Naczepa izoterma Kögel S24-4 CARRIER VECTOR 1550 3X BPW AXLE DISC BRAKES

PDF
Naczepa izoterma Kögel S24-4 CARRIER VECTOR 1550 3X BPW AXLE DISC BRAKES - Autoline
Naczepa izoterma Kögel S24-4 CARRIER VECTOR 1550 3X BPW AXLE DISC BRAKES | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa izoterma Kögel S24-4 CARRIER VECTOR 1550 3X BPW AXLE DISC BRAKES | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa izoterma Kögel S24-4 CARRIER VECTOR 1550 3X BPW AXLE DISC BRAKES | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa izoterma Kögel S24-4 CARRIER VECTOR 1550 3X BPW AXLE DISC BRAKES | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa izoterma Kögel S24-4 CARRIER VECTOR 1550 3X BPW AXLE DISC BRAKES | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa izoterma Kögel S24-4 CARRIER VECTOR 1550 3X BPW AXLE DISC BRAKES | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa izoterma Kögel S24-4 CARRIER VECTOR 1550 3X BPW AXLE DISC BRAKES | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa izoterma Kögel S24-4 CARRIER VECTOR 1550 3X BPW AXLE DISC BRAKES | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa izoterma Kögel S24-4 CARRIER VECTOR 1550 3X BPW AXLE DISC BRAKES | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa izoterma Kögel S24-4 CARRIER VECTOR 1550 3X BPW AXLE DISC BRAKES | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa izoterma Kögel S24-4 CARRIER VECTOR 1550 3X BPW AXLE DISC BRAKES | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa izoterma Kögel S24-4 CARRIER VECTOR 1550 3X BPW AXLE DISC BRAKES | Obrazek 12 - Autoline
Naczepa izoterma Kögel S24-4 CARRIER VECTOR 1550 3X BPW AXLE DISC BRAKES | Obrazek 13 - Autoline
Naczepa izoterma Kögel S24-4 CARRIER VECTOR 1550 3X BPW AXLE DISC BRAKES | Obrazek 14 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/14
PDF
22 950 €
Cena netto
≈ 96 960 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Kögel
Model: S24-4 CARRIER VECTOR 1550 3X BPW AXLE DISC BRAKES
Rocznik: 2019-06
Pierwsza rejestracja: 2019-06
Ładowność: 30 660 kg
Własna masa: 8 340 kg
Całkowita masa: 39 000 kg
Lokalizacja: Holandia Groot-Ammers6498 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: RHT / KO244752
Data zamieszczenia: 4 gru 2025
Opis
Wymiary: 14,04 m × 2,6 m × 4 m
Zabudowa
Wymiary nadwozia: 13,4 m × 2,49 m × 2,65 m
Tylne drzwi
Osie
Marka: BPW
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 8 770 mm
Pierwsza oś: 385/65R22.5
Druga oś: 385/65R22.5
Trzecia oś: 385/65R22.5
Hamulce
ABS
Stan
Stan: używane

Dodatkowy opis — Naczepa izoterma Kögel S24-4 CARRIER VECTOR 1550 3X BPW AXLE DISC BRAKES

Polski
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Hamulce: hamulce tarczowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%

Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 32 °C
Marka konstrukcji: CARRIER VECTOR 1550
Chłodzenie silnika: olej napędowy (11093 godziny pracy)

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mei 2026

Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OR-11-YG
VIDEO AVAILABLE

Cool unit brand: Carrier

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%

Functional
Cooling: -30 °C to 32 °C
Make of bodywork: CARRIER VECTOR 1550
Cooling engine: diesel (11093 operating hours)

Maintenance
APK (MOT): tested until 05/2026

Identification
Registration number: OR-11-YG

Other information
Cool unit make: Carrier

Additional information
Please contact Frank de Jong, Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385/65R22.5
Brzdy: kotoučové brzdy
Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%

Funkční
Chlazení: -30 °C na 32 °C
Značka karoserie: CARRIER VECTOR 1550
Chlazení motoru: diesel (11093 provozní hodiny)

Údržba
MOT: zkontrolováno do mei 2026

Identifikace
Registrační číslo: OR-11-YG
VIDEO AVAILABLE

Kühlgerät Marke: Carrier

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Bremsen: Scheibenbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%

Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 32 °C
Marke des Aufbaus: CARRIER VECTOR 1550
Kühlmotor: Diesel (11093 Betriebsstunden)

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 05.2026

Identifikation
Kennzeichen: OR-11-YG

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Frank de Jong, Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bremser: skivebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%

Funktionelle
Køling: -30 °C til 32 °C
Karosserifabrikat: CARRIER VECTOR 1550
Afkøling af motor: diesel (11093 driftstimer)

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil mei 2026

Identifikation
Registreringsnummer: OR-11-YG
VIDEO AVAILABLE

Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Frenos: frenos de disco
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%

Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 32 °C
Marca carrocería: CARRIER VECTOR 1550
Motor de refrigeración: diésel (11093 horas de funcionamiento)

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta may. 2026

Identificación
Matrícula: OR-11-YG
VIDEO AVAILABLE

Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Freins: freins à disque
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%

Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 32 °C
Marque de construction: CARRIER VECTOR 1550
Moteur frigorifique: diesel (11093 heures de fonctionnement)

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à mai 2026

Identification
Numéro d'immatriculation: OR-11-YG
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5
Fékek: tárcsafékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%

Funkcionális
Hűtés: -30 °C a címre 32 °C
Karosszéria gyártmánya: CARRIER VECTOR 1550
Hűtőmotor: dízel (11093 üzemóra)

Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg mei 2026

Azonosítás
Rendszám: OR-11-YG
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385/65R22.5
Freni: freni a disco
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 70%; Profilo del pneumatico destra: 70%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%

Funzionale
Raffreddamento: -30 °C a 32 °C
Marca della carrozzeria: CARRIER VECTOR 1550
Motore di raffreddamento: diesel (11093 ore di funzionamento)

Manutenzione
MOT: ispezionato fino a mag 2026

Identificazione
Numero di immatricolazione: OR-11-YG
VIDEO AVAILABLE

Merk koel unit: Carrier

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%

Functioneel
Koeling: -30 °C tot 32 °C
Merk opbouw: CARRIER VECTOR 1550
Koelmotor: diesel (11093 draaiuren)

Onderhoud
APK: gekeurd tot mei 2026

Identificatie
Kenteken: OR-11-YG

Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong, Rene Jerphanion of Sven Rommens
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Travões: travões de disco
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%

Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 32 °C
Marca da carroçaria: CARRIER VECTOR 1550
Motor de refrigeração: diesel (11093 horas de funcionamento)

Manutenção
APK (MOT): testado até mei 2026

Identificação
Número de registo: OR-11-YG
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65R22.5
Тормоза: дисковые тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%

Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 32 °C
Марка кузова: CARRIER VECTOR 1550
Охлаждение двигателя: дизельное топливо (11093 часы работы)

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до mei 2026

Идентификация
Регистрационный номер: OR-11-YG
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385/65R22.5
Brzdy: kotúčové brzdy
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%

Funkčné
Chladenie: -30 °C na 32 °C
Značka karosérie: CARRIER VECTOR 1550
Chladiaci motor: diesel (11093 prevádzkové hodiny)

Údržba
MOT: skontrolované do mei 2026

Identifikácia
Registračné číslo: OR-11-YG
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bromsar: skivbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%

Funktionell
Kylning: -30 °C till 32 °C
Fabrikat av karosseri: CARRIER VECTOR 1550
Motor för kylning: diesel (11093 körtimmar)

Underhåll
MOT: besiktigat till mei 2026

Identifiering
Registreringsnummer: OR-11-YG
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
22 950 € ≈ 96 960 zł
Naczepa izoterma
2019
Ładowność 33 574 kg Własna masa 8 426 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
24 950 € ≈ 105 400 zł
Naczepa izoterma
2018
Ładowność 30 487 kg Własna masa 8 513 kg Liczba osi 3
Holandia, Oud Gastel
Gema Trading B.V.
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
20 950 € ≈ 88 510 zł
Naczepa izoterma
2018
Ładowność 33 289 kg Własna masa 8 711 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
27 950 € ≈ 118 100 zł
Naczepa izoterma
2019
Ładowność 30 185 kg Własna masa 8 815 kg Liczba osi 3
Holandia, Oud Gastel
Gema Trading B.V.
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
14 950 € ≈ 63 160 zł
Naczepa izoterma
2014
Ładowność 33 041 kg Własna masa 8 959 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
14 950 € ≈ 63 160 zł
Naczepa izoterma
2014
Ładowność 33 242 kg Własna masa 8 758 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
89 000 zł ≈ 21 070 €
Naczepa izoterma
2019
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Polska, Modliborzyce
Davidson Company Sp. z o.o.
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
13 950 € ≈ 58 940 zł
Naczepa izoterma
2012
Ładowność 33 378 kg Własna masa 8 622 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
17 950 € ≈ 75 840 zł
Naczepa izoterma
2014
Ładowność 33 327 kg Własna masa 8 673 kg Liczba osi 3
Holandia, Oud Gastel
Gema Trading B.V.
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
13 950 € ≈ 58 940 zł
Naczepa izoterma
2012
Ładowność 33 378 kg Własna masa 8 622 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
10 700 € ≈ 45 210 zł
Naczepa izoterma
2014
Ładowność 31 848 kg Własna masa 9 152 kg Liczba osi 3
Holandia, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
10 700 € ≈ 45 210 zł
Naczepa izoterma
2014
Ładowność 31 848 kg Własna masa 9 152 kg Liczba osi 3
Holandia, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
10 700 € ≈ 45 210 zł
Naczepa izoterma
2014
Ładowność 32 276 kg Własna masa 8 724 kg Liczba osi 3
Holandia, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
11 300 € ≈ 47 740 zł
Naczepa izoterma
2014
Ładowność 32 276 kg Własna masa 8 724 kg Liczba osi 3
Holandia, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
12 450 € ≈ 52 600 zł
Naczepa izoterma
2014
Ładowność 33 418 kg Własna masa 8 582 kg Liczba osi 3
Holandia, Zaltbommel
Van Hemert Trucks BV
od 5 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
10 900 € ≈ 46 050 zł
Naczepa izoterma
2014
Ładowność 32 276 kg Własna masa 8 724 kg Liczba osi 3
Holandia, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
11 000 € ≈ 46 470 zł
Naczepa izoterma
2014
Ładowność 31 848 kg Własna masa 9 152 kg Liczba osi 3
Holandia, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
23 000 € ≈ 97 170 zł
Naczepa izoterma
2021
Liczba osi 3
Polska, Międzyrzec Podlaski
Kontakt z dealerem
10 500 € ≈ 44 360 zł
Naczepa izoterma
2014
Ładowność 31 848 kg Własna masa 9 152 kg Liczba osi 3
Holandia, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
10 500 € ≈ 44 360 zł
Naczepa izoterma
2014
Ładowność 32 276 kg Własna masa 8 724 kg Liczba osi 3
Holandia, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem