Nowa naczepa podwozie D-Tec PORTMASTER PM-3 B

PDF
Nowa naczepa podwozie D-Tec PORTMASTER PM-3 B - Autoline
Nowa naczepa podwozie D-Tec PORTMASTER PM-3 B | Obrazek 1 - Autoline
Nowa naczepa podwozie D-Tec PORTMASTER PM-3 B | Obrazek 2 - Autoline
Nowa naczepa podwozie D-Tec PORTMASTER PM-3 B | Obrazek 3 - Autoline
Nowa naczepa podwozie D-Tec PORTMASTER PM-3 B | Obrazek 4 - Autoline
Nowa naczepa podwozie D-Tec PORTMASTER PM-3 B | Obrazek 5 - Autoline
Nowa naczepa podwozie D-Tec PORTMASTER PM-3 B | Obrazek 6 - Autoline
Nowa naczepa podwozie D-Tec PORTMASTER PM-3 B | Obrazek 7 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/7
PDF
Cena:
na żądanie
Złóż zapytanie o cenę
Kontakt z dealerem
Marka: D-Tec
Model: PORTMASTER PM-3 B
Rocznik: 2025-03
Ładowność: 39 100 kg
Własna masa: 4 900 kg
Całkowita masa: 44 000 kg
Lokalizacja: Holandia Kesteren6542 km to "United States/Columbus"
Możliwość leasingu
Możliwość zakupu na kredyt
Data zamieszczenia: wczoraj
Autoline ID: ZA34034
Opis
Wysokość siodła: 1 180 mm
Osie
Marka: VALX
Liczba osi: 3
Zawieszenie: pneumatyczne/pneumatyczne
Rozmiar opon: 385 65 R22.5
Hamulce: disc
Hamulce
EBS
Stan
Stan: nowy
Okres gwarancji:: 12 miesięcy
Dodatkowy opis
VIN: XRYDTECPMP0000868
Kolor: czarny

