Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO-111-25





























































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego



















Type : EURO – 111 – 25 ID
2+5 tiefbett tieflader
Erst Zulassung : 06/11/2009
2 Achs Inter dolly mit SAF Pendel Achse (FERNBEDIENUNG) + 5 Achs SAF Achsen hinten (FERNBEDIENUNG)
Länge bagger brucke 7.500 mm
Breitte 2.740 mm und verbreitbar bis 3.240 mm
Länge uber den 5 Achsen ist : 7.700 mm mit Auslegerschlitz
24 V Electro / hydraulisch aggregaat
Hydraulische federung
Bereifung 285/70 R19.5 (75% bis 85% Gut)
Bremsen : Gut
Gesamtgewicht technisch : 138.800 Kg (32.000 Kg Satteldruck/Schwanenhals + 2 x 16.750 kg (Interdolly) + 5 x 14.660 Kg ton Achslast)
NUTZLAST : 106.070 Kg
Gesamtgewicht nationaal : 112.400 Kg (25.600 Kg Satteldruck/Schwanenhals + 2 x 13.400 kg (Interdolly) + 5 x 12.000 Kg ton Achslast)
NUTZLAST : 79.670 Kg
Ladehöhe : 500 mm
Auslegerschlitz über den 5 achsen
Zentrale Fettschmierung
TOP TECHNISCHER ZUSTAND !!! KEINE KORROSION !!!
NOOTEBOOM
Type : EURO – 111 – 25 ID
2+5 low bed low loader
First registration: 06/11/2009
2 axle inter dolly with SAF pendle axle (REMOTE CONTROL) + 5 axle SAF rear axles (REMOTE CONTROL)
Length loadfloor 7.500 mm
Width 2.740 mm and can be spread up to 3.240 mm
Length over the 5 axles is: 7.700 mm with boom slot
24 V Electro / hydraulic aggregate
Hydraulic suspension
Tires 285/70 R19.5 (75% to 85% Good)
Brakes: Good
Total technical weight: 138.800 kg (32.000 kg kingpin pressure/gooseneck + 2 x 16.750 kg (Interdolly) + 5 x 14.660 kg ton axle load)
PAYLOAD: 106.070 kg
Total weight national: 112.400 kg (25.600 kg saddle pressure/gooseneck + 2 x 13.400 kg (Interdolly) + 5 x 12.000 kg to n axle load)
PAYLOAD: 79.670 kg
Loading height: 500 mm
Boom slot over the 5 axles
Central grease lubrication
TOP TECHNICAL CONDITION!!! NO CORROSION!!!