Nowa przyczepa do przewozu zwierząt CynkoMet Viehanhänger / Livestock trailer / Remorque bétaillère






















Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego






















- New 11.5/80-15.3 wheels
- Walls – water-resistant plywood with film coating on both sides
- Axles from the renowned ADR company, homologated (EU 2015/68), bar cross-section – square 70,
brake size 300×60 306E, 6 M18x1.5 pins
- Impregnated wood floor
- Hot-dip galvanized bottom frame (protection of the structure on the exterior and interior of profiles),
stringers of the frame made of C120 channel section
- Rigid drawbar for coupling with the top or bottom hitch of the tractor, with replaceable 50mm eye,
drawbar homologated according to Directive EU 2015/208, 40mm eye
- Two wheel chocks placed in galvanized pockets
- 12V lighting, homologated, rear bulb lamps, LED perimeter lighting
- Lighting installation connector cable with 7PIN 12V plug
- Homologated, double-circuit, pneumatic brake system with manual braking force adjustment from
HALDEX
- Parking handbrake with crank
- Springs to facilitate the opening of the rear wall
- Unfolding side barriers, hot-dip galvanized
- Hot-dip galvanized frame for tarpaulin
- Straight drawbar support with collapsible steel wheel, partially hot-galvanized
- Laced tarpaulin
- Interior partition
The equipment additionally paid:
- Interior partition
- 4 mm aluminium floor
- Side doors
- Waterproof plywood walls
- Inertia brake (approved up to 40 km/h)
- Hot-dip galvanized corrugated steel floor
- Aluminum ramp
- Ribbed steel ramp
- 400/60-15.5 wheels
- Spare wheel 400/60-15.5
- Spare wheel 11.5/80-15.3
- Tarpaulin
- Drain with ball valve
- Warning triangle
- 50 mm drawbar eye
- Rubber floor mat
- Duplex
- Ściany z blachy o gr. 3 mm, cynkowane ogniowo.
- Tylne drzwi otwierane do dołu służące jak rampa wejściowa. Ramka drzwi cynkowana ogniowo, wypełniona sklejką wodoodporną, antypoślizgową, od wewnątrz poprzeczne listwy ułatwiające wejście, z zewnątrz pokrycie cynkowaną blachą stalową.
- Sprężyny ułatwiające otwieranie i zamykanie tylnej ściany
- Podłoga drewniana impregnowana
- Rama dolna cynkowana ogniowo (zabezpieczenie konstrukcji na zewnątrz i wewnątrz profili), podłużnice ramy wykonane z ceownika hutniczego C120
- Dyszel sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika z wymiennym okiem, dyszel homologowany zgodnie z regulaminem 55 EKG ONZ (Reg. 55 UN ECE)
- Przykręcane cięgno zaczepu fi 40
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Rozkładane barierki boczne cynkowane ogniowo
- Stelaż plandeki cynkowany ogniowo
- Podpora dyszla prosta ze składanym kółkiem stalowym częściowo cynkowana ogniowo
- Homologowany zderzak cynkowany ogniowo
- Przewód przyłączeniowy instalacji oświetleniowej z wtykiem 7PIN 12 V
- Oświetlenie 12 V, homologowane, lampy tylne żarówkowe, lampy przednie LED, odblaski obrysowe
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręczną regulacją siły hamowania
- Nowe koła 11,5/80-15,3
- Osie renomowanej firmy ADR, pełna belka o przekroju kwadratowym 70 mm, hamulec 300×60
- Zawieszenie sztywne
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Plandeka sznurowana
- Przegroda wewnętrzna
Wyposażenie dodatkowo płatne:
- Przegroda wewnętrzna
- Podłoga aluminiowa 4 mm
- Drzwi boczne
- Ściany ze sklejki wodoodpornej
- Hamulec najazdowy (homologacja do 40 km/h)
- Podłoga z blachy ryflowanej, ocynkowanej ogniowo
- Rampa aluminiowa
- Rampa z blachy ryflowanej
- Dopłata do kół 400/60-15.5
- Koło zapasowe 400/60-15.5
- Koło zapasowe 11.5/80-15.3
- Plandeka sznurowana
- Odpływ z zaworem kulkowym
- Trójkąt ostrzegawczy
- Oko dyszla 50 mm
- Gumowa mata na podłogę
- Duplex
- Neue Räder 11.5/80-15.3
- Wände - wasserfestes Sperrholz mit beidseitiger Filmbeschichtung
- Achsen der renommierten Firma ADR, homologiert (EU 2015/68), Stabquerschnitt - Vierkant 70,
Bremsengröße 300×60 306E, 6 M18x1,5 Bolzen
- Imprägnierter Holzboden
- Feuerverzinkter Bodenrahmen (Schutz der Struktur auf der Außen- und Innenseite der Profile),
Streben des Rahmens aus C120-Kanalprofil
- Starre Deichsel zum Ankuppeln an die obere oder untere Anhängevorrichtung des Traktors, mit auswechselbarer 50-mm-Öse,
Zugdeichsel zugelassen nach Richtlinie EU 2015/208, 40mm Öse
- Zwei Unterlegkeile in verzinkten Taschen
- 12V-Beleuchtung, homologiert, Glühlampen hinten, LED-Beleuchtung am Rand
- Anschlusskabel für die Beleuchtungsanlage mit 7PIN 12V-Stecker
- Homologierte Zweikreis-Luftdruckbremsanlage mit manueller Bremskrafteinstellung von
HALDEX
- Feststell-Handbremse mit Kurbel
- Federn zur Erleichterung des Öffnens der Rückwand
- Ausklappbare Seitenwände, feuerverzinkt
- Feuerverzinkter Rahmen für Plane
- Gerade Deichselstütze mit klappbarem Stahlrad, teilweise feuerverzinkt
- Geschnürte Plane
- Trennwand innen
Ausstattung zusätzlich bezahlt:
Zubehör gegen Aufpreis:
- Innere Trennwand
- 4 mm Aluminium-Boden
- Seitliche Türen
- Wände aus wasserfestem Sperrholz
- Trägheitsbremse (zugelassen bis 40 km/h)
- Feuerverzinkter Boden aus gewelltem Stahl
- Aluminium-Rampe
- Gerippte Stahlrampe
- Räder 400/60-15.5
- Ersatzrad 400/60-15.5
- Reserverad 11,5/80-15,3
- Plane
- Ablassventil mit Kugelhahn
- Warndreieck
- Deichselöse 50 mm
- Gummibodenmatte
- Duplex
- Paredes de chapa galvanizada en caliente de 3 mm de espesor.
- Puerta trasera con apertura hacia abajo para servir de rampa de acceso. Marco de la puerta galvanizado en caliente, relleno de madera contrachapada impermeable y antideslizante, con listones transversales en el interior para facilitar la entrada, exterior recubierto de chapa de acero galvanizado.
- Muelles para facilitar la apertura y el cierre de la pared trasera.
- Suelo impregnado de madera
- Bastidor inferior galvanizado en caliente (protección constructiva exterior e interior de los perfiles), largueros del bastidor de sección de canal C120.
- Lanza de enganche rígida para la conexión a los brazos inferiores o superiores del tractor con ojal intercambiable, lanza de enganche homologada según el Reglamento 55 de la CEPE (Comisión Económica para Europa de las Naciones Unidas)
- Yugo de enganche atornillado Ø 40
- Freno de estacionamiento con manivela
- Barandillas laterales plegables galvanizadas en caliente
- Bastidor de lona galvanizada en caliente
- Soporte de lanza recto con rueda de acero plegable parcialmente galvanizada en caliente
- Parachoques homologado galvanizado en caliente
- Cable de conexión de alumbrado con conector 7PIN 12 V
- Sistema de iluminación de 12 V, homologado, luces traseras incandescentes, luces delanteras LED, reflectores en los extremos
- Sistema de frenos neumático de dos cables con control manual de la fuerza de frenado
- Nuevas ruedas 11.5/80-15.3
- Ejes de la renombrada empresa ADR, viga cuadrada completa de 70 mm, frenos 300×60
- Suspensión rígida
- Dos calzos de rueda en bolsillos galvanizados
- Lona con cordones
- Tabique interior
Accesorios con coste adicional
- Tabique interior
- Suelo de aluminio de 4 mm
- Puertas laterales
- Paredes de madera contrachapada impermeable
- Freno de inercia (homologación hasta 40 km/h)
- Suelo de chapa ondulada de acero galvanizado en caliente
- Rampa de aluminio
- Rampa con chapa de acero ondulada
- Recargo para ruedas 400/60-15.5
- Rueda de repuesto 400/60-15,5
- Rueda de repuesto 11,5/80-15,3
- Lona con cordones
- Desagüe con válvula de bola
- Triángulo de advertencia
- Anilla de enganche 50 mm
- Alfombrilla de goma para el suelo
- Dúplex
- Parois en tôle galvanisée à chaud de 3 mm d'épaisseur.
- Porte arrière s'ouvrant vers le bas et servant de rampe d'accès. Le cadre de la porte est galvanisé à chaud, rempli de contreplaqué imperméable et antidérapant, avec des bandes transversales à l'intérieur pour faciliter l'entrée, et un revêtement en tôle d'acier galvanisé à l'extérieur.
- Ressorts pour faciliter l'ouverture et la fermeture de la paroi arrière.
- Plancher en bois imprégné
- Cadre inférieur galvanisé à chaud (protection de la structure à l'extérieur et à l'intérieur des profilés), sous-cadres en profilés C120.
- Timon rigide pour connexion aux bras inférieurs ou supérieurs du tracteur avec œillet interchangeable, timon homologué conformément au règlement 55 de la CEE-ONU (règlement 55 de la CEE-ONU)
- Collier d'attelage vissé Ø 40
- Frein de stationnement avec manivelle
- Barres latérales rabattables galvanisées à chaud
- Cadre de bâche galvanisé à chaud
- Support de timon droit avec roue en acier pliante partiellement galvanisée à chaud
- Pare-chocs homologué galvanisé à chaud
- Câble de raccordement de l'éclairage avec connecteur 7PIN 12 V
- Système d'éclairage 12 V, homologué, feux arrière à incandescence, feux avant à LED, réflecteurs d'extrémité
- Système de freinage pneumatique à deux fils avec contrôle manuel de la force de freinage
- Nouvelles roues 11.5/80-15.3
- Essieux de la société renommée ADR, poutre carrée de 70 mm, freins 300×60
- Suspension rigide
- Deux cales dans des poches galvanisées
- Bâche
- Cloison intérieure
Accessoires avec supplément de prix :
- Cloison intérieure
- Plancher en aluminium de 4 mm
- Portes latérales
- Parois en contreplaqué imperméable
- Frein à inertie (homologation jusqu'à 40 km/h)
- Plancher en tôle d'acier ondulée galvanisée à chaud
- Rampe en aluminium
- Rampe en acier strié
- Roues 400/60-15.5
- Roue de secours 400/60-15.5
- Roue de secours 11.5/80-15.3
- Bâche
- Vidange avec vanne à bille
- Triangle de signalisation
- Anneau de timon 50 mm
- Tapis de sol en caoutchouc
- Duplex
- 3 mm vastag tűzihorganyzott fémlemez falak.
- Lefelé nyíló hátsó ajtó, amely feljáróként szolgál. Ajtókeret tűzihorganyzott, vízálló, csúszásmentes rétegelt lemezzel kitöltve, belül keresztirányú csíkokkal a könnyű bejutás érdekében, kívül horganyzott acéllemezzel borítva.
- Rugók a hátsó fal nyitásának és zárásának megkönnyítésére.
- Impregnált fapadló
- Tűzihorganyzott alsó keret (a profilok külső és belső szerkezeti védelme), C120-as csatornaszelvényből készült keretgerendák.
- Merev vonórúd a traktor alsó vagy felső láncszeméhez való csatlakoztatáshoz cserélhető fűzőszemekkel, az ENSZ EGB 55. számú előírása szerint jóváhagyott vonórúd (UN ECE 55. számú előírás).
- Csavaros vonószár Ø 40
- Kurblival ellátott rögzítőfék
- Összecsukható, tűzihorganyzott oldalsó korlátok
- Tűzihorganyzott ponyvakeret
- Egyenes vonórúdtartó összecsukható acélkerékkel, részben tűzihorganyozva
- Jóváhagyott tűzihorganyzott lökhárító
- Világítási csatlakozókábel 7PIN 12 V-os csatlakozóval
- 12 V-os világítási rendszer, homologizált, izzós hátsó lámpák, LED-es első lámpák, méretjelző lámpák
- Kétvezetékes pneumatikus fékrendszer kézi fékerőszabályozással
- Új 11.5/80-15.3 kerekek
- A neves ADR cég tengelyei, teljes 70 mm-es négyszögletes gerenda, 300×60-as fékek
- Merev felfüggesztés
- Két kerékbilincs horganyzott zsebekben
- Fűzött ponyva
- Belső válaszfal
Feláras tartozékok:
- Belső válaszfal
- 4 mm-es alumínium padló
- Oldalsó ajtók
- Vízálló rétegelt lemezfalak
- Felülfutófék (homologizáció 40 km/h-ig)
- Tűzihorganyzott, hullámosított acéllemez padló
- Alumínium rámpa
- Hullámosított acéllemezből készült rámpa
- 400/60-15.5 kerekek feláras feláras kivitelben
- 400/60-15.5 pótkerék
- Pótkerék 11,5/80-15,3
- Fűzött ponyva
- Lefolyócső golyós szeleppel
- Figyelmeztető háromszög
- Vonórúdszem 50 mm
- Gumiszőnyeg a padlóhoz
- Duplex
- Pareti in lamiera zincata a caldo di 3 mm di spessore.
- Porta posteriore che si apre verso il basso e funge da rampa di accesso. Telaio della porta zincato a caldo, riempito di compensato impermeabile e antiscivolo, con strisce trasversali all'interno per facilitare l'ingresso, all'esterno rivestito di lamiera zincata.
- Molle per facilitare l'apertura e la chiusura della parete posteriore.
- Pavimento impregnato di legno
- Telaio inferiore zincato a caldo (protezione della costruzione all'esterno e all'interno dei profili), longheroni del telaio in profilato C120.
- Timone rigido per il collegamento ai bracci inferiori o superiori del trattore con occhiello intercambiabile, timone omologato secondo il Regolamento UN ECE 55 (Regolamento UN ECE 55)
- Forcella di aggancio avvitata Ø 40
- Freno di stazionamento con manovella
- Sponde laterali pieghevoli zincate a caldo
- Telaio con telone zincato a caldo
- Supporto timone diritto con ruota pieghevole in acciaio parzialmente zincato a caldo
- Paraurti omologato zincato a caldo
- Cavo di collegamento luci con connettore 7PIN 12 V
- Impianto di illuminazione a 12 V, omologato, fari posteriori a incandescenza, fari anteriori a LED, luci di ingombro
- Sistema frenante pneumatico a due fili con controllo manuale della forza frenante
- Nuove ruote 11,5/80-15,3
- Assali della rinomata azienda ADR, trave quadrata piena da 70 mm, freni 300×60
- Sospensioni rigide
- Due cunei per ruote in tasche zincate
- Telone allacciato
- Divisorio interno
Accessori a pagamento:
- Divisorio interno
- Pavimento in alluminio da 4 mm
- Porte laterali
- Pareti in compensato impermeabile
- Freno di sorpasso (omologazione fino a 40 km/h)
- Pavimento in lamiera d'acciaio ondulata e zincata a caldo
- Rampa in alluminio
- Rampa in lamiera d'acciaio ondulata
- Supplemento per ruote 400/60-15,5
- Ruota di scorta 400/60-15,5
- Ruota di scorta 11,5/80-15,3
- Telone allacciato
- Scarico con valvola a sfera
- Triangolo di segnalazione
- Occhio di timone 50 mm
- Tappetino in gomma per pavimento
- Duplex
- Pereți din tablă galvanizată la cald cu grosimea de 3 mm.
- Ușa din spate se deschide în jos pentru a servi drept rampă de acces. Cadru al ușii galvanizat la cald, umplut cu placaj rezistent la apă și antiderapant, cu benzi transversale pe interior pentru o intrare ușoară, exterior acoperit cu tablă de oțel galvanizat.
- Arcuri pentru a facilita deschiderea și închiderea peretelui din spate.
- Pardoseală impregnată cu lemn
- Cadru inferior galvanizat la cald (protecția construcției în exteriorul și interiorul profilelor), traversele cadrului fiind realizate din profile de canal C120.
- Bară de tracțiune rigidă pentru conectarea la brațele inferioare sau superioare ale tractorului, cu ochiuri interschimbabile, bară de tracțiune omologată în conformitate cu Regulamentul CEE-ONU 55 (Regulamentul CEE-ONU 55)
- Jug de acroșare cu șuruburi Ø 40
- Frână de parcare cu manivelă
- Șine laterale pliabile, galvanizate la cald
- Cadru de prelată galvanizat la cald
- Suport drept pentru bara de tracțiune cu roată pliabilă din oțel parțial zincat la cald
- Bara de protecție aprobată, galvanizată la cald
- Cablu de conectare a iluminatului cu conector 7PIN 12 V
- Sistem de iluminare de 12 V, omologat, lumini spate cu incandescență, lumini față cu LED, reflectoare de capăt
- Sistem de frânare pneumatic pe două fire cu control manual al forței de frânare
- Roți noi 11.5/80-15.3
- Osii de la renumita companie ADR, grindă pătrată completă de 70 mm, frâne 300×60
- Suspensie rigidă
- Două cricuri pentru roți în buzunare galvanizate
- Prelata legată
- Separator intern
Accesorii la un cost suplimentar:
- Partiție interioară
- podea din aluminiu de 4 mm
- Uși laterale
- Pereți din placaj rezistent la apă
- Frână de depășire (omologare până la 40 km/h)
- Planșeu din tablă ondulată de oțel galvanizat la cald
- Rampă din aluminiu
- Rampă din oțel ondulat
- Suprataxa pentru roțile 400/60-15.5
- Roată de rezervă 400/60-15.5
- Roată de rezervă 11.5/80-15.3
- Prelata cu șnur
- Canalizare cu supapă sferică
- Triunghi de avertizare
- Ochi pentru bara de tracțiune 50 mm
- Covor de cauciuc pentru podea
- Duplex
- Стенки из горячеоцинкованного листа толщиной 3 мм
- Задняя дверь открывается вниз и служит в качестве пандуса. Рама двери горячеоцинкованная, заполнена водостойкой, нескользящей фанерой, с поперечными планками с внутренней стороны для облегчения входа, снаружи покрыта оцинкованным стальным листом.
- Пружины для облегчения открывания и закрывания задней стенки.
- Деревянный пол с пропиткой
- Горячеоцинкованная нижняя рама (защита конструкции с внешней и внутренней стороны профилей), подрамники рамы изготовлены из швеллера C120.
- Жесткое дышло для подсоединения к нижним или верхним тягам трактора со сменными проушинами, дышло одобрено в соответствии с Правилами ЕЭК ООН 55 (Правила ЕЭК ООН 55)
- Винтовая сцепная вилка Ø 40
- Стояночный тормоз с кривошипной рукояткой
- Складные боковые поручни с горячим цинкованием
- Каркас из брезента с горячим цинкованием
- Прямая опора дышла со складным стальным колесом, частично оцинкованным горячим способом
- Утвержденный бампер с горячим цинкованием
- Кабель подключения освещения с разъемом 7PIN 12 В
- Система освещения 12 В, омологированная, задние фонари накаливания, светодиодные передние фонари, концевые отражатели
- Двухпроводная пневматическая тормозная система с ручным управлением тормозным усилием
- Новые колеса 11,5/80-15,3
- Оси от известной компании ADR, полная квадратная балка 70 мм, тормоза 300×60
- Жесткая подвеска
- Два противооткатных устройства в оцинкованных карманах
- Шнурованный тент
- Внутренняя перегородка
Дополнительное оборудованиe: (дополнительная оплата)
- Внутренняя перегородка
- Алюминиевый пол 4 мм
- Боковая дверь
- Стенки из водостойкой фанеры
- Тормоз при разгоне (омологация до 40 км/ч)
- Пол из рифленого стального листа с горячей оцинковкой
- Алюминиевая рампа
- Пандус из рифленой листовой стали
- Доплата за колеса 400/60-15,5
- Запасное колесо 400/60-15,5
- Запасное колесо 11,5/80-15,3
- Шнурованный брезент
- Слив с шаровым краном
- Предупреждающий треугольник
- Проушина для дышла 50 мм
- Резиновый коврик для пола
- Дуплекс
- Стіни з гарячеоцинкованого листового металу товщиною 3 мм.
- Задні двері відкриваються вниз, щоб служити пандусом. Дверна рама гарячеоцинкована, заповнена водонепроникною, неслизькою фанерою, з поперечними планками зсередини для легкого входу, зовні покрита оцинкованим сталевим листом.
- Пружини для полегшення відкривання та закривання задньої стінки.
- Дерев'яна просочена підлога
- Оцинкована гарячим способом нижня рама (захист конструкції зовні і всередині профілів), лонжерони рами виготовлені з швелера С120.
- Жорсткий дишло для приєднання до нижньої або верхньої тяги трактора зі змінною петлею, дишло схвалено відповідно до Правила 55 ЄЕК ООН (UN ECE Regulation 55)
- Гвинтова зчіпна скоба Ø 40
- Стоянкове гальмо з кривошипною рукояткою
- Складані оцинковані бокові поручні
- Тентовий каркас, оцинкований гарячим способом
- Пряма опора дишла зі складним сталевим колесом, частково оцинкованим гарячим способом
- Схвалений гарячеоцинкований бампер
- Кабель підключення освітлення з 7-контактним роз'ємом 12 В
- Система освітлення 12 В, омологована, задні ліхтарі з лампами розжарювання, світлодіодні передні ліхтарі, габаритні ліхтарі
- Двопровідна пневматична гальмівна система з ручним регулюванням гальмівного зусилля
- Нові колеса 11.5/80-15.3
- Осі від відомої компанії ADR, повна квадратна балка 70 мм, гальма 300×60
- Жорстка підвіска
- Два протиоткатні упори в оцинкованих кишенях
- Тент на шнурівці
- Внутрішня перегородка
Аксесуари за додаткову плату:
- Внутрішня перегородка
- Алюмінієва підлога 4 мм
- Бічні двері
- Водонепроникні фанерні стіни
- Гальмо обгону (омологація до 40 км/год)
- Підлога з гофрованої листової сталі, оцинкованої гарячим способом
- Алюмінієва рампа
- Рампа з гофрованої листової сталі
- Доплата за колеса 400/60-15.5
- Запасне колесо 400/60-15.5
- Запасне колесо 11.5/80-15.3
- Тент зі шнурівкою
- Злив з кульовим краном
- Попереджувальний трикутник
- Вушко для дишла 50 мм
- Гумовий килимок на підлогу
- Дуплекс