Naczepa wywrotka Benalu 2 Axle Alu Tipper , Spring Suspension , Drum Brakes, Fruehauf Ax





























Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego










































Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Wysokość podłogi ładowni: 145 cm
Wywrotka: Tył
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
Brakes: drum brakes
Suspension: leaf suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Height of cargo floor: 145 cm
Tipper: Back
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Blattfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Höhe der Ladefläche: 145 cm
Kipper: Hinten
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
Bremser: tromlebremser
Affjedring: bladaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Gulvhøjde i lastrum: 145 cm
Tiplad: Tilbage
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión de ballestas
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Altura piso de carga: 145 cm
Volquete: Trasera
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension à lames
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Hauteur du plancher de chargement: 145 cm
Kipper: Arrière
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: laprugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 10500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 10500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
A rakodópadló magassága: 145 cm
Billenőplatós: A mögött
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Willem Zelissen vagy Willem Zelissen-vel
= Meer informatie =
Bandenmaat: 445/65R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: bladvering
Achteras 1: Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Hoogte laadvloer: 145 cm
Kipper: Achter
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão de molas
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Altura do piso da bagageira: 145 cm
Camião basculante: Retroceder
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: рессорная подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Высота грузового пола: 145 cm
Самосвал: Сзади
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: bladfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Höjd på lastgolv: 145 cm
Tippbil: Bakom
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information