Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper

PDF
Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper - Autoline
Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper | Obrazek 1 - Autoline
Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper | Obrazek 2 - Autoline
Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper | Obrazek 3 - Autoline
Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper | Obrazek 4 - Autoline
Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper | Obrazek 5 - Autoline
Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper | Obrazek 6 - Autoline
Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper | Obrazek 7 - Autoline
Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper | Obrazek 8 - Autoline
Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper | Obrazek 9 - Autoline
Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper | Obrazek 10 - Autoline
Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper | Obrazek 11 - Autoline
Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper | Obrazek 12 - Autoline
Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper | Obrazek 13 - Autoline
Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper | Obrazek 14 - Autoline
Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper | Obrazek 15 - Autoline
Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper | Obrazek 16 - Autoline
Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper | Obrazek 17 - Autoline
Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper | Obrazek 18 - Autoline
Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper | Obrazek 19 - Autoline
Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper | Obrazek 20 - Autoline
Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper | Obrazek 21 - Autoline
Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper | Obrazek 22 - Autoline
Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper | Obrazek 23 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/23
PDF
29 500 €
Cena netto
≈ 124 900 zł
35 695 €
Cena brutto
Kontakt z dealerem
Marka: Scania
Typ: wywrotka
Pierwsza rejestracja: 1968-04
Przebieg: 629 432 km
Ładowność: 9 600 kg
Własna masa: 6 400 kg
Całkowita masa: 16 000 kg
Lokalizacja: Holandia ANDELST6553 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 45606
Możliwość leasingu
Data zamieszczenia: ponad 1 miesiąc
Opis
Wymiary: 7,2 m × 2,4 m × 2,6 m
Typ napędu: Napęd na tylne koła
Zabudowa
Wymiary nadwozia: 4,21 m × 2,23 m × 0,4 m
Silnik
Moc: 163 KM (120 kW)
Paliwo: diesel
Pojemność: 7 800 cm³
Skrzynia biegów
Typ: manualna
Osie
Liczba osi: 2
Napęd: 4x2
Zawieszenie: resorowe/resorowe
Rozstaw osi: 4 600 mm
Koła bliźniacze
Pierwsza oś: 10.00 R20
Druga oś: 10.00 R20
Dodatkowa komplektacja
PTO
Stan
Stan: używane

Dodatkowy opis — Wywrotka Scania L8046-BEK VABIS kipper

Polski
= Additional options and accessories =

- Steel suspension front and back side

= Remarks =

- WIRZ rear tipper
- Tipper dimensions (internal) length 421 cm x width 223 cm x height 40 cm
- Loading floor height 127 cm
- Hinged aluminum side boards
- Gearbox type G750
- Diesel engine 6-cylinder/4-stroke (type D8R01 and engine number 105146)
- Cab color code: RAL 5502

- Originally from a Dutch vehicle with registration number AB-92-62

This Scania L8046-BEK Vabis tipper from 1968 is in original and good condition and is built on a heavy ladder chassis with leaf suspension, designed for high loads and a long service life.
The L series was the last generation of Scania trucks with the distinctive nose, before the switch to front-wheel drive cabs.
Despite this transition, the L models remained in production for many years.
The robust L-series trucks were popular in road construction, sand and gravel transport, and heavy local transport, and were known for their strong chassis, simple technology, and high pulling power.
Many of these trucks easily exceeded one million kilometers, contributing to Scania's reputation for durability.

= More information =

General information
Number of doors: 2
Cab: day

Axle configuration
Tyre size: 10.00 R20
Front axle: Max. axle load: 6000 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle: Max. axle load: 10200 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Reduction: single reduction

Functional
Tipper: Back

Interior
Number of seats: 3

Environment
Emission class: Euro 0

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Предно и задно ресорно окачване
= Další možnosti a příslušenství =

- Přední a zadní odpružení listovými pružinami

= Další informace =

Obecné informace
Počet dveří: 2
Kabina: den

Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 10.00 R20
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 6000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 10200 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 70%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 70%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 70%; Profil pneumatiky vpravo venku: 70%; Redukce: jednoduchá redukce

Funkční
Sklápěč: Za

Interiér
Počet sedadel: 3

Životní prostředí
Emisní třída: Euro 0

Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfeder vorne und hinten

= Anmerkungen =

- WIRZ Rückwärtskipper
- Abmessungen Kipper (innen) Länge 421 cm x Breite 223 cm x Höhe 40 cm
- Ladeflächenhöhe 127 cm
- Klappbare Aluminium-Seitenwände
- Getriebe Typ G750
- Dieselmotor 6-Zylinder/4-Takt (Typ D8R01 und Motornummer 105146)
- Kabinenfarbe: RAL 5502

- Stammt aus einem original niederländischen Fahrzeug mit dem Kennzeichen AB-92-62

Dieser Scania L8046-BEK Vabis Kipper aus dem Jahr 1968 befindet sich in einem originalen und guten Zustand und ist auf einem schweren Leiterrahmen mit Blattfederung aufgebaut, der für hohe Belastungen und eine lange Lebensdauer ausgelegt ist.
Die L-Serie war die letzte Generation von Scania-Fahrzeugen mit der charakteristischen Nase, bevor auf Frontlenker-Fahrerkabinen umgestellt wurde.
Trotz dieser Umstellung blieben die L-Modelle noch viele Jahre lang in Produktion.
Die robusten L-Serie-Lkw waren im Straßenbau, im Sand- und Kiesverkehr und im schweren Nahverkehr beliebt und bekannt für ihr starkes Fahrgestell, ihre einfache Technik und ihre hohe Zugkraft.
Viele dieser Modelle legten problemlos mehr als eine Million Kilometer zurück, was zum Ruf von Scania für Langlebigkeit beitrug.

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Refenmaß: 10.00 R20
Vorderachse: Max. Achslast: 6000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse: Max. Achslast: 10200 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%; Reduzierung: einfach reduziert

Funktionell
Kipper: Hinten

Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 3

Umwelt
Emissionsklasse: Euro 0

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring for og bag

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 10.00 R20
Foraksel: Maks. akselbelastning: 6000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 10200 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Reduktion: enkeltreduktion

Funktionelle
Tiplad: Tilbage

Interiør
Antal sæder: 3

Miljø
Emissionsklasse: Euro 0

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Μπροστινή και πίσω ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
= Más opciones y accesorios =

- Suspensión de ballestas delante y atrás

= Comentarios =

- Volquete trasero WIRZ
- Dimensiones del volquete (interiores): longitud 421 cm x anchura 223 cm x altura 40 cm
- Altura de la plataforma de carga: 127 cm
- Paneles laterales abatibles de aluminio
- Caja de cambios tipo G750
- Motor diésel de 6 cilindros/4 tiempos (tipo D8R01 y número de motor 105146)
- Código de color de la cabina: RAL 5502

- Procedente de un vehículo original neerlandés con matrícula AB-92-62

Este volquete Scania L8046-BEK Vabis de 1968, en buen estado y original, está construido sobre un chasis de escalera pesado con suspensión de ballestas, diseñado para cargas pesadas y una larga vida útil.
La serie L fue la última generación de Scania con el característico morro, antes del cambio a las cabinas con dirección delantera.
A pesar de esta transición, los modelos L siguieron fabricándose durante años.
Los robustos camiones de la serie L eran muy apreciados en la construcción de carreteras, el transporte de arena y grava y el transporte local pesado, y eran conocidos por su chasis resistente, su tecnología sencilla y su gran fuerza de tracción.
Muchos de estos ejemplares superaron sin problemas el millón de kilómetros, lo que contribuyó a la reputación de Scania en materia de durabilidad.

= Más información =

Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 10.00 R20
Eje delantero: Carga máxima del eje: 6000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 10200 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Reducción: reducción sencilla

Funcional
Volquete: Trasera

Interior
Número de plazas sentadas: 3

Medio ambiente
Clase de emisión: Euro 0

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Lehtijousitus edessä ja takana
= Plus d'options et d'accessoires =

- Suspension à lames avant et arrière

= Remarques =

- Benne basculante arrière WIRZ
- Dimensions de la benne (intérieures) : longueur 421 cm x largeur 223 cm x hauteur 40 cm
- Hauteur du plancher de chargement 127 cm
- Ridelles latérales articulées en aluminium
- Boîte de vitesses de type G750
- Moteur diesel 6 cylindres/4 temps (type D8R01 et numéro de moteur 105146)
- Code couleur de la cabine : RAL 5502

- Provenant d'un véhicule néerlandais d'origine immatriculé AB-92-62

Cette benne basculante Scania L8046-BEK Vabis de 1968, en bon état d'origine, est construite sur un châssis à échelle robuste avec suspension à lames, conçu pour supporter des charges élevées et offrir une longue durée de vie.
La série L était la dernière génération de Scania avec le nez caractéristique, avant le passage aux cabines à direction avant.
Malgré cette transition, les modèles L sont restés en production pendant de nombreuses années.
Les camions robustes de la série L étaient très appréciés dans la construction routière, le transport de sable et de gravier et le transport local lourd. Ils étaient réputés pour leur châssis solide, leur technologie simple et leur grande puissance de traction.
Beaucoup de ces modèles ont facilement dépassé le million de kilomètres, ce qui a contribué à la réputation de Scania en matière de durabilité.

= Plus d'informations =

Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour

Configuration essieu
Dimension des pneus: 10.00 R20
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 6000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 10200 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Réduction: réduction simple

Pratique
Kipper: Arrière

Intérieur
Nombre de places assises: 3

Environnement
Classe d'émission: Euro 0

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Prednja i stražnja lisnata opruga
= További opciók és tartozékok =

- Első és hátsó laprugós felfüggesztés

= További információk =

Általános információk
Az ajtók száma: 2
Kabin: nap

Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 10.00 R20
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 6000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 10200 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 70%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 70%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 70%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 70%; Csökkentés: egyszeres csökkentés

Funkcionális
Billenőplatós: A mögött

Belső tér
Ülőhelyek száma: 3

Környezet
Kibocsátási osztály: Euro 0

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Resor z przodu i z tyłu

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 10.00 R20
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 6000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 10200 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Redukcja: redukcja pojedyncza

Funkcjonalność
Wywrotka: Tył

Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 3

Ochrona środowiska
Klasa emisji: Euro 0

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Sospensioni a balestra anteriori e posteriori

= Ulteriori informazioni =

Informazioni generali
Numero di porte: 2
Cabina: giorno

Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 10.00 R20
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 6000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 70%; Profilo del pneumatico destra: 70%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 10200 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 70%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 70%; Profilo del pneumatico interno destro: 70%; Profilo del pneumatico esterno destro: 70%; Riduzione: riduzione singola

Funzionale
Ribaltabile: Dietro

Interno
Numero di posti a sedere: 3

Ambiente
Classe di emissione: Euro 0

Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
= Aanvullende opties en accessoires =

- Bladvering voor en achter

= Bijzonderheden =

- WIRZ achterwaartse kipper
- Afmetingen kipper (inwendig) lengte 421 cm x breedte 223 cm x hoogte 40 cm
- Laadvloerhoogte 127 cm
- Scharnierende aluminium zijborden
- Versnellingsbak type G750
- Dieselmotor 6-cilinder/4 takt (type D8R01 en motornummer 105146)
- Cabine kleurcode: RAL 5502

- Afkomstig van origineel Nederlands voertuig met kenteken AB-92-62

Deze in originele en goede staat verkerende Scania L8046-BEK Vabis kipper uit 1968 is gebouwd op een zwaar ladderchassis met bladvering, ontworpen voor hoge belastingen en een lange levensduur.
De L-serie was de laatste generatie Scania’s met de kenmerkende neus, vóór de overstap naar frontstuurcabines.
Ondanks deze overgang bleven de L-modellen nog jarenlang in productie.
De robuuste L-serie trucks waren geliefd in de wegenbouw, zand- en grindtransport en zwaar lokaal vervoer en stonden bekend om hun sterke chassis, eenvoudige techniek en grote trekkracht.
Veel van deze exemplaren haalden probleemloos meer dan één miljoen kilometer, wat bijdroeg aan Scania’s reputatie voor duurzaamheid.

= Bedrijfsinformatie =

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag

Asconfiguratie
Bandenmaat: 10.00 R20
Vooras: Max. aslast: 6000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras: Max. aslast: 10200 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%; Reductie: enkelvoudige reductie

Functioneel
Kipper: Achter

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
Emissieklasse: Euro 0

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Bladfjæring foran og bak
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão de molas dianteira e traseira

= Mais informações =

Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 10.00 R20
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 6000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 10200 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Redução: redução simples

Funcional
Camião basculante: Retroceder

Interior
Número de bancos: 3

Ambiente
Classe de emissões: Euro 0

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Suspensie față și spate cu arcuri lamelare
= Дополнительные опции и оборудование =

- Рессоры на переднем и задних мостах

= Примечания =

- Cамосвал WIRZ
- Размеры самосвала (внутренние): длина 421 см x ширина 223 см x высота 40 см
- Высота самосвала 127 см
- Откидные алюминиевые борта
- Коробка передач типа G750
- Дизельный двигатель 6-цилиндровый/4-тактный (тип D8R01 и номер двигателя 105146)
- Цвет кабины: RAL 5502

- Происходит из оригинального голландского транспортного средства с регистрационным номером AB-92-62

Этот самосвал Scania L8046-BEK Vabis 1968 года выпуска, находящийся в оригинальном и хорошем состоянии, произведен на тяжелом шасси с листовой рессорной подвеской, разработанном для высоких нагрузок и длительного срока службы.
Серия L была последним поколением Scania с характерным носом, перед переходом на кабины с передним рулевым управлением.
Несмотря на этот переход, модели L продолжали производиться в течение многих лет.
Прочные грузовики серии L были популярны в дорожном строительстве, транспортировке песка и гравия, а также в тяжелых местных перевозках и были известны своим прочным шасси, простой техникой и большой тяговой силой.
Многие из этих экземпляров без проблем прошли более миллиона километров, что способствовало репутации Scania как производителя надежной техники.

= Дополнительная информация =

Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)

Конфигурация осей
Размер шин: 10.00 R20
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 6000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 10200 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Редуктор: один редуктор

Функциональность
Самосвал: Сзади

Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 3

Экология
Уровень выбросов: Euro 0

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Predné a zadné odpruženie listovými pružinami

= Ďalšie informácie =

Všeobecné informácie
Počet dverí: 2
Kabína: deň

Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 10.00 R20
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 6000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 10200 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 70%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 70%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 70%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 70%; Redukcia: jednoduchá redukcia

Funkčné
Sklápač: Za

Interiér
Počet sedadiel: 3

Životné prostredie
Emisná trieda: Euro 0

Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
= Extra tillval och tillbehör =

- Främre och bakre bladfjäder

= Ytterligare information =

Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 10.00 R20
Framaxel: Max. axellast: 6000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel: Max. axellast: 10200 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%; Minskning: enkelreduktion

