Przyczepa furgon Van Eck UM-2I Wipkar middenas aanhangwagen















Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego

































Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś środkowa 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś środkowa 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Klapa załadunkowa: Winda załadowcza, 2000 kg
Numer rejestracyjny: WG-VF-68
Suspension: air suspension
Middle axle 1: Max. axle load: 10000 kg
Middle axle 2: Max. axle load: 10000 kg
Tail lift: slider lift, 2000 kg
Registration number: WG-VF-68
Cargo space outer length: cm
Cargo space outer width: cm
Cargo space outer height: cm
Zavěšení: vzduchové odpružení
Středová náprava 1: Max. zatížení nápravy: 10000 kg
Středová náprava 2: Max. zatížení nápravy: 10000 kg
Zadní dveře: onderschuifklep, 2000 kg
Registrační číslo: WG-VF-68
Federung: Luftfederung
Mittenachse 1: Max. Achslast: 10000 kg
Mittenachse 2: Max. Achslast: 10000 kg
Ladebordwand: unterfahrbare Klappe, 2000 kg
Kennzeichen: WG-VF-68
Affjedring: luftaffjedring
Midterste aksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Midterste aksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Læssebagsmæk: skydelift, 2000 kg
Registreringsnummer: WG-VF-68
Suspensión: suspensión neumática
Eje central 1: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje central 2: Carga máxima del eje: 10000 kg
Trampilla elevadora: trampilla elevadora, 2000 kg
Matrícula: WG-VF-68
Suspension: suspension pneumatique
Essieu central 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu central 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Trappe de chargement: soupape inférieure, 2000 kg
Numéro d'immatriculation: WG-VF-68
Felfüggesztés: légrugózás
Középső tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg
Középső tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg
Hátsó ajtó: onderschuifklep, 2000 kg
Rendszám: WG-VF-68
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse centrale 1: Carico massimo per asse: 10000 kg
Asse centrale 2: Carico massimo per asse: 10000 kg
Portellone posteriore: onderschuifklep, 2000 kg
Numero di immatricolazione: WG-VF-68
- Scharnierend voorbord
= Meer informatie =
Bandenmaat: 295/80 R 22.5
Vering: luchtvering
Middenas 1: Max. aslast: 10000 kg
Middenas 2: Max. aslast: 10000 kg
Laadklep: onderschuifklep, 2000 kg
Kenteken: WG-VF-68
Buiten lengte laadruimte: cm
Buiten breedte laadruimte: cm
Buiten hoogte laadruimte: cm
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo intermédio 1: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo intermédio 2: Máx carga por eixo: 10000 kg
Monta-cargas: elevação do deslizador, 2000 kg
Número de registo: WG-VF-68
Подвеска: пневматическая подвеска
Средний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Средний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Заднее подъемное устройство: заднее выдвижное подъемное устройство, 2000 kg
Регистрационный номер: WG-VF-68
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Stredová náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg
Stredová náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg
Zadné dvere: onderschuifklep, 2000 kg
Registračné číslo: WG-VF-68
Fjädring: luftfjädring
Centralaxel 1: Max. axellast: 10000 kg
Centralaxel 2: Max. axellast: 10000 kg
Baklucka: underschuifklep, 2000 kg
Registreringsnummer: WG-VF-68