Przyczepa do przewozu kontenerów Sommer 2 AS - BDF CHASSIS - BPW AXLES

PDF
Przyczepa do przewozu kontenerów Sommer 2 AS - BDF CHASSIS - BPW AXLES - Autoline
Przyczepa do przewozu kontenerów Sommer 2 AS - BDF CHASSIS - BPW AXLES | Obrazek 1 - Autoline
Przyczepa do przewozu kontenerów Sommer 2 AS - BDF CHASSIS - BPW AXLES | Obrazek 2 - Autoline
Przyczepa do przewozu kontenerów Sommer 2 AS - BDF CHASSIS - BPW AXLES | Obrazek 3 - Autoline
Przyczepa do przewozu kontenerów Sommer 2 AS - BDF CHASSIS - BPW AXLES | Obrazek 4 - Autoline
Przyczepa do przewozu kontenerów Sommer 2 AS - BDF CHASSIS - BPW AXLES | Obrazek 5 - Autoline
Przyczepa do przewozu kontenerów Sommer 2 AS - BDF CHASSIS - BPW AXLES | Obrazek 6 - Autoline
Przyczepa do przewozu kontenerów Sommer 2 AS - BDF CHASSIS - BPW AXLES | Obrazek 7 - Autoline
Przyczepa do przewozu kontenerów Sommer 2 AS - BDF CHASSIS - BPW AXLES | Obrazek 8 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/8
PDF
3 950 €
Cena netto
≈ 16 500 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Sommer
Model: 2 AS - BDF CHASSIS - BPW AXLES
Rocznik: 2015-12
Pierwsza rejestracja: 2015-12-17
Ładowność: 14 480 kg
Własna masa: 3 520 kg
Całkowita masa: 18 000 kg
Lokalizacja: Holandia Meerkerk6508 km od Ciebie
Numer w ofercie dealera: SOSP1305-2
Data zamieszczenia: 5 mar 2025
Osie
Marka: BPW
Liczba osi: 2
Koła bliźniacze
Pierwsza oś: 275/70R22.5
Druga oś: 275/70R22.5
Stan
Stan: używane
Dodatkowe usługi

Dodatkowy opis — Przyczepa do przewozu kontenerów Sommer 2 AS - BDF CHASSIS - BPW AXLES

Polski
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Bodywork: BDF System
Tyre size: 275/70R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Middle axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Middle axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
Budowa: System BDF
Rozmiar opon: 275/70R22.5
Hamulce: hamulce tarczowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś środkowa 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś środkowa 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Aufbau: BDF-System
Refenmaß: 275/70R22.5
Bremsen: Scheibenbremsen
Federung: Luftfederung
Mittenachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Mittenachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
Karosseri: BDF-system
Dækstørrelse: 275/70R22.5
Bremser: skivebremser
Affjedring: luftaffjedring
Midterste aksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Midterste aksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Carrocería: Sistema BDF
Tamaño del neumático: 275/70R22.5
Frenos: frenos de disco
Suspensión: suspensión neumática
Eje central 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje central 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Construction: Système BDF
Dimension des pneus: 275/70R22.5
Freins: freins à disque
Suspension: suspension pneumatique
Essieu central 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu central 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Opbouw: BDF-Systeem
Bandenmaat: 275/70R22.5
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Middenas 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Middenas 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
Carroçaria: Sistema BDF
Tamanho dos pneus: 275/70R22.5
Travões: travões de disco
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo intermédio 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo intermédio 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Кузов: Система BDF
Размер шин: 275/70R22.5
Тормоза: дисковые тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Средний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Средний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Överbyggnad: BDF-system
Däckets storlek: 275/70R22.5
Bromsar: skivbromsar
Fjädring: luftfjädring
Centralaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Centralaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
Cena na żądanie
2015
Ładowność 15 220 kg Własna masa 2 780 kg Liczba osi 2
Holandia, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
2 950 € ≈ 12 320 zł
2014
Ładowność 14 950 kg Własna masa 3 050 kg Liczba osi 2
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
4 950 € ≈ 20 680 zł
2009
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 2
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
12 500 € ≈ 52 220 zł
2014
Ładowność 14 150 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 3 850 kg Liczba osi 2
Holandia, Andelst
Kontakt z dealerem
5 150 € ≈ 21 510 zł
2011
Ładowność 14 600 kg Własna masa 3 400 kg Liczba osi 2
Holandia, Giessen
Kontakt z dealerem
6 950 € ≈ 29 030 zł
2014
Liczba osi 3
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
3 450 € ≈ 14 410 zł
2016
Ładowność 15 120 kg Własna masa 2 880 kg Liczba osi 2
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
9 950 € ≈ 41 570 zł
2013
Ładowność 27 200 kg Własna masa 6 800 kg Liczba osi 5
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
4 900 € ≈ 20 470 zł
1997
Ładowność 23 240 kg Własna masa 4 760 kg Liczba osi 3
Holandia, Landhorst
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2018
Liczba osi 2
Holandia, Goudriaan
Kontakt z dealerem
3 900 € ≈ 16 290 zł
2009
Ładowność 15 540 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 2 460 kg Liczba osi 2
Holandia, Schiedam
Kontakt z dealerem
3 900 € ≈ 16 290 zł
2015
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 2
Niemcy, Lahr
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2011
Ładowność 15 120 kg Własna masa 2 880 kg
Holandia, Barneveld
Kontakt z dealerem
4 000 € ≈ 16 710 zł
2015
Ładowność 14 640 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 3 360 kg Liczba osi 2
Dania, Hedensted
Kontakt z dealerem
3 900 € ≈ 16 290 zł
2015
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 2
Niemcy, Lahr
Kontakt z dealerem
4 000 € ≈ 16 710 zł
2015
Ładowność 14 000 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 4 000 kg Liczba osi 2
Dania, Hedensted
Kontakt z dealerem
4 000 € ≈ 16 710 zł
2015
Ładowność 14 640 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 3 360 kg Liczba osi 2
Dania, Hedensted
Kontakt z dealerem
4 100 € ≈ 17 130 zł
2017
Ładowność 15 160 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 2 840 kg Liczba osi 2
Niemcy, Wurzburg
Kontakt z dealerem
4 000 € ≈ 16 710 zł
2016
Ładowność 14 610 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 3 390 kg Liczba osi 2
Niemcy, Wurzburg
Kontakt z dealerem