Naczepa wywrotka General Trailer STEELSPRING - Drum + Hydraulic unit - 57m3

PDF
Naczepa wywrotka General Trailer STEELSPRING - Drum + Hydraulic unit - 57m3 - Autoline
Naczepa wywrotka General Trailer STEELSPRING - Drum + Hydraulic unit - 57m3 | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa wywrotka General Trailer STEELSPRING - Drum + Hydraulic unit - 57m3 | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa wywrotka General Trailer STEELSPRING - Drum + Hydraulic unit - 57m3 | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa wywrotka General Trailer STEELSPRING - Drum + Hydraulic unit - 57m3 | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa wywrotka General Trailer STEELSPRING - Drum + Hydraulic unit - 57m3 | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa wywrotka General Trailer STEELSPRING - Drum + Hydraulic unit - 57m3 | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa wywrotka General Trailer STEELSPRING - Drum + Hydraulic unit - 57m3 | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa wywrotka General Trailer STEELSPRING - Drum + Hydraulic unit - 57m3 | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa wywrotka General Trailer STEELSPRING - Drum + Hydraulic unit - 57m3 | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa wywrotka General Trailer STEELSPRING - Drum + Hydraulic unit - 57m3 | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa wywrotka General Trailer STEELSPRING - Drum + Hydraulic unit - 57m3 | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa wywrotka General Trailer STEELSPRING - Drum + Hydraulic unit - 57m3 | Obrazek 12 - Autoline
Naczepa wywrotka General Trailer STEELSPRING - Drum + Hydraulic unit - 57m3 | Obrazek 13 - Autoline
Naczepa wywrotka General Trailer STEELSPRING - Drum + Hydraulic unit - 57m3 | Obrazek 14 - Autoline
Naczepa wywrotka General Trailer STEELSPRING - Drum + Hydraulic unit - 57m3 | Obrazek 15 - Autoline
Naczepa wywrotka General Trailer STEELSPRING - Drum + Hydraulic unit - 57m3 | Obrazek 16 - Autoline
Naczepa wywrotka General Trailer STEELSPRING - Drum + Hydraulic unit - 57m3 | Obrazek 17 - Autoline
Naczepa wywrotka General Trailer STEELSPRING - Drum + Hydraulic unit - 57m3 | Obrazek 18 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/18
PDF
6 500 €
Cena netto
≈ 27 610 zł
Kontakt z dealerem
Marka: General
Model: Trailer STEELSPRING - Drum + Hydraulic unit - 57m3
Rocznik: 2001-09
Pierwsza rejestracja: 2001-09
Ładowność: 30 000 kg
Własna masa: 9 960 kg
Całkowita masa: 38 000 kg
Lokalizacja: Holandia Lamswaarde6477 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 001454
Data zamieszczenia: 27 paź 2025
Osie
Marka: SMB
Liczba osi: 3
Pierwsza oś: 385/65 R22.5
Druga oś: 385/65 R22.5
Trzecia oś: 385/65 R22.5
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: czarny

Dodatkowy opis — Naczepa wywrotka General Trailer STEELSPRING - Drum + Hydraulic unit - 57m3

Polski
= Additional options and accessories =

- Rear doors

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65 R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: leaf suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg

Functional
Tipper: Back

Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average

Additional information
Please contact Bart Mostert or P. Mostert for more information
- Задни врати
= Další možnosti a příslušenství =

- Zadní dveře

= Další informace =

Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385/65 R22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zavěšení: listové odpružení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg

Funkční
Sklápěč: Za

Stát
Obecný stav: průměr
Technický stav: průměr
Optický stav: průměr
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Hecktüren

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65 R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Blattfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg

Funktionell
Kipper: Hinten

Zustand
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Bart Mostert oder P. Mostert, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bagdøre

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65 R22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: bladaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg

Funktionelle
Tiplad: Tilbage

Stand
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig

Yderligere oplysninger
Kontakt P. Mostert for yderligere oplysninger
- Πίσω πόρτες
= Más opciones y accesorios =

- Puertas traseras

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65 R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión de ballestas
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg

Funcional
Volquete: Trasera

Estado
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio

Información complementaria
Póngase en contacto con P. Mostert para obtener más información.
- Takaovet
= Plus d'options et d'accessoires =

- Portes arrière

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65 R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension à lames
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg

Pratique
Kipper: Arrière

Condition
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen

Informations complémentaires
Veuillez contacter Bart Mostert ou P. Mostert pour plus d'informations
- Stražnja vrata
= További opciók és tartozékok =

- Hátsó ajtók

= További információk =

Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65 R22.5
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: laprugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg

Funkcionális
Billenőplatós: A mögött

Állam
Általános állapot: átlagos
Műszaki állapot: átlagos
Optikai állapot: átlagos

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot P. Mostert-vel
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Drzwi tylne

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65 R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg

Funkcjonalność
Wywrotka: Tył

Stan
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z P. Mostert
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Sportelli posteriori

= Ulteriori informazioni =

Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385/65 R22.5
Freni: freni a tamburo
Sospensione: sospensione a balestra
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg

Funzionale
Ribaltabile: Dietro

Stato
Stato generale: media
Stato tecnico: media
Stato ottico: media
= Aanvullende opties en accessoires =

