Nowa przyczepa podwozie Gniotpol G1216

















Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















Marki GT Trailers ( Gniotpol)
Typ: G1216
ROK Produkcji 2025 - NOWA !!
Masy i wymiary:
Masa całkowita: 18 000 kg
Masa własna: 3 500 kg
Ładowność: 14 500 kg
Długość dyszla: 2150 mm
Wysokość ucha dyszla: 400 mm
Wysokość ramy nieobc. 1100 mm
Wysokość odstawcza: 1120-1320 mm
Rozstaw osi 1510 mm
Rama pośrednia:
Rama stalowa cynkowana ogniowo kompletna z belkami nośnymi
Belki pod-kontenerowe w komplecie z ryglami
Przygotowanie pod trzy pary rolek naprowadzających
Rolki naprowadzające 2 pary
Zderzak przedni, regulowany SPA, dopasowany do nadwozia C782 oraz C745.
Osie:
2 x oś SAF 9000 kg z dużym skokiem około 420mm
Hamulce tarczowe
Ogumienie:
Ogumienie pojedyncze 385/55 R 22.5” 4 szt.
Koło zapasowe – 385/55 R 22.5”
Dyszel:
Dyszel stalowy przykręcany, ocynkowany ogniowo
Ucho dyszla 50 mm przykręcane
Konsola na przyłączeniowa na dyszlu + przewody spiralne
Układ hamulcowy:
Przycisk zwalniający hamulec ręczny
Zawór poziomujący
Pneumatyczny układ hamulcowy wg. dyrektywy R13 WABCO
Układ TPMS wraz z czujnikami na koła
Zawieszenie pneumatyczne
EBS 2S/2M z RSP i kablem przyłączeniowym dla przyczepy centralno-osiowej
Zawór podnoszenia i opuszczania platformy
Wyprowadzenie przewodów przyłączeniowych na zewnątrz dyszla -prawa strona
Złącza pneumatyczne DUOMATIC
Układ elektryczny:
Instalacja oświetleniowa 24V zgodna z ECE
Lampy tylne zespolone FULL LED
Oświetlenie obrysowe LED
Złącze elektryczne: 1 x 15 pin
Wspornik lamp :
Profil lampowy, ocynkowany ogniowo i malowany proszkowo, spełniający wymagania
Podpory postojowe
Podpory przednie podwójne z mechanizmem korbowym SAF
Podpory tylne podwójne z mechanizmem korbowym SAF
Wysuw około 410 mm
Wyposażenie podstawowe:
Kosz podwójny koła zapasowego
Błotniki z chlapaczami zgodne z ECE
Boczne osłony rowerowe zgodne z ECE
Tablice wyróżniające zgodne z ECE
Skrzynia na gaśnicę wraz z gaśnicą proszkową
Tablica ADR
2 kliny pod koła
Klucz do rygli
Skrzynka narzędziowa 600 mm 1 szt. z prawej strony przed osiami
Homologacja EU