Nowa naczepa niskopodwoziowa FGM 19





























































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego

































Chassis no: F21222
Immediate availability in Frosinone
Condition: New – European Approval
Designed for towing and transporting road tractors and small trucks. Compact, robust and perfectly suited for roadside assistance.
Main features:
• Lowbed semi-trailer with gooseneck and rear loading ramps
• 1 BPW axle (11-ton capacity) with air suspension and drum brakes
• GVW: 20,240 kg – Payload: 14,540 kg – Curb weight: 5,700 kg
• Overall length: 11,800 mm
• Lower deck: 8,350 mm – Gooseneck: 3,450 mm – Width: 2,550 mm
• Front deck clearance: only 200 mm from ground (designed for cab axle support)
• High-strength Domex 700 steel frame
Safety and systems:
• EBS + ASR braking system (Knorr Bremse – 2S/1M)
• Pneumatic valve for deck height adjustment: +12 cm / -5 cm
• Anti-slip side plates with patterned inserts for wheel chocks
Winches:
• Front electric winch for loading: 10,000 kg pull, fixed control and remote
• Rear electric winch for unloading: 10,000 kg pull, fixed control and remote
Ramps and tyres:
• Rear manual foldable aluminum ramps: 9-ton capacity – 2,300 x 450 mm
• 4 tyres 235/70 R 17.5 Goodyear/Continental (or equivalent), steel rims
Frame and finish:
• Fully hot-dip galvanized frame
• Side ribs painted in white
• Fifth wheel height: 1,150 mm – suitable for /70 and /80 wheeled tractors
Warranty:
1 year on all components (excluding wear parts)
Contacts:
Emanuele: pokaż kontakty
YouTube: pokaż kontakty
Instagram: pokaż kontakty
Facebook: pokaż kontakty
Website: pokaż kontakty
Telaio: F21222
Disponibilità immediata a Frosinone
Condizioni: Nuovo – Omologazione Europea
Semirimorchio compatto e robusto, ideale per il traino e il trasporto di trattori stradali e autocarri leggeri. Perfetto per operazioni di soccorso stradale, progettato per offrire massima maneggevolezza e solidità.
Caratteristiche principali:
• Semirimorchio ribassato con collo d’oca e rampe di carico posteriori
• 1 asse BPW (portata 11 ton) con sospensioni pneumatiche e freni a tamburo
• Massa complessiva: 20.240 kg – Portata utile: 14.540 kg – Tara: 5.700 kg
• Lunghezza totale: 11.800 mm
Piano ribassato: 8.350 mm – Collo d’oca: 3.450 mm – Larghezza: 2.550 mm
• Altezza zona anteriore dal suolo: solo 200 mm (specifica per supporto asse cabina)
• Telaio in acciaio alto resistenziale Domex 700
Sistemi di sicurezza e impianti:
• Sistema frenante EBS + ASR (Knorr Bremse – 2S/1M)
• Valvola pneumatica per regolazione altezza pianale: +12 cm / -5 cm
• Piastre laterali antiscivolo con inserti zigrinati per cunei ferma ruota
Verricelli:
• Verricello elettrico anteriore per carico: tiro 10.000 kg – comando fisso e radiocomando
• Verricello elettrico posteriore per scarico: tiro 10.000 kg – comando fisso e radiocomando
Rampe e pneumatici:
• Rampe posteriori manuali pieghevoli in alluminio: portata 9 ton – 2.300 x 450 mm
• 4 pneumatici 235/70 R 17.5 Goodyear/Continental (o equivalenti) – cerchi in acciaio
Struttura e finiture:
• Telaio interamente zincato a caldo
• Costole laterali verniciate in bianco
• Altezza ralla: 1.150 mm – compatibile con trattori su gomme /70 e /80
Garanzia: 1 anno su tutti i componenti (escluse parti soggette a usura)
Contatti:
Emanuele: pokaż kontakty
YouTube: pokaż kontakty
Instagram: pokaż kontakty
Facebook: pokaż kontakty
Sito web: pokaż kontakty