSEN, 13 TONS ACHTERASSEN, LAMPENBEUGEL MET 2 VERSTRALERS, ZWAAILAMPBALK, LUCHTHOORNS, VBG VANGMUIL KOPPELING, RVS OPBERGKIST, NOORSE REGISTRATIE
= Bedrijfsinformatie =
Gast Trucks Venlo B.V. Sinds 1998 zijn wij gespecialiseerd in de in- en verkoop van gebruikte trucks en trailers. Bezoek onze website pokaż kontakty voor meer foto's en video's. Onze prijzen zijn netto export! Reserveren is alleen mogelijk met een aanbetaling.
PLEASE CHECK OUR WEBSITE pokaż kontakty FOR OUR STOCK. YOU WILL FIND ALL AVAILABLE PICTURES AND A VIDEO!
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Vooras 1: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Vooras 2: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80R22.5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80R22.5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: naafreductie
Onderhoud
APK: gekeurd tot dec. 2025
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Identificatie
Kenteken: NO
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Dave Dorssers, Mike Broere of Laurens Reiniers
- Differensialsperre
- Førerhus med soveplass
- Kobling
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Lufthorn
- Servostyring
- Spotlights
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Acoplamento
- Aquecedor
- Bloqueio do diferencial
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Diferencial de deslizamento controlado
- Direcção assistida
- Holofotes
- Sofagem de parque
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80R22.5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80R22.5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução do cubo
APK (MOT): testado até dec. 2025
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de registo: NO
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Cuplă
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Proiectoare
- Servodirecţie
- Suspensie pe arcuri
- Încălzitor vehicul
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматический звуковой сигнал
- Рессорная подвеска
- Сцепление
- Точечные лампы
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Передний мост 1: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Передний мост 2: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Размер шин: 315/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: редуктор ступицы
APK (TO): проверка пройдена до dec. 2025
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: NO
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Odpruženie listovými pružinami
- Posilňovač riadenia
- Reflektory
- Spojka
- Uzávierka diferenciálu
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchová húkačka
- Bladfjäder
- Differentiallås
- Koppling
- Kupévärmare
- Servostyrning
- Sovhytt
- Spotlights
- Styrd differentialbroms
- Tyfon
- Värmare
= Ytterligare information =
Framaxel 1: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Framaxel 2: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80R22.5; Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80R22.5; Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: minskning av nav
MOT: besiktigat till dec. 2025
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Registreringsnummer: NO
- Diferansiyel kilidi
- Havalı korna
- Hidrolik direksiyon
- Isıtıcı
- Kaplin
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Yaprak yaylı süspansiyon