Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom MCO 48 03, 2 x telescopierbar bis 26.53 m









































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego
































2 x telescopierbaar bis 26,53 m
Type : OVB-48VV
3 x SAF achse mit hydraulische zwangslenkung und bei steuerung mit schaltkaste
Luft federung
Lange : 13.130 mm + 6.700 mm telescopierbar + 6.700 mm telescopierbar = 26.530 mm
Breitte : 2.470 mm
Lade höhe : 900 mm
Reifen 235/75 R17.5 (Zwischen 65% und 75 % gut)
MTM : 48.000 kg
Tarra : 13.220 kg
Nutzlast : 34.780 kg
Erste zulassung : 06/11/1996
Guten zustand
Nooteboom low loader semi-trailer
2 x telescopic up to 26.53 m
Type: OVB-48VV
3 x SAF axle with hydraulic forced steering and extra controlled with switch box
Air suspension
Length: 13.130 mm + 6.700 mm telescopic + 6.700 mm telescopic = 26.530 mm
Width: 2.470 mm
Loading height: 900 mm
Tires 235/75 R17.5 (Between 65% and 75% good)
MTM: 48.000 kg
Tarra: 13.220 kg
Payload: 34.780 kg
First registration: 06/11/1996
Good condition
2 x telescopierbaar bis 26,53 m
Type : OVB-48VV
3 x SAF achse mit hydraulische zwangslenkung und bei steuerung mit schaltkaste
Luft federung
Lange : 13.130 mm + 6.700 mm telescopierbar + 6.700 mm telescopierbar = 26.530 mm
Breitte : 2.470 mm
Lade höhe : 900 mm
Reifen 235/75 R17.5 (Zwischen 65% und 75 % gut)
MTM : 48.000 kg
Tarra : 13.220 kg
Nutzlast : 34.780 kg
Erste zulassung : 06/11/1996
Guten zustand
Nooteboom low loader semi-trailer
2 x telescopic up to 26.53 m
Type: OVB-48VV
3 x SAF axle with hydraulic forced steering and extra controlled with switch box
Air suspension
Length: 13.130 mm + 6.700 mm telescopic + 6.700 mm telescopic = 26.530 mm
Width: 2.470 mm
Loading height: 900 mm
Tires 235/75 R17.5 (Between 65% and 75% good)
MTM: 48.000 kg
Tarra: 13.220 kg
Payload: 34.780 kg
First registration: 06/11/1996
Good condition