Wywrotka MAN FE410 PK 8X8 MEILLER KIPPER,MANUALFEULPUMP



































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego














- Air horn
- Air Suspension Seats
= More information =
Front axle 1: Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%; Reduction: hub reduction
Front axle 2: Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%; Reduction: hub reduction
Rear axle 1: Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: hub reduction
Tipper: Left / Right / Back
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Please contact Andre, Henri or Andre for more information
- Vzduchová houkačka
= Další informace =
Přední náprava 1: Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 80%; Redukce: redukce náboje
Přední náprava 2: Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 80%; Redukce: redukce náboje
Zadní náprava 1: Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%; Redukce: redukce náboje
Zadní náprava 2: Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%; Redukce: redukce náboje
Sklápěč: Vlevo / Vpravo / Za
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
- Luftgefederte Sitze
- Lufthorn
= Weitere Informationen =
Vorderachse 1: Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Vorderachse 2: Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 1: Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Kipper: Links / Rechts / Hinten
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Andre, Henri oder Andre, um weitere Informationen zu erhalten.
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Foraksel 1: Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%; Reduktion: navreduktion
Foraksel 2: Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 1: Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: navreduktion
Tiplad: Venstre / Højre / Tilbage
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Kontakt Andre, Henri eller Andre for yderligere oplysninger
- Asientos con suspensión neumática
- Bocina de aire
= Más información =
Eje delantero 1: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%; Reducción: reducción de cubo
Eje delantero 2: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción de cubo
Volquete: Izquierda / Derecha / Trasera
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Póngase en contacto con Andre, Henri o Andre para obtener más información.
- Corne de l'air
- Sièges à suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Essieu avant 1: Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu avant 2: Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: moyeux réducteurs
Kipper: Gauche / Droite / Arrière
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Veuillez contacter Andre, Henri ou Andre pour plus d'informations
- Légkürt
= További információk =
Első tengely 1: Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Első tengely 2: Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Billenőplatós: Balra / Jobbra / A mögött
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Andre, Henri vagy Andre-vel
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
= Więcej informacji =
Oś przednia 1: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%; Redukcja: redukcja piasty
Oś przednia 2: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 1: Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja piasty
Wywrotka: Lewa / Prawa / Tył
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Andre, Henri lub Andre
- Avvisatore acustico pneumatico
= Ulteriori informazioni =
Asse anteriore 1: Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 80%; Profilo del pneumatico destra: 80%; Riduzione: riduzione del mozzo
Asse anteriore 2: Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 80%; Profilo del pneumatico destra: 80%; Riduzione: riduzione del mozzo
Asse posteriore 1: Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%; Riduzione: riduzione del mozzo
Asse posteriore 2: Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%; Riduzione: riduzione del mozzo
Ribaltabile: A sinistra / A destra / Dietro
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
- Luchtgeveerde stoelen
- Luchthoorn
= Bijzonderheden =
MAN FE 410 MEILLER 8X8 KIPPER,MANUAL DIESEL POMP
= Meer informatie =
Vooras 1: Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%; Reductie: naafreductie
Vooras 2: Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%; Reductie: naafreductie
Achteras 1: Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: naafreductie
Kipper: Links / Rechts / Achter
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Neem voor meer informatie contact op met Andre, Henri of Andre
- Buzina de ar comprimido
= Mais informações =
Eixo dianteiro 1: Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%; Redução: redução do cubo
Eixo dianteiro 2: Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução do cubo
Camião basculante: Esquerda / Direita / Retroceder
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Contacte Andre, Henri ou Andre para obter mais informações
- Пневматический звуковой сигнал
= Дополнительная информация =
Передний мост 1: Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%; Редуктор: редуктор ступицы
Передний мост 2: Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 1: Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: редуктор ступицы
Самосвал: Слева / Справа / Сзади
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Свяжитесь с Andre, Henri или Andre для получения дополнительной информации
- Vzduchová húkačka
= Ďalšie informácie =
Predná náprava 1: Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 80%; Redukcia: redukcia náboja
Predná náprava 2: Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 80%; Redukcia: redukcia náboja
Zadná náprava 1: Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%; Redukcia: redukcia náboja
Zadná náprava 2: Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%; Redukcia: redukcia náboja
Sklápač: Vľavo / Vpravo / Za
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
- Tyfon
= Ytterligare information =
Framaxel 1: Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%; Minskning: minskning av nav
Framaxel 2: Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 1: Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: minskning av nav
Tippbil: Vänster / Höger / Bakom
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Kontakta Andre, Henri eller Andre för mer information