Ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT

PDF
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 2
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 3
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 4
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 5
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 6
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 7
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 8
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 9
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 10
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 11
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 12
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 13
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 14
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 15
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 16
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 17
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 18
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 19
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 20
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 21
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 22
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 23
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 24
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 25
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 26
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 27
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 28
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 29
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 30
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 31
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 32
ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT obrazek 33
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/33
PDF
24 950 €
Cena netto
≈ 107 500 zł
Kontakt z dealerem
Marka:  Mercedes-Benz
Typ:  ciężarówka hakowiec
Rocznik:  03/2004
Pierwsza rejestracja:  2004-03-08
Przebieg:  589468 km
Ładowność:  9810 kg
Własna masa:  9190 kg
Całkowita masa:  19000 kg
Lokalizacja:  Holandia Meerkerk
Data zamieszczenia:  ponad 1 miesiąc
Numer w ofercie dealera:  MB898745
Zabudowa
Skrzynka narzędzi: 
Hak: 
Silnik
Paliwo:  diesel
Pojemność:  6374 cm³
Skrzynia biegów
Typ:  manualna
Osie
Liczba osi:  2
Napęd:  4x2
Zawieszenie:  resorowe/pneumatyczne
Koła bliźniacze: 
Pierwsza oś:  315/70 R 22.5, hamulce - disc
Druga oś:  315/70 R 22.5, hamulce - disc
Hamulce
ABS: 
Kabina
Radio samochodowe:  CD
Elektryczne podnoszenie szyb: 
Dodatkowa komplektacja
PTO: 
Blokada dyferencjału: 
HDS: 
Marka:  Fassi
Model:  F110
Rocznik:  2011
Stan
Stan:  używane
Dodatkowy opis
Kolor:  biały

Dodatkowy opis — Ciężarówka hakowiec Mercedes-Benz LS 1923 ATEGO + 2011 FASSI F110 + 2011 VDS HOOKLIFT

Polski
- Съединение
- Připojení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Zugmaul

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70 R 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7100 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%; Reduzierung: einfach reduziert

Funktionell
Kran: FASSI F110, Baujahr 2011, hinter der Kabine
Pumpe: Ja
CE-Kennzeichnung: ja

Wartung, Verlauf und Zustand
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 08.2024
Schäden: keines

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Kobling

= Yderligere oplysninger =

Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 315/70 R 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Reduktion: enkeltreduktion
Kran: FASSI F110, produktionsår 2011, bag førerhuset
Pumpe: Ja
CE-mærke: ja
APK (Bileftersyn): testet indtil aug. 2024
- Κοτσαδόρος
= Additional options and accessories =

- Coupling

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

General information
Cab: day

Axle configuration
Tyre size: 315/70 R 22.5
Front axle: Max. axle load: 7100 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Reduction: single reduction

Functional
Crane: FASSI F110, year of manufacture 2011, behind the cab
Pump: Yes
CE mark: yes

Maintenance, history and condition
APK (MOT): tested until 08/2024
Damages: none

Additional information
Please contact Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
= Más opciones y accesorios =

- horquilla

= Más información =

Cabina: día
Tamaño del neumático: 315/70 R 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Reducción: reducción sencilla
Grúa: FASSI F110, año de fabricación 2011, detrás de la cabina
Bomba: Sí
Marcado CE: sí
APK (ITV): inspeccionado hasta ago. 2024
Daños: ninguno
- Liitäntä
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe

= Plus d'informations =

Cabine: jour
Dimension des pneus: 315/70 R 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Réduction: réduction simple
Grue: FASSI F110, année de construction 2011, derrière la cabine
Pompe: Oui
Marquage CE: oui
APK (CT): valable jusqu'à août 2024
Dommages: aucun
- Spojnica
- Csatlakoztatás
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Sprzęg

= Więcej informacji =

Kabina: dzienna
Rozmiar opon: 315/70 R 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Żuraw: FASSI F110, rok produkcji 2011, z tyłu kabiny
Pompa: Tak
Oznaczenie CE: tak
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do aug. 2024
Uszkodzenia: brak
- Raccordo
= Aanvullende opties en accessoires =

- Vangmuil

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70 R 22.5
Vooras: Max. aslast: 7100 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%; Reductie: enkelvoudige reductie

Functioneel
Kraan: FASSI F110, bouwjaar 2011, achter de cabine
Pomp: Ja
CE markering: ja

Onderhoud, historie en staat
APK: gekeurd tot aug. 2024
Schade: schadevrij

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Kobling
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento

= Mais informações =

Cabina: dia
Tamanho dos pneus: 315/70 R 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7100 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Redução: redução simples
Grua: FASSI F110, ano de fabrico 2011, atrás da cabina
Bomba: Sim
Marca CE: sim
APK (MOT): testado até aug. 2024
Danos: nenhum
- Cuplă
= Дополнительные опции и оборудование =

- Сцепление

= Дополнительная информация =

Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 315/70 R 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Редуктор: один редуктор
Кран: FASSI F110, год выпуска 2011, сзади кабины
Насос: Да
Знак CE: да
APK (TO): проверка пройдена до aug. 2024
- Spojka
- Koppling
- Kaplin
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
28 950 € PLN ≈ 124 700 zł
Ładowność 10195 kg
Rok 10/2003 Przebieg 559681 km Moc
Holandia, Meerkerk
24 500 € PLN ≈ 105 600 zł
Ładowność 14190 kg Euro Euro 3 Zawieszenie resorowe/resorowe
Rok 2005-11-23 Przebieg 572908 km Moc
Holandia, Andelst
Kontakt z dealerem
24 400 € PLN ≈ 105 100 zł
Ładowność 13640 kg Euro Euro 3 Zawieszenie resorowe/resorowe Marka nadwozia Marrel Model THL 20U
Rok 2006-10-17 Przebieg 846369 km Moc
Holandia, Made
27 900 € PLN ≈ 120 200 zł
Euro Euro 3 Zawieszenie resorowe/resorowe
Rok 05/2005 Przebieg 477184 km Moc
Holandia, Son en Breugel
29 950 € PLN ≈ 129 100 zł
Zawieszenie resorowe/resorowe
Rok 06/2003 Przebieg 388205 km Moc
Holandia, 's-Hertogenbosch
cena na żądanie
Ładowność 13780 kg Euro Euro 3 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Rok 04/2004 Przebieg 380927 km Moc
Holandia, Overpelt
20 500 € PLN ≈ 88 330 zł
Ładowność 30150 kg Euro Euro 3 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Rok 2006-06-28 Przebieg 550500 km Moc
Holandia, Hoogerheide
Dingemanse Trucks & Trailers
od 19 lat na Autoline
21 950 € PLN ≈ 94 580 zł
Ładowność 15530 kg Euro Euro 3
Rok 04/2006 Przebieg 387348 km Moc
Holandia, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
od 10 lat na Autoline
14 500 € PLN ≈ 62 480 zł
Ładowność 25720 kg Euro Euro 3
Rok 01/2005 Przebieg 503797 km Moc
Holandia, Meer
20 000 € PLN ≈ 86 180 zł
Ładowność 15320 kg Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Rok 2002 Przebieg 390976 km Moc
Holandia, Almelo
22 950 € PLN ≈ 98 890 zł
Ładowność 12950 kg Euro Euro 3 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Model 20 TON - HOOKLIFT - 2005 YEAR
Rok 04/2005 Przebieg 935421 km Moc
Holandia, Meerkerk
22 500 € PLN ≈ 96 950 zł
Euro Euro 5 Marka nadwozia Hiab Model Multilift 25T
Rok 2008 Przebieg 474000 km Moc
Holandia, Tegelen
13 500 € PLN ≈ 58 170 zł
Ładowność 13060 kg Euro Euro 3
Rok 06/2002 Przebieg 467575 km Moc
Holandia, Zevenhuizen
14 900 € PLN ≈ 64 200 zł
Euro Euro 3 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Rok 01/2001 Przebieg 685435 km Moc
Holandia, Son en Breugel
24 900 € PLN ≈ 107 300 zł
Euro Euro 3 Zawieszenie resorowe/resorowe
Rok 08/2003 Przebieg 792846 km Moc
Holandia, Overpelt
cena na żądanie
Ładowność 12280 kg Euro Euro 3 Zawieszenie resorowe/resorowe
Rok 01/2007 Przebieg 704286 km Moc
Holandia, Overpelt
26 950 € PLN ≈ 116 100 zł
Ładowność 11450 kg Euro Euro 3 Zawieszenie resorowe/resorowe
Rok 2003-04-03 Przebieg 241742 km Moc
Holandia, Oldebroek
Kontakt z dealerem
24 250 € PLN ≈ 104 500 zł
Ładowność 12620 kg Euro Euro 3 Zawieszenie resorowe/resorowe
Rok 06/2005 Przebieg 519355 km Moc
Holandia, Rijen
29 900 € PLN ≈ 128 800 zł
Ładowność 13950 kg Euro Euro 5 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Model XR21Z59-P-IFL
Rok 2009-01-16 Przebieg 821000 km Moc
Holandia, Ede
21 900 € PLN ≈ 94 370 zł
Ładowność 11000 kg
Rok 2004 Przebieg 438000 km Moc
Węgry, Budapest