Przyczepa do przewozu kontenerów Lako A328 - LORRIE - LIFTAS - LANDBOUW/EXPORT

PDF
Przyczepa do przewozu kontenerów Lako A328 - LORRIE - LIFTAS - LANDBOUW/EXPORT - Autoline
Przyczepa do przewozu kontenerów Lako A328 - LORRIE - LIFTAS - LANDBOUW/EXPORT | Obrazek 1 - Autoline
Przyczepa do przewozu kontenerów Lako A328 - LORRIE - LIFTAS - LANDBOUW/EXPORT | Obrazek 2 - Autoline
Przyczepa do przewozu kontenerów Lako A328 - LORRIE - LIFTAS - LANDBOUW/EXPORT | Obrazek 3 - Autoline
Przyczepa do przewozu kontenerów Lako A328 - LORRIE - LIFTAS - LANDBOUW/EXPORT | Obrazek 4 - Autoline
Przyczepa do przewozu kontenerów Lako A328 - LORRIE - LIFTAS - LANDBOUW/EXPORT | Obrazek 5 - Autoline
Przyczepa do przewozu kontenerów Lako A328 - LORRIE - LIFTAS - LANDBOUW/EXPORT | Obrazek 6 - Autoline
Przyczepa do przewozu kontenerów Lako A328 - LORRIE - LIFTAS - LANDBOUW/EXPORT | Obrazek 7 - Autoline
Przyczepa do przewozu kontenerów Lako A328 - LORRIE - LIFTAS - LANDBOUW/EXPORT | Obrazek 8 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/8
PDF
3 250 €
Cena netto
≈ 13 830 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Lako
Model: A328 - LORRIE - LIFTAS - LANDBOUW/EXPORT
Rocznik: 1999-04
Pierwsza rejestracja: 1999-04-14
Ładowność: 23 260 kg
Własna masa: 4 740 kg
Całkowita masa: 28 000 kg
Lokalizacja: Holandia Meppel6543 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 1116
Data zamieszczenia: ponad 1 miesiąc
Opis
Wymiary: szerokość - 2,52 m
Osie
Marka: SAF
Liczba osi: 3
Zawieszenie: pneumatyczne/pneumatyczne
Rozstaw osi: 5 400 mm
Oś kierowana
Koła bliźniacze
Pierwsza oś: 245/70 R19.5
Druga oś: 245/70 R19.5
Trzecia oś: 245/70 R19.5
Hamulce
ABS
EBS
Dodatkowa komplektacja
Centralne smarowanie
Dodatkowe wyposażenie
Skrzynka narzędzi
Stan
Stan: używane

Dodatkowy opis — Przyczepa do przewozu kontenerów Lako A328 - LORRIE - LIFTAS - LANDBOUW/EXPORT

Polski
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Air suspension system

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 245/70 R19.5
Brakes: drum brakes
Front axle: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%

Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average

Identification
Registration number: WV-11-SK

Additional information
Please contact Anton Meurs or Sales for more information
- Въздушно окачване
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Luftfederung

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 245/70 R19.5
Bremsen: Trommelbremsen
Vorderachse: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%

Zustand
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich

Identifikation
Kennzeichen: WV-11-SK

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Anton Meurs oder Sales, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 245/70 R19.5
Bremser: tromlebremser
Foraksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%

Stand
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig

Identifikation
Registreringsnummer: WV-11-SK

Yderligere oplysninger
Kontakt Anton Meurs eller Sales for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
= Más opciones y accesorios =

- Suspensión neumática

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 245/70 R19.5
Frenos: frenos de tambor
Eje delantero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%

Estado
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio

Identificación
Matrícula: WV-11-SK

Información complementaria
Póngase en contacto con Anton Meurs o Sales para obtener más información.
- Ilmajousitus
= Plus d'options et d'accessoires =

- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 245/70 R19.5
Freins: freins à tambour
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%

Condition
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen

Identification
Numéro d'immatriculation: WV-11-SK

Informations complémentaires
Veuillez contacter Anton Meurs ou Sales pour plus d'informations
- Zračni ovjes
= További opciók és tartozékok =

- Légrugós felfüggesztés

= További információk =

Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 245/70 R19.5
Fékek: dobfékek
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja belül balra: 50%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 50%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 50%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 50%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 70%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 70%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 70%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 70%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 50%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 50%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 50%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 50%

Állam
Általános állapot: átlagos
Műszaki állapot: átlagos
Optikai állapot: átlagos

Azonosítás
Rendszám: WV-11-SK

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Anton Meurs vagy Sales-vel
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 245/70 R19.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%

Stan
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio

Identyfikacja
Numer rejestracyjny: WV-11-SK

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Anton Meurs lub Sales
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- Dubbele montering
- Luchtvering
- Lucht veringsysteem
- Nettenrek
- Stuuras

