Naczepa izoterma Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026

PDF
Naczepa izoterma Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 - Autoline
Naczepa izoterma Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa izoterma Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa izoterma Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa izoterma Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa izoterma Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa izoterma Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa izoterma Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa izoterma Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa izoterma Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa izoterma Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa izoterma Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa izoterma Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Obrazek 12 - Autoline
Naczepa izoterma Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Obrazek 13 - Autoline
Naczepa izoterma Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Obrazek 14 - Autoline
Naczepa izoterma Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026 | Obrazek 15 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/15
PDF
13 950 €
Cena netto
≈ 59 050 zł
Kontakt z dealerem
Model: SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026
Rocznik: 2012-02
Pierwsza rejestracja: 2012-02
Ładowność: 33 378 kg
Własna masa: 8 622 kg
Całkowita masa: 42 000 kg
Lokalizacja: Holandia Groot-Ammers6498 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: RHT / SC094115
Data zamieszczenia: 14 lis 2025
Opis
Wymiary: długość - 14 m, szerokość - 2,6 m
Zabudowa
Wymiary nadwozia: 13,31 m × 2,5 m × 2,64 m
Tylne drzwi
Osie
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 8 910 mm
Pierwsza oś: 385/65R22.5
Druga oś: 385/65R22.5
Trzecia oś: 385/65R22.5
Hamulce
ABS
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: biały

Dodatkowy opis — Naczepa izoterma Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026

Polski
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Hamulce: hamulce tarczowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 40%

Funkcjonalność
Maksymalna temperatura chłodzenia: -30 °C
Marka konstrukcji: THERMO KING SLX 300
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026

Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OL-65-NY
Cool unit brand: Thermo King

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 40%

Functional
Maximum cooling temperature: -30 °C
Make of bodywork: THERMO KING SLX 300
Cooling engine: diesel and electric

Maintenance
APK (MOT): tested until 03/2026

Identification
Registration number: OL-65-NY

Other information
Cool unit make: Thermo King

Additional information
Please contact Frank de Jong, Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385/65R22.5
Brzdy: kotoučové brzdy
Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 40%

Funkční
Maximální teplota chlazení: -30 °C
Značka karoserie: THERMO KING SLX 300
Chlazení motoru: dieselové a elektrické

Údržba
MOT: zkontrolováno do mrt. 2026

Identifikace
Registrační číslo: OL-65-NY
Kühlgerät Marke: Thermo King

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Bremsen: Scheibenbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 40%

Funktionell
Maximale Kühltemperatur: -30 °C
Marke des Aufbaus: THERMO KING SLX 300
Kühlmotor: Diesel und elektrisch

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026

Identifikation
Kennzeichen: OL-65-NY

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Frank de Jong, Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bremser: skivebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 40%

Funktionelle
Maks. køletemperatur: -30 °C
Karosserifabrikat: THERMO KING SLX 300
Afkøling af motor: diesel og elektrisk

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026

Identifikation
Registreringsnummer: OL-65-NY
Marca de unidad de frío: Thermo King

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Frenos: frenos de disco
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 40%

Funcional
Temperatura máxima de refrigeración: -30 °C
Marca carrocería: THERMO KING SLX 300
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026

Identificación
Matrícula: OL-65-NY
Marque d'unité froide: Thermo King

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Freins: freins à disque
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 40%

Pratique
Température de refroidissement maximale: -30 °C
Marque de construction: THERMO KING SLX 300
Moteur frigorifique: diesel et électrique

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026

Identification
Numéro d'immatriculation: OL-65-NY
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5
Fékek: tárcsafékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 10%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%

Funkcionális
Maximális hűtési hőmérséklet: -30 °C
Karosszéria gyártmánya: THERMO KING SLX 300
Hűtőmotor: dízel és elektromos

Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026

Azonosítás
Rendszám: OL-65-NY
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385/65R22.5
Freni: freni a disco
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 10%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 60%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 40%

Funzionale
Temperatura massima di raffreddamento: -30 °C
Marca della carrozzeria: THERMO KING SLX 300
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico

Manutenzione
MOT: ispezionato fino a mar 2026

Identificazione
Numero di immatricolazione: OL-65-NY
Merk koel unit: Thermo King

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 40%

Functioneel
Maximale koeltemperatuur: -30 °C
Merk opbouw: THERMO KING SLX 300
Koelmotor: diesel en elektrisch

Onderhoud
APK: gekeurd tot mrt. 2026

Identificatie
Kenteken: OL-65-NY

Overige informatie
Merk koeleenheid: Thermo King

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong, Rene Jerphanion of Sven Rommens
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Travões: travões de disco
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 40%

Funcional
Temperatura máxima de refrigeração: -30 °C
Marca da carroçaria: THERMO KING SLX 300
Motor de refrigeração: diesel e elétrico

Manutenção
APK (MOT): testado até mrt. 2026

Identificação
Número de registo: OL-65-NY
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65R22.5
Тормоза: дисковые тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 40%

Функциональность
Максимальная температура охлаждения: -30 °C
Марка кузова: THERMO KING SLX 300
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026

Идентификация
Регистрационный номер: OL-65-NY
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385/65R22.5
Brzdy: kotúčové brzdy
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 40%

Funkčné
Maximálna teplota chladenia: -30 °C
Značka karosérie: THERMO KING SLX 300
Chladiaci motor: dieselové a elektrické

Údržba
MOT: skontrolované do mrt. 2026

Identifikácia
Registračné číslo: OL-65-NY
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bromsar: skivbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 40%

Funktionell
Maximal kylningstemperatur: -30 °C
Fabrikat av karosseri: THERMO KING SLX 300
Motor för kylning: diesel och el

Underhåll
MOT: besiktigat till mrt. 2026

Identifiering
Registreringsnummer: OL-65-NY
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
13 950 € ≈ 59 050 zł
Naczepa izoterma
2012
Ładowność 33 378 kg Własna masa 8 622 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
14 950 € ≈ 63 280 zł
Naczepa izoterma
2014
Ładowność 33 041 kg Własna masa 8 959 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
12 950 € ≈ 54 810 zł
Naczepa izoterma
2010
Ładowność 30 085 kg Własna masa 8 915 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
14 950 € ≈ 63 280 zł
Naczepa izoterma
2014
Ładowność 33 242 kg Własna masa 8 758 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
12 450 € ≈ 52 700 zł
Naczepa chłodnia
2013
Ładowność 30 350 kg Własna masa 8 650 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
12 450 € ≈ 52 700 zł
Naczepa izoterma
2014
Ładowność 33 418 kg Własna masa 8 582 kg Liczba osi 3
Holandia, Zaltbommel
Van Hemert Trucks BV
od 5 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
12 950 € ≈ 54 810 zł
Naczepa chłodnia
2015
Ładowność 30 050 kg Własna masa 8 950 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
7 250 € ≈ 30 690 zł
Naczepa chłodnia
2011
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 950 € ≈ 29 420 zł
Naczepa chłodnia
2011
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
9 950 € ≈ 42 120 zł
Naczepa chłodnia
2008
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
8 450 € ≈ 35 770 zł
Naczepa chłodnia
2012
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
69 000 zł ≈ 16 300 €
Naczepa izoterma
2013
Liczba osi 3
Polska, ŁYSOMICE
GRAND TRUCK
od 7 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Naczepa izoterma
2013
Ładowność 31 857 kg Własna masa 9 143 kg Liczba osi 3
Holandia, Beuningen
Gerrits L.B. Trucks BV
od 6 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
26 950 € ≈ 114 100 zł
Naczepa izoterma
2018
Ładowność 30 487 kg Własna masa 8 513 kg Liczba osi 3
Holandia, Oud Gastel
Gema Trading B.V.
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
10 700 € ≈ 45 290 zł
Naczepa izoterma
2014
Ładowność 32 276 kg Własna masa 8 724 kg Liczba osi 3
Holandia, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
10 700 € ≈ 45 290 zł
Naczepa izoterma
2014
Ładowność 31 848 kg Własna masa 9 152 kg Liczba osi 3
Holandia, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
10 700 € ≈ 45 290 zł
Naczepa izoterma
2014
Ładowność 31 848 kg Własna masa 9 152 kg Liczba osi 3
Holandia, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
11 300 € ≈ 47 830 zł
Naczepa izoterma
2014
Ładowność 32 276 kg Własna masa 8 724 kg Liczba osi 3
Holandia, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
56 500 zł ≈ 13 350 €
Naczepa izoterma
2015
Ładowność 30 410 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 7 595 kg Liczba osi 3
Polska, Jastrzębie Zdrój
P.H.U. FRANC-MAX
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
20 950 € ≈ 88 680 zł
Naczepa chłodnia
2018
Ładowność 33 289 kg Własna masa 8 711 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem