Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen

PDF
Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen - Autoline
Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen | Obrazek 1 - Autoline
Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen | Obrazek 2 - Autoline
Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen | Obrazek 3 - Autoline
Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen | Obrazek 4 - Autoline
Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen | Obrazek 5 - Autoline
Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen | Obrazek 6 - Autoline
Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen | Obrazek 7 - Autoline
Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen | Obrazek 8 - Autoline
Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen | Obrazek 9 - Autoline
Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen | Obrazek 10 - Autoline
Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen | Obrazek 11 - Autoline
Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen | Obrazek 12 - Autoline
Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen | Obrazek 13 - Autoline
Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen | Obrazek 14 - Autoline
Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen | Obrazek 15 - Autoline
Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen | Obrazek 16 - Autoline
Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen | Obrazek 17 - Autoline
Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen | Obrazek 18 - Autoline
Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen | Obrazek 19 - Autoline
Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen | Obrazek 20 - Autoline
Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen | Obrazek 21 - Autoline
Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen | Obrazek 22 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/22
PDF
19 000 €
Cena netto
≈ 81 320 zł
Kontakt z dealerem
Marka: MAN
Model: 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen
Typ: wywrotka
Rocznik: 2003-06
Pierwsza rejestracja: 2003-06-30
Przebieg: 79 152 km
Ładowność: 19 250 kg
Własna masa: 12 750 kg
Całkowita masa: 32 000 kg
Lokalizacja: Holandia Susteren7669 km to "United States"
Numer w ofercie dealera: +032088/067
Data zamieszczenia: ponad 1 miesiąc
Opis
Model: Tipper
Wymiary: 8,55 m × 2,5 m × 3,12 m
Zabudowa
Wymiary nadwozia: 5,55 m × 2,28 m × 0,95 m
Silnik
Paliwo: diesel
Pojemność: 11 967 cm³
Liczba cylindrów: 6
Euro: Euro 3
Skrzynia biegów
Typ: manualna
Ilość biegów: 16
Osie
Liczba osi: 4
Napęd: 8x4
Zawieszenie: resorowe/resorowe
Rozstaw osi: 5 050 mm
Koła bliźniacze
Pierwsza oś: 315/80 R - 22.5, hamulce - disc
Druga oś: 315/80 R - 22.5, hamulce - disc
Trzecia oś: 315/80 R - 22.5, hamulce - drum
Czwarta oś: 315/80 R - 22.5, hamulce - drum
Cabin and comfort
Cruise control (tempomat)
Osłona przeciwsłoneczna
Opcje dodatkowe
Elektr. podnoszenie szyb
Dodatkowa komplektacja
PTO
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: czerwony
Dodatkowe usługi

Dodatkowy opis — Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen

Polski
= Additional options and accessories =

- Aluminium fuel tank
- Leaf spring suspension
- Power steering
- Spotlights
- Tipper hydraulics

= Remarks =

= Additional options and accessories =

- Sunroof
- ZF-gearbox

= More information =

Bodywork: 3-way tipper
Tipper: Left / Right / Back
Damages: none

= More information =

General information
Cab: 35.414, day

Axle configuration
Tyre size: 315/80 R - 22.5
Front axle 1: Max. axle load: 7100 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Front axle 2: Max. axle load: 7100 kg; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 10%
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 10%

Functional
Make of bodywork: Meiller Tipper
Height of cargo floor: 165 cm
Pump: Yes
Tipper: Left / Right / Back

Additional information
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Прожектори
- Ресорно пружинно окачване
- Усилвател на волана
- Хидравлика на самосвала
- Bodové reflektory
- Hliníková palivová nádrž
- Odpružení listovými pružinami
- Posilovač řízení
- Vyklápěcí hydraulika
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Fernlicht
- Kipphydraulik
- Servolenkung

= Anmerkungen =

= Weitere Optionen und Zubehör =

- Schiebedach
- ZF-getriebe

= Weitere Informationen =

Aufbau: 3-Seiten-Kipper
Kipper: Links / Rechts / Hinten
Schäden: keines

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: 35.414, Tag

Achskonfiguration
Refenmaß: 315/80 R - 22.5
Vorderachse 1: Max. Achslast: 7100 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 7100 kg; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 10%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 10%