= Bijzonderheden =

Merk : Lako
Kenteken : WV-11-SK
Type : A328
Inrichting : Lorrie
Bouwjaar : 1999
Vering : Luchtvering
Triangel : Rechte vaste triangel
Trekoog : 50 mm
Banden : 245/70 R19.5 gemiddeld 50%

Afmetingen:
Totale lengte : 9.680 mm
Werklengte : 6.950 mm
Vloerhoogte : 1.000 mm

Overige specificaties:
- Aanhangwagen uitgevoerd met een liftas
- Aanhangwagen uitgevoerd met een gereedschapskist
- Aanhangwagen uitgevoerd met een nettenrek
- Aanhangwagen uitgevoerd met centrale vetsmering

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 245/70 R19.5
Remmen: trommelremmen
Vooras: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%

Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld

Identificatie
Kenteken: WV-11-SK

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Anton Meurs of Sales
- Luftfjæring
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão pneumática

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 245/70 R19.5
Travões: travões de tambor
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%

Estado
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média

Identificação
Número de registo: WV-11-SK

Informações adicionais
Contacte Anton Meurs ou Sales para obter mais informações
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 245/70 R19.5
Тормоза: барабанные тормоза
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%

Состояние
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее

Идентификация
Регистрационный номер: WV-11-SK

Дополнительная информация
Свяжитесь с Anton Meurs или Sales для получения дополнительной информации
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 245/70 R19.5
Bromsar: trumbromsar
Framaxel: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%

Delstat
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt

Identifiering
Registreringsnummer: WV-11-SK

Ytterligare information
Kontakta Anton Meurs eller Sales för mer information
- Havalı süspansiyon
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
2 250 € ≈ 9 574 zł
2000
Ładowność 16 240 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 3 760 kg Liczba osi 2
Holandia, Meppel
GS Meppel
od 4 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
2 950 € ≈ 12 550 zł
2000
Ładowność 23 540 kg Własna masa 4 460 kg Liczba osi 3
Holandia, Heerenveen
De Bruin Trading BV
od 12 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 450 € ≈ 14 680 zł
1998
Ładowność 23 240 kg Własna masa 4 760 kg Liczba osi 3
Holandia, Oud Gastel
Gema Trading B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
2 990 € ≈ 12 720 zł
1996
Ładowność 23 260 kg Własna masa 4 740 kg Liczba osi 3
Holandia, Vriezenveen
Thomas Trucks
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
przyczepa do przewozu kontenerów Aanhangwagen AC 2800N
1
Cena na żądanie
1999
Liczba osi 3
Holandia, Lemelerveld
Mestebeld Trucks B.V.
od 15 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1999
Ładowność 22 690 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 5 310 kg Liczba osi 3
Holandia, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2000
Ładowność 16 000 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 3 320 kg Liczba osi 2
Holandia, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2000
Ładowność 22 780 kg Własna masa 5 220 kg Liczba osi 3
Holandia, Vlissingen
Poppe Trucks Vlissingen B.V.
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1998
Ładowność 15 490 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 4 510 kg
Holandia, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1998
Ładowność 15 520 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 4 480 kg Liczba osi 2
Holandia, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 900 € ≈ 20 850 zł
1997
Ładowność 23 240 kg Własna masa 4 760 kg Liczba osi 3
Holandia, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
od 5 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2001
Ładowność 22 650 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 5 350 kg Liczba osi 3
Holandia, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1997
Ładowność 33 900 kg Własna masa 5 100 kg Liczba osi 3
Holandia, Hoenzadriel
Van Hezik Machines
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
2 900 € ≈ 12 340 zł
2003
Ładowność 19 700 kg Własna masa 4 300 kg Liczba osi 3
Holandia, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
od 5 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
2 975 € ≈ 12 660 zł
1999
Zawieszenie resorowe/resorowe Własna masa 3 090 kg Liczba osi 2
Niemcy, Regensburg
Kornprobst GmbH
od 12 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 000 € ≈ 12 770 zł
1999
Belgia, Torhout
Anveco Trading bvba
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
2 950 € ≈ 12 550 zł
2014
Ładowność 14 950 kg Własna masa 3 050 kg Liczba osi 2
Holandia, Oud Gastel
Gema Trading B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
przyczepa do przewozu kontenerów Van Hool 70410 przyczepa do przewozu kontenerów Van Hool 70410 przyczepa do przewozu kontenerów Van Hool 70410
3
3 200 € ≈ 13 620 zł
1999
Ładowność 16 000 kg Liczba osi 2
Bułgaria
VGS Invest Consulting
od 4 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 500 € ≈ 14 890 zł
1999
Zawieszenie resorowe/resorowe Liczba osi 2
Portugalia
Irmãos Ferreira
od 6 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2002
Ładowność 23 160 kg Własna masa 4 840 kg Liczba osi 3
Holandia, Weert
C.A.B. Truck Trading BV
od 6 lat na Autoline
Kontakt z dealerem