Naczepa wywrotka Kaiser 2 axle , steel tipper trailer , spring suspension , drum brakes

























Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego







































Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Wysokość podłogi ładowni: 132 cm
Wywrotka: Tył
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
Brakes: drum brakes
Suspension: leaf suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 2: Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Height of cargo floor: 132 cm
Tipper: Back
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
Brzdy: bubnové brzdy
Zavěšení: listové odpružení
Zadní náprava 1: Profil pneumatiky vlevo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Zadní náprava 2: Profil pneumatiky vlevo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Výška ložné plochy: 132 cm
Sklápěč: Za
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Blattfederung
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Höhe der Ladefläche: 132 cm
Kipper: Hinten
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
Bremser: tromlebremser
Affjedring: bladaffjedring
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Gulvhøjde i lastrum: 132 cm
Tiplad: Tilbage
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión de ballestas
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Altura piso de carga: 132 cm
Volquete: Trasera
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension à lames
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Hauteur du plancher de chargement: 132 cm
Kipper: Arrière
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: laprugózás
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs profilja balra: 10%; Gumiabroncs profilja jobbra: 10%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs profilja balra: 10%; Gumiabroncs profilja jobbra: 10%
A rakodópadló magassága: 132 cm
Billenőplatós: A mögött
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Willem Zelissen vagy Willem Zelissen-vel
Freni: freni a tamburo
Sospensione: sospensione a balestra
Asse posteriore 1: Profilo del pneumatico sinistra: 10%; Profilo del pneumatico destra: 10%
Asse posteriore 2: Profilo del pneumatico sinistra: 10%; Profilo del pneumatico destra: 10%
Altezza del piano di carico: 132 cm
Ribaltabile: Dietro
Remmen: trommelremmen
Vering: bladvering
Achteras 1: Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Hoogte laadvloer: 132 cm
Kipper: Achter
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão de molas
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Altura do piso da bagageira: 132 cm
Camião basculante: Retroceder
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: рессорная подвеска
Задний мост 1: Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Высота грузового пола: 132 cm
Самосвал: Сзади
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
Brzdy: bubnové brzdy
Zavesenie: listové odpruženie
Zadná náprava 1: Profil pneumatiky vľavo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Zadná náprava 2: Profil pneumatiky vľavo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Výška nakladacej podlahy: 132 cm
Sklápač: Za
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: bladfjädring
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Höjd på lastgolv: 132 cm
Tippbil: Bakom
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information