- 3 assen
- Achterdeuren

= Bijzonderheden =

Binnen afmetingen:
225cm High,
245cm Wide,
10.5 meter long

57m3

= Bedrijfsinformatie =

als u vragen heeft, neem gerust contact met ons op.
u kunt ons bereiken op:
Tel. pokaż kontakty
email. pokaż kontakty

u kunt ons vinden op Facebook onder de naam ''P Mostert Import Export B.V.''
en op onze website ''pokaż kontakty kunt u video's van de voertuigen zien.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65 R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: bladvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg

Functioneel
Kipper: Achter

Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Bart Mostert of P. Mostert
- Bakdører
= Opções e acessórios adicionais =

- Portas traseiras

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão de molas
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg

Funcional
Camião basculante: Retroceder

Estado
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média

Informações adicionais
Contacte P. Mostert para obter mais informações
- Uși spate
= Дополнительные опции и оборудование =

- Задние двери

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385/65 R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: рессорная подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg

Функциональность
Самосвал: Сзади

Состояние
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее

Дополнительная информация
Свяжитесь с P. Mostert для получения дополнительной информации
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Zadné dvere

= Ďalšie informácie =

Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385/65 R22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zavesenie: listové odpruženie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg

Funkčné
Sklápač: Za

Štát
Všeobecný stav: priemer
Technický stav: priemer
Optický stav: priemer
= Extra tillval och tillbehör =

- Bakdörrar

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65 R22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: bladfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg

Funktionell
Tippbil: Bakom

Delstat
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt

Ytterligare information
Kontakta P. Mostert för mer information
- Arka kapılar
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
5 500 € ≈ 23 360 zł
Naczepa wywrotka
2000
Ładowność 27 000 kg Własna masa 6 000 kg Liczba osi 2
Holandia, Susteren
Stedefra
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Naczepa wywrotka
2001
Ładowność 32 100 kg Własna masa 5 900 kg Liczba osi 3
Holandia, Weert
C.A.B. Truck Trading BV
od 6 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 000 € ≈ 21 240 zł
Naczepa wywrotka
2000
Ładowność 28 380 kg Własna masa 4 620 kg Liczba osi 2
Holandia, Susteren
Stedefra
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 750 € ≈ 24 430 zł
Naczepa wywrotka
2001
Ładowność 27 020 kg Własna masa 5 980 kg Liczba osi 2
Holandia, Susteren
Stedefra
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
7 500 € ≈ 31 860 zł
Naczepa wywrotka
1990
Liczba osi 2
Holandia, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
7 500 € ≈ 31 860 zł
Naczepa wywrotka
2006
Ładowność 33 000 kg Własna masa 5 240 kg Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 000 € ≈ 25 490 zł
Naczepa wywrotka
2003
Ładowność 27 660 kg Pojemność 20,4 m³ Własna masa 5 340 kg Liczba osi 2
Holandia, Susteren
Stedefra
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 500 € ≈ 23 360 zł
Naczepa wywrotka
2001
Ładowność 28 120 kg Własna masa 4 880 kg Liczba osi 2
Holandia, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 500 € ≈ 23 360 zł
Naczepa wywrotka
2000
Ładowność 28 240 kg Własna masa 4 760 kg Liczba osi 2
Holandia, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 500 € ≈ 23 360 zł
Naczepa wywrotka
1999
Ładowność 23 340 kg Własna masa 8 660 kg Liczba osi 2
Holandia, Susteren
Stedefra
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 500 € ≈ 23 360 zł
Naczepa wywrotka
2001
Ładowność 26 400 kg Pojemność 19,5 m³ Własna masa 6 600 kg Liczba osi 2
Holandia, Susteren
Stedefra
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 500 € ≈ 23 360 zł
Naczepa wywrotka
1999
Ładowność 23 340 kg Pojemność 20 025 m³ Własna masa 8 660 kg Liczba osi 2
Holandia, Susteren
Stedefra
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 250 € ≈ 22 300 zł
Naczepa wywrotka
2002
Ładowność 28 280 kg Własna masa 4 720 kg Liczba osi 2
Holandia, Susteren
Stedefra
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
8 900 € ≈ 37 810 zł
Naczepa wywrotka
2001
Ładowność 31 800 kg Własna masa 12 200 kg Liczba osi 3
Holandia, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
od 5 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
8 900 € ≈ 37 810 zł
Naczepa wywrotka
2001
Ładowność 31 720 kg Własna masa 6 280 kg Liczba osi 3
Holandia, Nijmegen
Prince Trucks
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
8 950 € ≈ 38 020 zł
Naczepa wywrotka
2004
Ładowność 33 000 kg Własna masa 5 580 kg Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 750 € ≈ 28 670 zł
Naczepa wywrotka
2002
Ładowność 34 290 kg Pojemność 27,5 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 9 710 kg Liczba osi 3 Sposób załadunku tylna
Holandia, Soerendonk
Van Meijl Machinery
Kontakt z dealerem
3 250 € ≈ 13 810 zł
Naczepa wywrotka
2002
Liczba osi 2
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
15 000 € ≈ 63 720 zł
Naczepa wywrotka
2003
Ładowność 24 700 kg Własna masa 13 300 kg Liczba osi 3
Holandia, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 250 € ≈ 22 300 zł
Naczepa wywrotka
2000
Ładowność 28 140 kg Własna masa 4 860 kg Liczba osi 2
Holandia, Susteren
Stedefra
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem