Wywrotka Scania T124-470 6x2 - Tipper - Manual gearbox - Full steel - Robson Dri













































































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego
My govorim po russki!

















- Parabolic suspension
= Remarks =
Scania T124-470 6x2 - Tipper - Manual gearbox - Full steel - Robson Drive - New Engine - Torpedo/Hauber
MY: 04-02-2004
KM: 538605
YS2T6X20001293868
Tipper
Robson drive
Manual gearbox
Full steel suspension
Engine has been replaced
= More information =
Front axle: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 8500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80R22.5; Max. axle load: 10800 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 2: Tyre size: 315/80R22.5; Max. axle load: 9200 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Tipper: Back
General condition: good
Technical condition: average
Visual appearance: good
Please contact VAEX The Truck Traders for more information
- Parabolické odpružení
= Další informace =
Přední náprava: Velikost pneumatiky: 385/65R22.5; Max. zatížení nápravy: 8500 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 1: Velikost pneumatiky: 315/80R22.5; Max. zatížení nápravy: 10800 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 30%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 30%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 30%; Profil pneumatiky vpravo venku: 30%
Zadní náprava 2: Velikost pneumatiky: 315/80R22.5; Max. zatížení nápravy: 9200 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 30%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 30%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 30%; Profil pneumatiky vpravo venku: 30%
Sklápěč: Za
Obecný stav: dobrý
Technický stav: průměr
Optický stav: dobrý
- Parabolfederung
= Anmerkungen =
Scania T124-470 6x2 - Tipper - Manual gearbox - Full steel - Robson Drive - New Engine - Torpedo/Hauber
MY: 04-02-2004
KM: 538605
YS2T6X20001293868
Tipper
Robson drive
Manual gearbox
Full steel suspension
Engine has been replaced
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 8500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80R22.5; Max. Achslast: 10800 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80R22.5; Max. Achslast: 9200 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Kipper: Hinten
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an VAEX The Truck Traders, um weitere Informationen zu erhalten.
- Parabelaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 8500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80R22.5; Maks. akselbelastning: 10800 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80R22.5; Maks. akselbelastning: 9200 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Tiplad: Tilbage
Overordnet stand: god
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: god
- Resortes parabolicos
= Comentarios =
Scania T124-470 6x2 - Tipper - Manual gearbox - Full steel - Robson Drive - New Engine - Torpedo/Hauber
MY: 04-02-2004
KM: 538605
YS2T6X20001293868
Tipper
Robson drive
Manual gearbox
Full steel suspension
Engine has been replaced
= Más información =
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 8500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80R22.5; Carga máxima del eje: 10800 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80R22.5; Carga máxima del eje: 9200 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Volquete: Trasera
Estado general: bueno
Estado técnico: medio
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con VAEX The Truck Traders para obtener más información.
- Ressorts paraboliques
= Remarques =
Scania T124-470 6x2 - Tipper - Manual gearbox - Full steel - Robson Drive - New Engine - Torpedo/Hauber
MY: 04-02-2004
KM: 538605
YS2T6X20001293868
Tipper
Robson drive
Manual gearbox
Full steel suspension
Engine has been replaced
= Plus d'informations =
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 8500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 10800 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 9200 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Kipper: Arrière
État général: bon
État technique: moyen
État optique: bon
- Parabolarugós felfüggesztés
= További információk =
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5; Maximális tengelyterhelés: 8500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 315/80R22.5; Maximális tengelyterhelés: 10800 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 315/80R22.5; Maximális tengelyterhelés: 9200 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%
Billenőplatós: A mögött
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: átlagos
Optikai állapot: jó
- Zawieszenie paraboliczne
= Więcej informacji =
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10800 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9200 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Wywrotka: Tył
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: dobrze
- Sospensioni paraboliche
= Ulteriori informazioni =
Asse anteriore: Dimensioni del pneumatico: 385/65R22.5; Carico massimo per asse: 8500 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 1: Dimensioni del pneumatico: 315/80R22.5; Carico massimo per asse: 10800 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 30%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 30%; Profilo del pneumatico interno destro: 30%; Profilo del pneumatico esterno destro: 30%
Asse posteriore 2: Dimensioni del pneumatico: 315/80R22.5; Carico massimo per asse: 9200 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 30%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 30%; Profilo del pneumatico interno destro: 30%; Profilo del pneumatico esterno destro: 30%
Ribaltabile: Dietro
Stato generale: buono
Stato tecnico: media
Stato ottico: buono
- Paraboolvering
= Bijzonderheden =
Scania T124-470 6x2 - Tipper - Manual gearbox - Full steel - Robson Drive - New Engine - Torpedo/Hauber
MY: 04-02-2004
KM: 538605
YS2T6X20001293868
Tipper
Robson drive
Manual gearbox
Full steel suspension
Engine has been replaced
= Meer informatie =
Vooras: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 8500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80R22.5; Max. aslast: 10800 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80R22.5; Max. aslast: 9200 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Kipper: Achter
Algemene staat: goed
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met VAEX The Truck Traders
- Suspensão parabólica
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 8500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80R22.5; Máx carga por eixo: 10800 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80R22.5; Máx carga por eixo: 9200 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Camião basculante: Retroceder
Estado geral: bom
Estado técnico: média
Aspeto visual: bom
- Параболическая подвеска
= Дополнительная информация =
Передний мост: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 8500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 10800 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 2: Размер шин: 315/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9200 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Самосвал: Сзади
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с VAEX The Truck Traders для получения дополнительной информации
- Parabolické odpruženie
= Ďalšie informácie =
Predná náprava: Veľkosť pneumatiky: 385/65R22.5; Max. zaťaženie nápravy: 8500 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 1: Veľkosť pneumatiky: 315/80R22.5; Max. zaťaženie nápravy: 10800 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 30%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 30%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 30%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 30%
Zadná náprava 2: Veľkosť pneumatiky: 315/80R22.5; Max. zaťaženie nápravy: 9200 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 30%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 30%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 30%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 30%
Sklápač: Za
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: priemer
Optický stav: dobré
- Parabolfjädring
= Ytterligare information =
Framaxel: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 8500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80R22.5; Max. axellast: 10800 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80R22.5; Max. axellast: 9200 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Tippbil: Bakom
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: bra