Nowa przyczepa niskopodwoziowa Goldhofer SX-L2 mitSN-L4 (245) Nachläufercombi





























































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego


























3,5"-Schwerlast-Sattelkupplung oben zwischen den Rahmenhauptlängsträgern in tieferer Position versenkt installiert
Fahrwerksrahmen hinten mit angebauter ungelenkter Achse mit luftfederung Federung in kürzestmöglicher Kompaktbauweise
Achsen mit nachstellbaren Kegelrollenlagern und automatischen Gestängestellern (AGS)
Zwillingsbereifung auf Stahl-Scheibenrädern
Zweileitungs-Allrad-Druckluftbremse mit Membranbremszylindern
Federspeicher-Feststellbremse
Aufbau
1 Doppelrungen-Ladeschemel
Rungen herausnehmbar
Doppeltaschen je Schlitten
4 Stück Rungen aus Quadratrohren
Zurrösenunten am Schemel
Goldhofer 4 achs Nachläufer SN-L4
4 x BPW
Achslast4 x 12to
Smartboard
Zuggabel
1.500mm lang
Öse 40mm
Aufbau
1 Doppelrungen-Ladeschemel
Rungen herausnehmbar
Doppeltaschen je Schlitten
4 Stück Rungen aus Quadratrohren
Zurrösenunten am Schemel
Lenkung
Lenkachsen auf 2 Drehgestellen mit BPW-Drehkränzen
hydraulische verstellung von 20-70 m Anzeige der gewählten Stützweite
Selbstlenkung ausschaltbar zur Fahrt mit der Zuggabel
Zusatzlenkung
elektro hydraulisch
elektro-hydr. Pumpaggregat
Bremsen
Zweileitungs-Druckluft-Bremsanlage mit 8 Membranbremszylindern
ausgelegt für je 12to Achslast
elektrisches Bremsventil
Heben- und Senkeinrichtung
Funk- Fernsteuerung
Verbindungsleitungen 2 x 25 m