Wywrotka MAN 35.414 , 8x4 , ZF Manual , EURO 3 , 3 way tipper , Spring suspen














































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego



















- Aluminium fuel tank
- Leaf spring suspension
- Power steering
- Spotlights
- Tipper hydraulics
= Remarks =
= Additional options and accessories =
- Sunroof
- ZF-gearbox
= More information =
Bodywork: 3-way tipper
Tipper: Left / Right / Back
Damages: none
= More information =
General information
Cab: 35.414, day
Axle configuration
Tyre size: 315/80 R - 22.5
Front axle 1: Max. axle load: 7100 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Front axle 2: Max. axle load: 7100 kg; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 10%
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 10%
Functional
Make of bodywork: Meiller Tipper
Height of cargo floor: 165 cm
Pump: Yes
Tipper: Left / Right / Back
Additional information
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
- Прожектори
- Ресорно пружинно окачване
- Усилвател на волана
- Хидравлика на самосвала
- Hliníková palivová nádrž
- Odpružení listovými pružinami
- Posilovač řízení
- Vyklápěcí hydraulika
- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Fernlicht
- Kipphydraulik
- Servolenkung
= Anmerkungen =
= Weitere Optionen und Zubehör =
- Schiebedach
- ZF-getriebe
= Weitere Informationen =
Aufbau: 3-Seiten-Kipper
Kipper: Links / Rechts / Hinten
Schäden: keines
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: 35.414, Tag
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/80 R - 22.5
Vorderachse 1: Max. Achslast: 7100 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 7100 kg; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 10%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 10%
Funktionell
Marke des Aufbaus: Meiller Tipper
Höhe der Ladefläche: 165 cm
Pumpe: Ja
Kipper: Links / Rechts / Hinten
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Projektører
- Servostyring
- Tipladshydraulik
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: 35.414, day cab
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/80 R - 22.5
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 10%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 10%
Funktionelle
Karosserifabrikat: Meiller Tipper
Gulvhøjde i lastrum: 165 cm
Pumpe: Ja
Tiplad: Venstre / Højre / Tilbage
Yderligere oplysninger
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Υδραυλικό σύστημα ανατρεπόμενου οχήματος
- υδραυλικό τιμόνι
- Dirección asistida
- Hidráulica de volquete
- Luces brillantes
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Información general
Cabina: 35.414, día
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/80 R - 22.5
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%
Funcional
Marca carrocería: Meiller Tipper
Altura piso de carga: 165 cm
Bomba: Sí
Volquete: Izquierda / Derecha / Trasera
Información complementaria
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
- Kipin hydrauliikka
- Kohdevalot
- Lehtijousitus
- Ohjaustehostin
- Direction assistée
- Hydraulique
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: 35.414, jour
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/80 R - 22.5
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 10%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 10%
Pratique
Marque de construction: Meiller Tipper
Hauteur du plancher de chargement: 165 cm
Pompe: Oui
Kipper: Gauche / Droite / Arrière
Informations complémentaires
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
- Hidraulika kipera
- Lisnata opruga
- Reflektori
- Servo-upravljač
- Billenőplató-hidraulika
- Rugós felfüggesztés
- Spotlámpák
- Szervokormány
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Hydraulika
- Reflektory
- Resory
- Wspomaganie kierownicy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: 35.414, dzienna
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/80 R - 22.5
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: Meiller Tipper
Wysokość podłogi ładowni: 165 cm
Pompa: Tak
Wywrotka: Lewa / Prawa / Tył
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
- Idraulica cassone ribaltabile
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sospensione balestra
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Dubbele banden
- Kiphydrauliek
- Stuurbekrachtiging
- Verstralers
= Bijzonderheden =
= Aanvullende opties en accessoires =
- Open dak
- ZF-versnellingsbak
= Meer informatie =
Opbouw: 3-zijdenkipper
Kipper: Links / Rechts / Achter
Schade: schadevrij
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: 35.414, dag
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80 R - 22.5
Vooras 1: Max. aslast: 7100 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Vooras 2: Max. aslast: 7100 kg; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 10%
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 10%
Functioneel
Merk opbouw: Meiller Tipper
Hoogte laadvloer: 165 cm
Pomp: Ja
Kipper: Links / Rechts / Achter
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
- Drivstofftank i aluminium
- Hydraulikk for tippvogn
- Servostyring
- Spotlights
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
- Holofotes
- Sistema hidráulico de camião basculante
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: 35.414, dia
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/80 R - 22.5
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 7100 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 7100 kg; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 10%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 10%
Funcional
Marca da carroçaria: Meiller Tipper
Altura do piso da bagageira: 165 cm
Bomba: Sim
Camião basculante: Esquerda / Direita / Retroceder
Informações adicionais
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Sistem hidraulic pentru basculantă
- Suspensie pe arcuri
- Алюминиевый топливный бак
- Гидравлическая система самосвала
- Рессорная подвеска
- Точечные лампы
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: 35.414, кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Размер шин: 315/80 R - 22.5
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 10%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 10%
Функциональность
Марка кузова: Meiller Tipper
Высота грузового пола: 165 cm
Насос: Да
Самосвал: Слева / Справа / Сзади
Дополнительная информация
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
- Hydraulika vyklápača
- Odpruženie listovými pružinami
- Posilňovač riadenia
- Reflektory
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Servostyrning
- Spotlights
- Tippvagnshydraulik
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: 35.414, dag
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/80 R - 22.5
Framaxel 1: Max. axellast: 7100 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Framaxel 2: Max. axellast: 7100 kg; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 10%
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 10%
Funktionell
Fabrikat av karosseri: Meiller Tipper
Höjd på lastgolv: 165 cm
Pump: Ja
Tippbil: Vänster / Höger / Bakom
Ytterligare information
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information
- Damper hidroliği
- Hidrolik direksiyon
- Spot lambaları
- Yaprak yaylı süspansiyon