Dodatkowy opis — Nowa naczepa podwozie D-Tec PORTMASTER PM-3 B

Angielski
Semi-trailer for transporting sea containers
Manufacturer D-TEC
Model Portmaster PM-3 Basic
Multifunctional 3-axle container chassis, suitable for 45-40', 2x 20' and 20' rear containers. Delivery according to standard specification PM-3-S - PORTMASTER. Not for 20ft Central or 30ft.
D-TEC chooses conventional brake system
Conventional air suspension
VALX Nv 430 mm disc drive system
First axle can be raised automatically. Axle raising and lowering is managed by the EBS computer. It also works with a switch on the chassis or by switching the brake 3x. With traction support: Increase the maximum load on axles 2 and 3 up to 130%, up to 30 km/h.
Size 385/65 R22,5. Coupling height: 1180mm
D-Tec chooses tyre manufacturer according to production line stock
D-TEC Flexilock®, front extension for legal transport of 13.60 m and 45 ft containers with long tunnel.
Detachable container stoppers for front container guidance.
Bumper
Orange sign to indicate dangerous goods at the rear end of the trailer.
2 bearings for easier movement of the rear of the trailer.
Portmaster spare wheel holder
2 wheel chocks
Rear bumper protector.
Top zinc plating of the chassis - zinc metal coating treatment (except suspension points)
2K RAL 9005 2-layer protection.
Top zinc plating of chassis - zinc metal coating (except suspension points)
2K RAL 9005 protective coatings.
15-core socket in front, next to 2x7-core ISO N S sockets.
Standard Aspöck stops
2 rear LED spotlights.
Semiremorca transport containere maritime
Producator D-TEC
Model Portmaster PM-3 Basic
Sasiu container multifunctional cu 3 axe, potrivit pentru containere de 45-40', 2x 20' si 20' in spate. Livrare conform specificației standard PM-3-S - PORTMASTER. Nu pentru 20ft Central sau 30ft.
D-TEC chooses brake system conventional
Suspensie conventionala pe aer
Sistem rulare VALX Nv cu disc 430 mm
Prima axa poate fi ridicata automat. Ridicarea si coborarea osiei este gestionata de computerul EBS. De asemenea functioneaza cu un comutator pe sasiu sau prin trecerea franei 3x. Cu suport de tractiune: Cresterea sarcinii maxime pe osiile 2 si 3 pana la 130%, pana la 30 km / h.
Dimensiune 385/65 R22,5. Inaltime cuplare: 1180mm
D-Tec alege producatorul de anvelope in functie de stocul liniei de productie
D-TEC Flexilock®, extensie frontală pentru transport legal de containere de 13,60 m și 45 ft cu tunel lung.
Opritoare de containere, detasabile, pentru ghidarea frontala a containerului.
Bara de protecție
Semn portocaliu pentru indicarea mărfurilor periculoase la capătul din spate al remorcii.
2 rulmenți pentru o deplasare mai ușoară a părții din spate a remorcii.
Suport roată de rezervă Portmaster
2 cale pentru roti
Pres protectie bara spate.
Zincarea superioara a sasiului - tratament cu strat de zincmetal (cu exceptia punctelor de suspensie)
2-straturi de protectie 2K RAL 9005.
Zincarea superioara a sasiului - tratament cu strat de zincmetal (cu exceptia punctelor de suspensie)
2-straturi de protectie 2K RAL 9005.
Priza cu 15 nuclee in fata, langa prize 2x7 nuclee ISO N S.
Stopuri standard Aspöck
2 proiectoare cu LED spate.
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
Cena na żądanie
2020
229 759 km
Liczba osi 3
Holandia, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Bezpośrednio od producenta
2025
Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Liczba osi 3
Turcja, Konya
AREL TRAILER
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Bezpośrednio od producenta
2025
Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Liczba osi 2
Turcja, Karatay / Konya
Nova Trailer
od 7 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2024
Ładowność 34 000 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 5 000 kg Liczba osi 3
Ukraina, Volochys'k
TAD
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 250 € ≈ 18 110 zł
1995
Liczba osi 3
Holandia, Alkmaar
Anema Trucks & Spare Parts
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2005
Liczba osi 1
Holandia, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
9 800 USD ≈ 8 368 € ≈ 35 650 zł
2024
Ładowność 60 000 kg Zawieszenie resorowe/resorowe Liczba osi 3
Chiny
CIMC Vehicles Co., Ltd.
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
naczepa burtowa
1
9 800 USD ≈ 8 368 € ≈ 35 650 zł
2023
Liczba osi 3
Chiny, He Fei Shi
HEFEI DINGTAO CONSTRUCTION MACHINERY CO., LIMITED
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
9 600 USD ≈ 8 197 € ≈ 34 920 zł
2022
Ładowność 40 000 kg Zawieszenie resorowe/resorowe Liczba osi 2
Chiny
CIMC Vehicles Co., Ltd.
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
6 700 USD ≈ 5 721 € ≈ 24 370 zł
2022
200 000 km
Ładowność 60 000 kg Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Liczba osi 3 Wysokość siodła 1 085 mm
Chiny, Jinan
Shandong Titan Vehicle Co., Ltd.
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
naczepa podwozie Menci naczepa podwozie Menci
2
Cena na żądanie
2022
Liczba osi 3
Ukraina, s. Druzhnya
Menci
od 7 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
1 km
Liczba osi 2
Hiszpania, Lorca (Murcia)
Pemar Trucks
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Hiszpania, San Clemente (Cuenca)
Talleres Esteso
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Turcja
AKMANLAR DAMPER
Kontakt z dealerem
naczepa podwozie Andere SAnh Container Chassis
1
2 900 € ≈ 12 350 zł
2002
1 001 km
Ładowność 29 600 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 35 000 kg Liczba osi 3
Niemcy, Bovenden
Gassmann GmbH
od 12 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Bezpośrednio od producenta
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 1
Turcja, Ankara
Vega Trailer
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 000 USD ≈ 5 123 € ≈ 21 830 zł
Liczba osi 2
Argentyna, Buenos Aires
Rizzojoseluis
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2012
Zawieszenie resorowe/resorowe Liczba osi 2
Francja, Limay
GUAINVILLE INTERNATIONAL
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 900 € ≈ 25 130 zł
2011
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Niemcy, Lahr
Klaus Dold Nutzfahrzeuge GmbH & Co. KG
od 4 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
8 300 € ≈ 35 360 zł
2003
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Portugalia, São João de Ver
Pinto & Silva Lda
Kontakt z dealerem