Funktionell
Marke des Aufbaus: Meiller Tipper
Höhe der Ladefläche: 165 cm
Pumpe: Ja
Kipper: Links / Rechts / Hinten

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Projektører
- Servostyring
- Tipladshydraulik

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: 35.414, day cab

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/80 R - 22.5
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 10%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 10%

Funktionelle
Karosserifabrikat: Meiller Tipper
Gulvhøjde i lastrum: 165 cm
Pumpe: Ja
Tiplad: Venstre / Højre / Tilbage

Yderligere oplysninger
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Υδραυλικό σύστημα ανατρεπόμενου οχήματος
- υδραυλικό τιμόνι
= Más opciones y accesorios =

- Dirección asistida
- Hidráulica de volquete
- Luces brillantes
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Información general
Cabina: 35.414, día

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/80 R - 22.5
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%

Funcional
Marca carrocería: Meiller Tipper
Altura piso de carga: 165 cm
Bomba: Sí
Volquete: Izquierda / Derecha / Trasera

Información complementaria
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Kipin hydrauliikka
- Kohdevalot
- Lehtijousitus
- Ohjaustehostin
= Plus d'options et d'accessoires =

- Direction assistée
- Hydraulique
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: 35.414, jour

Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/80 R - 22.5
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 10%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 10%

Pratique
Marque de construction: Meiller Tipper
Hauteur du plancher de chargement: 165 cm
Pompe: Oui
Kipper: Gauche / Droite / Arrière

Informations complémentaires
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Hidraulika kipera
- Lisnata opruga
- Reflektori
- Servo-upravljač
- Alumínium üzemanyagtartály
- Billenőplató-hidraulika
- Rugós felfüggesztés
- Spotlámpák
- Szervokormány
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Hydraulika
- Reflektory
- Resory
- Wspomaganie kierownicy

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: 35.414, dzienna

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/80 R - 22.5
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: Meiller Tipper
Wysokość podłogi ładowni: 165 cm
Pompa: Tak
Wywrotka: Lewa / Prawa / Tył

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
- Fari di profondità
- Idraulica cassone ribaltabile
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sospensione balestra
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Dubbele banden
- Kiphydrauliek
- Stuurbekrachtiging
- Verstralers

= Bijzonderheden =

= Aanvullende opties en accessoires =

- Open dak
- ZF-versnellingsbak

= Meer informatie =

Opbouw: 3-zijdenkipper
Kipper: Links / Rechts / Achter
Schade: schadevrij

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: 35.414, dag

Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80 R - 22.5
Vooras 1: Max. aslast: 7100 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Vooras 2: Max. aslast: 7100 kg; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 10%
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 10%

Functioneel
Merk opbouw: Meiller Tipper
Hoogte laadvloer: 165 cm
Pomp: Ja
Kipper: Links / Rechts / Achter

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
- Bladfjæring
- Drivstofftank i aluminium
- Hydraulikk for tippvogn
- Servostyring
- Spotlights
= Opções e acessórios adicionais =

- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
- Holofotes
- Sistema hidráulico de camião basculante
- Suspensão de molas

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: 35.414, dia

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/80 R - 22.5
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 7100 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 7100 kg; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 10%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 10%

Funcional
Marca da carroçaria: Meiller Tipper
Altura do piso da bagageira: 165 cm
Bomba: Sim
Camião basculante: Esquerda / Direita / Retroceder

Informações adicionais
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Sistem hidraulic pentru basculantă
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Гидравлическая система самосвала
- Рессорная подвеска
- Точечные лампы
- Усилитель рулевого управления

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: 35.414, кабина без спального места (day)

Конфигурация осей
Размер шин: 315/80 R - 22.5
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 10%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 10%

Функциональность
Марка кузова: Meiller Tipper
Высота грузового пола: 165 cm
Насос: Да
Самосвал: Слева / Справа / Сзади

Дополнительная информация
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Hydraulika vyklápača
- Odpruženie listovými pružinami
- Posilňovač riadenia
- Reflektory
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Servostyrning
- Spotlights
- Tippvagnshydraulik

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: 35.414, dag

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/80 R - 22.5
Framaxel 1: Max. axellast: 7100 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Framaxel 2: Max. axellast: 7100 kg; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 10%
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 10%

Funktionell
Fabrikat av karosseri: Meiller Tipper
Höjd på lastgolv: 165 cm
Pump: Ja
Tippbil: Vänster / Höger / Bakom

Ytterligare information
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information
- Alüminyum yakıt deposu
- Damper hidroliği
- Hidrolik direksiyon
- Spot lambaları
- Yaprak yaylı süspansiyon
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
19 000 € ≈ 81 320 zł
2000
527 079 km
Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 19 860 kg Napęd 8x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Susteren
Kontakt z dealerem
20 950 € ≈ 89 670 zł
2003
689 566 km
Moc 530 KM (390 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 20 529 kg Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
22 499 € ≈ 96 300 zł
2001
630 890 km
Euro Euro 2 Paliwo diesel Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Nijmegen
Kontakt z dealerem
28 000 € ≈ 119 800 zł
2006
375 532 km
Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 7 500 kg Napęd 4x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Susteren
Kontakt z dealerem
16 950 € ≈ 72 550 zł
2000
269 481 km
Moc 460 KM (338 kW) Euro Euro 2 Ładowność 24 560 kg Napęd 6x4
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
21 000 € ≈ 89 880 zł
2001
720 459 km
Moc 460 KM (338 kW) Euro Euro 3 Paliwo benzyna Ładowność 14 140 kg
Holandia, Steenwijk
Kontakt z dealerem
13 200 € ≈ 56 500 zł
2002
951 500 km
Moc 409 KM (301 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 16 635 kg Napęd 6x2 Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
16 800 € ≈ 71 900 zł
2000
787 975 km
Moc 360 KM (265 kW) Euro Euro 2 Ładowność 25 240 kg Napęd 8x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Made
Kontakt z dealerem
29 500 € ≈ 126 300 zł
2004
380 419 km
Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 24 795 kg Napęd 8x6 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Mook
Kontakt z dealerem
20 500 € ≈ 87 740 zł
2003
178 980 km
Moc 280 KM (206 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 9 500 kg Zawieszenie sprężyna śrubowa
Rumunia, Piatra Neamț
Kontakt z dealerem
15 900 € ≈ 68 050 zł
1998
348 521 km
Moc 400 KM (294 kW) Paliwo diesel Napęd 6x4
Holandia, 's-Hertogenbosch
Kontakt z dealerem
21 600 € ≈ 92 450 zł
1999
935 000 km
Euro Euro 2 Paliwo diesel Ładowność 26 040 kg Napęd 8x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2005
500 500 km
Moc 530 KM (390 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 17 270 kg Napęd 6x2
Holandia, Terneuzen
Kontakt z dealerem
18 950 € ≈ 81 110 zł
1989
268 956 km
Moc 240 KM (176 kW) Paliwo diesel Ładowność 23 000 kg Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Maarssen
Kontakt z dealerem
10 000 € ≈ 42 800 zł
1983
833 412 km
Paliwo diesel Ładowność 16 100 kg Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Susteren
Kontakt z dealerem
18 500 € ≈ 79 180 zł
1985
236 185 km
Paliwo diesel Ładowność 12 500 kg Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Susteren
Kontakt z dealerem
17 950 € ≈ 76 830 zł
1990
451 755 km
Moc 400 KM (294 kW) Paliwo diesel Napęd 8x4
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
22 900 € ≈ 98 010 zł
2002
225 315 km
Moc 245 KM (180 kW) Euro Euro 3 Ładowność 8 000 kg Napęd 4x4
Niemcy, Bovenden
Kontakt z dealerem
29 500 € ≈ 126 300 zł
2000
725 400 km
Moc 410 KM (301 kW) Euro Euro 2 Ładowność 27 120 kg
Holandia, Hoogerheide
Dingemanse Trucks & Trailers
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
16 000 € ≈ 68 480 zł
2003
Napęd 6x6
Łotwa, Riga
Kontakt z dealerem