Funktionell
Tippbil: Bakom

Interiör
Antal sittplatser: 3

Miljö
Utsläppsklass: Euro 0

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Ön ve arka yaprak yaylı süspansiyon
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
29 900 € ≈ 126 600 zł
Wywrotka
2009
462 916 km
Moc 420 KM (309 kW) Euro Euro 4 Paliwo diesel Ładowność 19 620 kg Napęd 8x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Wijchen
Special Trucks B.V.
od 7 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
83 500 € ≈ 353 400 zł
Wywrotka
2016
325 050 km
Moc 489 KM (359 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 13 100 kg Napęd 8x4 Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Holandia, Andelst
CLEANMAT
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
135 000 € ≈ 571 400 zł
Wywrotka
2018
231 085 km
Moc 411 KM (302 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 10 655 kg Napęd 6x6 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Andelst
CLEANMAT
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
49 500 € ≈ 209 500 zł
Wywrotka
2014
538 859 km
Moc 480 KM (353 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 14 740 kg Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Andelst
CLEANMAT
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
73 000 € ≈ 309 000 zł
Wywrotka
2019
273 639 km
Moc 411 KM (302 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 21 720 kg Napęd 8x4 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Andelst
CLEANMAT
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
28 950 € ≈ 122 500 zł
Wywrotka
2011
365 942 km
Moc 480 KM (353 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 15 605 kg Napęd 6x4
Holandia, Vuren
Kontakt z dealerem
43 500 € ≈ 184 100 zł
Wywrotka
2013
482 332 km
Moc 320 KM (235 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 5 572 kg Napęd 4x2 Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Holandia, Andelst
CLEANMAT
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
48 500 € ≈ 205 300 zł
Wywrotka
2006
628 887 km
Moc 381 KM (280 kW) Euro Euro 4 Paliwo diesel Ładowność 10 650 kg Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Andelst
CLEANMAT
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
25 900 € ≈ 109 600 zł
Wywrotka
2013
511 602 km
Moc 320 KM (235 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 6 640 kg Napęd 4x2
Holandia, Mijdrecht
Autobedrijf Tatev
od 12 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
69 500 € ≈ 294 200 zł
Wywrotka
2018
72 852 km
Moc 340 KM (250 kW) Euro Euro 6 Ładowność 6 574 kg Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Andelst
CLEANMAT
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
23 500 € ≈ 99 470 zł
Wywrotka
2000
693 793 km
Moc 400 KM (294 kW) Euro Euro 2 Paliwo diesel Ładowność 13 550 kg Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Velddriel
Vos Trucks
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
22 900 € ≈ 96 930 zł
Wywrotka
2001
756 338 km
Moc 420 KM (309 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 21 100 kg Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Ravenstein
Vaex Truck Trading B.V
od 18 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
21 900 € ≈ 92 700 zł
Wywrotka
2006
478 515 km
Moc 500 KM (368 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Son en Breugel
Europe Trucks b.v.
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
51 000 € ≈ 215 900 zł
Wywrotka
1994
118 739 km
Moc 252 KM (185 kW) Euro Euro 1 Paliwo diesel Ładowność 3 490 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Andelst
CLEANMAT
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
22 900 € ≈ 96 930 zł
Wywrotka
2004
538 605 km
Moc 470 KM (345 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Ravenstein
Vaex Truck Trading B.V
od 18 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
36 900 € ≈ 156 200 zł
Wywrotka
2010
498 000 km
Moc 380 KM (279 kW) Euro Euro 4 Paliwo diesel Ładowność 17 925 kg Pojemność 12,98 m³ Napęd 8x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Ede
JB Trading bv
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
13 200 € ≈ 55 870 zł
Wywrotka
1996
693 500 km
Euro Euro 2 Paliwo diesel Ładowność 13 800 kg Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Meerkerk
Engel Trucks B.V.
od 12 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Wywrotka
1992
571 036 km
Moc 360 KM (265 kW) Paliwo diesel Napęd 8x4
Holandia, Maarssen
Wakker Trading International B.V.
od 5 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Wywrotka
2009
497 122 km
Moc 360 KM (265 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 19 770 kg Napęd 8x4
Holandia, Hedel
DEKO B.V.
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
18 900 € ≈ 80 000 zł
Wywrotka
1987
355 670 km
Moc 489 KM (359 kW) Paliwo diesel Ładowność 20 500 kg Napęd 8x4
Holandia, Uden
MVI Trucks BV.
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem