Naczepa niskopodwoziowa Goldhofer

























Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




































Stuuras
Centraal smeersysteem
ABS
EBS
Laadvermogen : 38000 kg
Uitschuifbaar
Apk gekeurd tot : 12/2024
Uitschuifbaar
Lucht veringsysteem
Opbouw: 3-ass. Uitschuifbare Semi-dieplader // 3x gestuurd
Datum 1e registratie: 21-02-2003
Lengte oplegger: 1.280 + 610 cm
Lengte bed: 900 + 610 cm
Breedte: 254 cm
Hoogte: +- 92 cm
Aantal assen: 3 stuks
Aantal stuurassen: 3 (Hydr.)
Aantal liftassen: 0
Vering: Lucht
GVW: 50.000 kg
Ledig gewicht: 12.000 kg
Laadvermogen: 38.000 kg
Bandenmaat: 235/75x17.5”
Gemiddeld profiel in %: 50 %
Remmen: Trommelremmen 40 %
Apk t/m: 12-2024
Merk assen: BPW
Centrale vetsmeering: Ja 2x
payload weight : 38000 kg
Extendable
MOT until : 12/2024
Air suspension system
Construction: 3-axle Extendable Semi-lowloader // 3x steering
Date 1st registration: 21-02-2003
Length trailer: 1.280 + 610 cm
Length bed: 900 + 610 cm
Width: 254 cm
Height: +- 92 cm
Number of axles: 3
Number of steering axles: 3 (Hydr.)
Number of Lift axles: 0
Suspension: Air
GVW: 50.000 kg
Unladen weight: 12.000 kg
Payload: 38.000 kg
Tire size: 235/75 x 17.5 "
Average profile in%: 50 %
Brakes: drum brakes 40 %
MOT t/m: 12-2024
Brand axles: BPW
Central lubrication: Yes 2x
payload weight : 38000 kg
Extendable
MOT until : 12/2024
Konstruktion: 3-achs. Teleskopierbare Semi-tieflader // 3x gelenkt
1. Registrierung Datum: 21-02-2003
Länge auflieger: 1.280 + 610 cm
Länge bett: 900 + 610 cm
Breite: 254 cm
Höhe: +- 92 cm
Anzahl der Achsen: 3
Anzahl der Lenkachsen: 3 (Hydr.)
Anzahl der Liftachsen: 0
Federung: Luft
GVW: 50.000 kg
Leergewicht: 12.000 kg
Nutzlast: 38.000 kg
Reifen Größe: 235/75 x 17,5 "
Durchschnittliche Profil in %: 50 %
Bremsen: Trommel-Bremsen 40 %
TUV t/m: 12-2024
Marke Achsen: BPW
Zentrale fettschmierung: Ja 2x
payload weight : 38000 kg
Extendable
MOT until : 12/2024
payload weight : 38000 kg
Extendable
MOT until : 12/2024