Śmieciarka DAF FAG 75 CF 250 Euro 5 Geesink 17m³









































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego





















- Euro 5
- PTO
- Roof hatch
- Warning lights
= Remarks =
- Construction: Geesink (type GPM III), 17m³
- Loading: GCB 1000II Split (comb, DIN, Geesink)
= More information =
General information
Number of doors: 2
Cab: day
Registration number: BS-RR-59
Transmission
Transmission: Allison, Automatic
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 2: Tyre size: 295/80 22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Reduction: single reduction
Interior
Number of seats: 2
History
Number of owners: 2
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- PTO
- Люк на тавана
- PTO
- Střešní okno
- Dachluke
- Euro 5
- Nebenantrieb
= Anmerkungen =
- Aufbau: Geesink (Typ GPM III), 17m³
- Schuttung: GCB 1000II Split (Kamm, DIN, Geesink)
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Kennzeichen: BS-RR-59
Getriebe
Getriebe: Allison, Automatik
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 2: Refenmaß: 295/80 22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%; Reduzierung: einfach reduziert
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Verlauf
Zahl der Eigentümer: 2
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Euro 5
- Kraftudtag
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: BS-RR-59
Transmission
Transmission: Allison, Automatisk
Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 295/80 22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Reduktion: enkeltreduktion
Interiør
Antal sæder: 2
Historik
Antal ejere: 2
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- PTO
- Άνοιγμα οροφής
- Escotilla de techo
- Euro 5
- PTO
= Comentarios =
- Construcción: Geesink (tipo GPM III), 17m³
- Carga: GCB 1000II Split (peine, DIN, Geesink)
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Matrícula: BS-RR-59
Transmisión
Transmisión: Allison, Automático
Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 295/80 22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Reducción: reducción sencilla
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Historia
Número de propietarios: 2
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Kattoluukku
- Voimanotto
- Euro 5
- PTO
- Trappe de toit
= Remarques =
- Construction : Geesink (type GPM III), 17m³
- Chargement : GCB 1000II Split (peigne, DIN, Geesink)
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: BS-RR-59
Transmission
Transmission: Allison, Automatique
Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 295/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Réduction: réduction simple
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Historique
Nombre de propriétaires: 2
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Krovni otvor
- Priključno vratilo
- Kihajtás
- Tetőablak
- Euro 5
- Luk dachowy
- Wał odbioru mocy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: BS-RR-59
Skrzynia biegów
Pędnia: Allison, Automat
Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 295/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Historia
Liczba właścicieli: 2
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Euro 5
- Presa di forsa
Interieur
- Dakluik
Overige
- Euro 5 motor
- PTO
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- Opbouw: Geesink (type GPM III), 17m³
- Belading: GCB 1000II Split (kam, DIN, Geesink)
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Kenteken: BS-RR-59
Transmissie
Transmissie: Allison, Automaat
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 2: Bandenmaat: 295/80 22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%; Reductie: enkelvoudige reductie
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Historie
Aantal eigenaren: 2
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Kraftuttak
- Takluke
- Escotilha do tejadilho
- Euro 5
- Tomada da força
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Número de registo: BS-RR-59
Transmissão
Transmissão: Allison, Automática
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 295/80 22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Redução: redução simples
Interior
Número de bancos: 2
História
Número de proprietários: 2
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Euro 5
- Trapă de plafon
- Евро 5
- Люк на крыше
- Насос отбора мощности
- Сигнальные маяки
= Примечания =
- Конструкция: Geesink (тип GPM III), 17м³
- Загрузка: GCB 1000II Split (гребешковая, DIN, Geesink)
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: BS-RR-59
Трансмиссия
Трансмиссия: Allison, Автоматическая
Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 2: Размер шин: 295/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Редуктор: один редуктор
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
История
Количество владельцев: 2
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- PTO
- Strešný otvor
- Euro 5
- PTO
- Taklucka
= Ytterligare information =
Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Registreringsnummer: BS-RR-59
Transmission
Transmission: Allison, Automatisk
Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 295/80 22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%; Minskning: enda minskning
Interiör
Antal sittplatser: 2
Historik
Antal ägare: 2
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- PTO
- Tavan kapağı