Nowa przyczepa niskopodwoziowa Goldhofer TU 2+2 (245) Trailstar

















Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego
























Obszary zastosowania: Budownictwo, roboty ziemne i budowa dróg
Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 100%; Profil opon lewa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 100%; Profil opon lewa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 100%; Profil opon lewa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 100%; Profil opon lewa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: Goldhofer TU 2+2 (245) Trailstar
Wysokość podłogi ładowni: 81 cm
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Informacje finansowe
Cena: Na żądanie
For information please call: pokaż kontakty (NL-GB-D)
We do our utmost to provide you with correct information of our displayed vehicles. No rights can be derived from the information shown on our website. Intermediate sales reserved.
= More information =
General information
Fields of application: Construction, earthmoving and road construction
Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 100%; Tyre profile left outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%
Front axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 100%; Tyre profile left outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 100%; Tyre profile left outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 100%; Tyre profile left outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%
Functional
Make of bodywork: Goldhofer TU 2+2 (245) Trailstar
Height of cargo floor: 81 cm
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Financial information
Price: On request
Additional information
Please contact Rob van Mosseveld or Mark Verhoeven for more information
Für Informationen rufen Sie bitte an: pokaż kontakty (NL-GB-D)
Wir tun unser Möglichstes, um Ihnen korrekte Informationen über die ausgestellten Fahrzeuge zu geben. Aus den Informationen auf unserer Website können keine Rechte abgeleitet werden. Zwischenverkauf vorbehalten.
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Verwendungszwecke: Bauwesen, Erdbewegungsarbeiten en Straßenbau
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 100%; Reifen Profil links außen: 100%; Reifen Profil rechts innerhalb: 100%; Reifen Profil rechts außen: 100%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 100%; Reifen Profil links außen: 100%; Reifen Profil rechts innerhalb: 100%; Reifen Profil rechts außen: 100%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 100%; Reifen Profil links außen: 100%; Reifen Profil rechts innerhalb: 100%; Reifen Profil rechts außen: 100%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 100%; Reifen Profil links außen: 100%; Reifen Profil rechts innerhalb: 100%; Reifen Profil rechts außen: 100%
Funktionell
Marke des Aufbaus: Goldhofer TU 2+2 (245) Trailstar
Höhe der Ladefläche: 81 cm
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Finanzielle Informationen
Preis: Auf Anfrage
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob van Mosseveld oder Mark Verhoeven, um weitere Informationen zu erhalten.
Anvendelsesområder: Konstruktion, jordflytning og vejarbejde
Akselkonfiguration
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 100%; Dækprofil venstre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 100%; Dækprofil venstre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 100%; Dækprofil venstre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 100%; Dækprofil venstre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%
Funktionelle
Karosserifabrikat: Goldhofer TU 2+2 (245) Trailstar
Gulvhøjde i lastrum: 81 cm
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Ámbitos de aplicación: Construcción, movimiento de tierra y construcción de carreteras
Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 100%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 100%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 100%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 100%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%
Funcional
Marca carrocería: Goldhofer TU 2+2 (245) Trailstar
Altura piso de carga: 81 cm
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Información financiera
Precio: A petición
Domaines d'application: Construction, excavation et construction de routes
Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 100%; Sculptures des pneus gauche externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 100%; Sculptures des pneus gauche externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 100%; Sculptures des pneus gauche externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 100%; Sculptures des pneus gauche externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%
Pratique
Marque de construction: Goldhofer TU 2+2 (245) Trailstar
Hauteur du plancher de chargement: 81 cm
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Informations financières
Prix: Sur demande
Alkalmazások: Építés, földmunka és útépítés
Tengelykonfiguráció
Első tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja belül balra: 100%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 100%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 100%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 100%
Első tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja belül balra: 100%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 100%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 100%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 100%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 100%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 100%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 100%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 100%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 100%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 100%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 100%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 100%
Funkcionális
Karosszéria gyártmánya: Goldhofer TU 2+2 (245) Trailstar
A rakodópadló magassága: 81 cm
Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Pénzügyi információk
Ár: Kérésre
Enkele hydraulische rampen met hout, Traficodeckgo vloer 8mm, verbredingshout, gieksleuf (3050 x 760 x 310 mm), Duomatic koppeling.
Voor informatie kunt u bellen: pokaż kontakty (NL-GB-D)
Wij doen onze uiterste best om u te voorzien van de juiste informatie van onze getoonde voertuigen. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de getoonde informatie op onze website.
Tussenverkoop voorbehouden.
= Bedrijfsinformatie =
Onze getoonde prijzen zijn netto export per stuk.
Voor informatie kunt u bellen: pokaż kontakty (NL-GB-D)
Wij doen onze uiterste best om u te voorzien van de juiste informatie van onze getoonde voertuigen. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de getoonde informatie op onze website. Tussenverkoop voorbehouden.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Toepassingsgebieden: Bouw, grondverzet en wegenbouw
Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 100%; Bandenprofiel linksbuiten: 100%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 100%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 100%
Vooras 2: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 100%; Bandenprofiel linksbuiten: 100%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 100%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 100%
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 100%; Bandenprofiel linksbuiten: 100%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 100%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 100%
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 100%; Bandenprofiel linksbuiten: 100%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 100%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 100%
Functioneel
Merk opbouw: Goldhofer TU 2+2 (245) Trailstar
Hoogte laadvloer: 81 cm
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob van Mosseveld of Mark Verhoeven
axel_mark: Continental
Campos de aplicação: Construção, terraplanagem e construção de estradas
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%
Funcional
Marca da carroçaria: Goldhofer TU 2+2 (245) Trailstar
Altura do piso da bagageira: 81 cm
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Области применения: Строительство, землеройные работы и дорожное строительство
Конфигурация осей
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 100%; Профиль шин левое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 100%; Профиль шин левое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 100%; Профиль шин левое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 100%; Профиль шин левое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%
Функциональность
Марка кузова: Goldhofer TU 2+2 (245) Trailstar
Высота грузового пола: 81 cm
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Tillämpningar: Konstruktion, schaktning och vägbygge
Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 100%; Däckprofil lämnades utanför: 100%; Däckprofil innanför höger: 100%; Däckprofil utanför höger: 100%
Framaxel 2: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 100%; Däckprofil lämnades utanför: 100%; Däckprofil innanför höger: 100%; Däckprofil utanför höger: 100%
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil inuti vänster: 100%; Däckprofil lämnades utanför: 100%; Däckprofil innanför höger: 100%; Däckprofil utanför höger: 100%
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil inuti vänster: 100%; Däckprofil lämnades utanför: 100%; Däckprofil innanför höger: 100%; Däckprofil utanför höger: 100%
Funktionell
Fabrikat av karosseri: Goldhofer TU 2+2 (245) Trailstar
Höjd på lastgolv: 81 cm
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Finansiell information
Pris: På begäran