Nowa przyczepa wywrotka Pronar T663/2







Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego
























Ściany z linką spinającą: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
Nadstawy z linką spinającą: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
Nadwozia: Wywrotka kurtynowa
Gwarancja sprzętu: Tak
Kraj: POLSKA
Konstruktor: Pronar
Oś: Podwójna
Dane techniczne wersji standard
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita 11000 [kg]
Dopuszczalna masa całkowita 9700* [kg]
Ładowność 7000** [kg]
Masa własna 2700*** [kg]
Pojemność ładunkowa 9,8 [m3]
Powierzchnia ładunkowa 9,8 [m2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 4440 [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) 6121/2390/2094 [mm]
Wysokość ścian skrzyni 500+500 [mm]
Grubość blachy podłogi/ściany 4/2 [mm]
Wysokość platformy od podłoża 1060 [mm]
Rozstaw kół 1650 [mm]
Zawieszenie resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla 1465 [kg]
Rozmiar ogumienia 11,5/80-15,3
Prędkość konstrukcyjna 30 [km/h]
System wywrotu trójstronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1700/13L/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 57,2/42 [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) 50/46 [˚]
*Dopuszczalna masa całkowita przyczepy (DMC) w wykonaniu innym niż standard (patrz wyposażenie dodatkowe – opcjonalne)
*) Dane uwzględniają kompletację przyczepy ze ścianami o wysokości w mm 500+500
**Ładowność homologacyjna zależna od wykonania i wyposażenia
***Masa własna jest inna w przypadku wykonania innego niż standardowe
Wyposażenie standardowe
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Szyber zsypowy do ziarna
z blokadą
w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych
Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych
z wahaczami wyrównawczymi
z rozstawem osi 1030mm
z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe Æ300×60
Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
Zaczep dyszla obrotowy z okiem Æ50mm
do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (bez wyjść na tył)
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V (żarówka) z tylnym gniazdem elektrycznym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy
spiralny
instalacji oświetleniowej
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym
ograniczającym wywroty
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Błotniki plastikowe – za kołem tylnym
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane
sztywne (zintegrowane z ramą dolną)
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR