Wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED

PDF
wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED
wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED
wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED obrazek 2
wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED obrazek 3
wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED obrazek 4
wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED obrazek 5
wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED obrazek 6
wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED obrazek 7
wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED obrazek 8
wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED obrazek 9
wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED obrazek 10
wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED obrazek 11
wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED obrazek 12
wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED obrazek 13
wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED obrazek 14
wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED obrazek 15
wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED obrazek 16
wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED obrazek 17
wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED obrazek 18
wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED obrazek 19
wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED obrazek 20
wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED obrazek 21
wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED obrazek 22
wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED obrazek 23
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/23
PDF
16 950 €
Cena netto
≈ 73 040 zł
Kontakt z dealerem
Marka:  Mercedes-Benz
Typ:  wywrotka
Rocznik:  01/2001
Pierwsza rejestracja:  2001-01-11
Przebieg:  248172 km
Ładowność:  8440 kg
Własna masa:  10560 kg
Całkowita masa:  19000 kg
Lokalizacja:  Holandia Meerkerk
Data zamieszczenia:  ponad 1 miesiąc
Numer w ofercie dealera:  MB533337
Opis
Model:  TIPPER BODY
Zabudowa
Skrzynka narzędzi: 
Silnik
Moc:  230 KM (169 kW)
Paliwo:  diesel
Euro:  Euro 2
Skrzynia biegów
Typ:  manualna
Osie
Liczba osi:  2
Napęd:  4x2
Zawieszenie:  resorowe/resorowe
Koła bliźniacze: 
Pierwsza oś:  13R22.5
Druga oś:  13R22.5
Hamulce
Hamulec silnikowy: 
Kabina
Radio samochodowe:  CD
Cruise control (tempomat): 
Ogranicznik szybkości: 
Osłona przeciwsłoneczna: 
Dodatkowa komplektacja
PTO: 
Blokada dyferencjału: 
HDS: 
Marka:  Fassi
Model:  F110A.21
Rocznik:  2001
Stan
Stan:  używane
Dodatkowy opis
Kolor:  biały

Dodatkowy opis — Wywrotka Mercedes-Benz Atego 1823 4X2 + FASSI F110A.21 + TIPPER - MANAUL GEAR - HUB RED

Polski
- Алуминиев горивен резервоар
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Ресорно пружинно окачване
- Hliníková palivová nádrž
- Odpružení listovými pružinami
- Robustní motorová brzda
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Bremskraftverstärker

= Anmerkungen =

5,25 meter X 2,40 meter x 0,70 meter

= Weitere Informationen =

Kabine: Tag
Refenmaß: 13R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 95%; Reifen Profil links außen: 95%; Reifen Profil rechts innerhalb: 95%; Reifen Profil rechts außen: 95%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Abmessungen des Laderaums: 525 x 240 x 70 cm
Kran: FASSI F110A.21, Baujahr 2001, hinter der Kabine
Kipper: Hinten
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Kraftig motorbremse

= Yderligere oplysninger =

Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 13R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 95%; Dækprofil venstre udvendige: 95%; Dækprofil højre udvendige: 95%; Dækprofil højre udvendige: 95%; Reduktion: navreduktion
Mål for lastrum: 525 x 240 x 70 cm
Kran: FASSI F110A.21, produktionsår 2001, bag førerhuset
Tiplad: Tilbage
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
= Additional options and accessories =

- Aluminium fuel tank
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension

= Remarks =

5,25 meter X 2,40 meter x 0,70 meter

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Cab: day
Tyre size: 13R22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 95%; Tyre profile left outer: 95%; Tyre profile right outer: 95%; Tyre profile right outer: 95%; Reduction: hub reduction
Dimensions of cargo space: 525 x 240 x 70 cm
Crane: FASSI F110A.21, year of manufacture 2001, behind the cab
Tipper: Back
Please contact Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
= Más opciones y accesorios =

- Freno de motor reforzado
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio

= Comentarios =

5,25 meter X 2,40 meter x 0,70 meter

= Más información =

Cabina: día
Tamaño del neumático: 13R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 95%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 95%; Dibujo del neumático derecha exterior: 95%; Dibujo del neumático derecha exterior: 95%; Reducción: reducción de cubo
Dimensiones espacio de carga: 525 x 240 x 70 cm
Grúa: FASSI F110A.21, año de fabricación 2001, detrás de la cabina
Volquete: Trasera
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Lehtijousitus
- Raskaan käytön moottorijarru
= Plus d'options et d'accessoires =

- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille

= Remarques =

5,25 meter X 2,40 meter x 0,70 meter

= Plus d'informations =

Cabine: jour
Dimension des pneus: 13R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 95%; Sculptures des pneus gauche externe: 95%; Sculptures des pneus droit externe: 95%; Sculptures des pneus droit externe: 95%; Réduction: moyeux réducteurs
Dimensions espace de chargement: 525 x 240 x 70 cm
Grue: FASSI F110A.21, année de construction 2001, derrière la cabine
Kipper: Arrière
- Aluminijski spremnik goriva
- Lisnata opruga
- Snažna kočnica motora
- Alumínium üzemanyagtartály
- Nagy teljesítményű motorfék
- Rugós felfüggesztés
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Resory
- Wzmocnione hamowanie silnikiem

= Więcej informacji =

Kabina: dzienna
Rozmiar opon: 13R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 95%; Profil opon lewa zewnętrzna: 95%; Profil opon prawa zewnętrzna: 95%; Profil opon prawa zewnętrzna: 95%; Redukcja: redukcja piasty
Wymiary ładowni: 525 x 240 x 70 cm
Żuraw: FASSI F110A.21, rok produkcji 2001, z tyłu kabiny
Wywrotka: Tył
- Freno motore per impieghi gravosi
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensione balestra
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Versterkte motorrem

= Bijzonderheden =

5,25 meter X 2,40 meter x 0,70 meter

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Cabine: dag
Bandenmaat: 13R22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 95%; Bandenprofiel linksbuiten: 95%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 95%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 95%; Reductie: naafreductie
Afmetingen laadruimte: 525 x 240 x 70 cm
Kraan: FASSI F110A.21, bouwjaar 2001, achter de cabine
Kipper: Achter
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Bladfjæring
- Drivstofftank i aluminium
- Kraftig motorbrems
= Opções e acessórios adicionais =

- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão de molas
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Cabina: dia
Tamanho dos pneus: 13R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 95%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 95%; Perfil do pneu exterior direito: 95%; Perfil do pneu exterior direito: 95%; Redução: redução do cubo
Dimensões do espaço de carga: 525 x 240 x 70 cm
Grua: FASSI F110A.21, ano de fabrico 2001, atrás da cabina
Camião basculante: Retroceder
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Рессорная подвеска

= Дополнительная информация =

Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 13R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 95%; Профиль шин левое внешнее: 95%; Профиль шин правое внешнее: 95%; Профиль шин правое внешнее: 95%; Редуктор: редуктор ступицы
Размеры грузового отсека: 525 x 240 x 70 cm
Кран: FASSI F110A.21, год выпуска 2001, сзади кабины
Самосвал: Сзади
- Hliníková palivová nádrž
- Odpruženie listovými pružinami
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Alüminyum yakıt deposu
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Yaprak yaylı süspansiyon
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
Kontakt z dealerem
cena na żądanie
Model Bordmatic tipper
Rok 2001 Przebieg 280000 km Moc
Holandia, Weert
22 900 € PLN ≈ 98 680 zł
Euro Euro 3 Zawieszenie resorowe/resorowe
Rok 07/2001 Przebieg 432647 km Moc
Holandia, Son en Breugel
cena na żądanie
Sposób załadunku trzechstronny
Rok 2001-10 Przebieg 589208 km Moc
Holandia, Leidschendam
cena na żądanie
Euro Euro 3 Zawieszenie resorowe/resorowe Marka nadwozia Meiller Sposób załadunku trzechstronny
Rok 2001-12 Przebieg 480825 km Moc
Holandia, Leidschendam
20 900 € PLN ≈ 90 060 zł
Euro Euro 2 Zawieszenie resorowe/resorowe
Rok 08/1999 Przebieg 715260 km Moc
Holandia, Son en Breugel
24 850 € PLN ≈ 107 100 zł
Zawieszenie resorowe/resorowe
Rok 06/2000 Przebieg 228984 km Moc
Holandia, 's-Hertogenbosch
34 700 € PLN ≈ 149 500 zł
Zawieszenie resorowe/resorowe
Rok 09/2003 Przebieg 547826 km Moc
Holandia, 's-Hertogenbosch
cena na żądanie
Ładowność 11670 kg Euro Euro 3
Rok 08/2001 Przebieg Moc
Holandia, Weert
cena na żądanie
Rok 1999-10 Przebieg 696163 km Moc
Holandia, Leidschendam
20 900 € PLN ≈ 90 060 zł
Euro Euro 2 Zawieszenie resorowe/resorowe
Rok 05/1998 Przebieg 555555 km Moc
Holandia, Son en Breugel
cena na żądanie
Zawieszenie resorowe/resorowe
Rok 04/2000 Przebieg Moc
Holandia, Weert
Kontakt z dealerem
15 950 € PLN ≈ 68 730 zł
Ładowność 15000 kg Zawieszenie resorowe/resorowe
Rok Przebieg 408366 km Moc
Holandia, Veen
17 300 € PLN ≈ 74 550 zł
Rok 1987 Przebieg 487631 km Moc
Holandia, Bergschenhoek
26 950 € PLN ≈ 116 100 zł
Euro Euro 3
Rok 02/2004 Przebieg 501693 km Moc
Holandia, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
od 10 lat na Autoline
25 900 € PLN ≈ 111 600 zł
Euro Euro 2 Zawieszenie resorowe/resorowe
Rok 06/1998 Przebieg 165471 km Moc
Holandia, Son en Breugel
16 500 € PLN ≈ 71 100 zł
Ładowność 10200 kg Zawieszenie resorowe/resorowe Model Kipper
Rok 06/1985 Przebieg 376581 km Moc
Holandia, Susteren
16 950 € PLN ≈ 73 040 zł
Zawieszenie resorowe/resorowe
Rok 09/1987 Przebieg 360468 km Moc
Holandia, 's-Hertogenbosch
Kontakt z dealerem
cena na żądanie
Zawieszenie resorowe/resorowe
Rok 04/2000 Przebieg Moc
Holandia, Weert
cena na żądanie
Zawieszenie resorowe/resorowe
Rok 10/2002 Przebieg Moc
Holandia, Weert
16 335 € PLN ≈ 70 390 zł
Euro Euro 2
Rok 2001 Przebieg 570000 km Moc
Czechy, Boleslavska