Naczepa izoterma Schmitz Cargobull SKO 24 THERMO KING SLX300 D/E 3 AXLE TÜV TILL 03-2026















Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















Rozmiar opon: 385/65R22.5
Hamulce: hamulce tarczowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 40%
Funkcjonalność
Maksymalna temperatura chłodzenia: -30 °C
Marka konstrukcji: THERMO KING SLX 300
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OL-65-NY
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 40%
Functional
Maximum cooling temperature: -30 °C
Make of bodywork: THERMO KING SLX 300
Cooling engine: diesel and electric
Maintenance
APK (MOT): tested until 03/2026
Identification
Registration number: OL-65-NY
Other information
Cool unit make: Thermo King
Additional information
Please contact Frank de Jong, Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
Velikost pneumatiky: 385/65R22.5
Brzdy: kotoučové brzdy
Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Funkční
Maximální teplota chlazení: -30 °C
Značka karoserie: THERMO KING SLX 300
Chlazení motoru: dieselové a elektrické
Údržba
MOT: zkontrolováno do mrt. 2026
Identifikace
Registrační číslo: OL-65-NY
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Bremsen: Scheibenbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 40%
Funktionell
Maximale Kühltemperatur: -30 °C
Marke des Aufbaus: THERMO KING SLX 300
Kühlmotor: Diesel und elektrisch
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Identifikation
Kennzeichen: OL-65-NY
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Frank de Jong, Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bremser: skivebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 40%
Funktionelle
Maks. køletemperatur: -30 °C
Karosserifabrikat: THERMO KING SLX 300
Afkøling af motor: diesel og elektrisk
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
Identifikation
Registreringsnummer: OL-65-NY
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Frenos: frenos de disco
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Funcional
Temperatura máxima de refrigeración: -30 °C
Marca carrocería: THERMO KING SLX 300
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
Identificación
Matrícula: OL-65-NY
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Freins: freins à disque
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 40%
Pratique
Température de refroidissement maximale: -30 °C
Marque de construction: THERMO KING SLX 300
Moteur frigorifique: diesel et électrique
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
Identification
Numéro d'immatriculation: OL-65-NY
Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5
Fékek: tárcsafékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 10%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Funkcionális
Maximális hűtési hőmérséklet: -30 °C
Karosszéria gyártmánya: THERMO KING SLX 300
Hűtőmotor: dízel és elektromos
Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026
Azonosítás
Rendszám: OL-65-NY
Dimensioni del pneumatico: 385/65R22.5
Freni: freni a disco
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 10%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 60%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Funzionale
Temperatura massima di raffreddamento: -30 °C
Marca della carrozzeria: THERMO KING SLX 300
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico
Manutenzione
MOT: ispezionato fino a mar 2026
Identificazione
Numero di immatricolazione: OL-65-NY
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 40%
Functioneel
Maximale koeltemperatuur: -30 °C
Merk opbouw: THERMO KING SLX 300
Koelmotor: diesel en elektrisch
Onderhoud
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Identificatie
Kenteken: OL-65-NY
Overige informatie
Merk koeleenheid: Thermo King
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong, Rene Jerphanion of Sven Rommens
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Travões: travões de disco
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 40%
Funcional
Temperatura máxima de refrigeração: -30 °C
Marca da carroçaria: THERMO KING SLX 300
Motor de refrigeração: diesel e elétrico
Manutenção
APK (MOT): testado até mrt. 2026
Identificação
Número de registo: OL-65-NY
Размер шин: 385/65R22.5
Тормоза: дисковые тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 40%
Функциональность
Максимальная температура охлаждения: -30 °C
Марка кузова: THERMO KING SLX 300
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
Идентификация
Регистрационный номер: OL-65-NY
Veľkosť pneumatiky: 385/65R22.5
Brzdy: kotúčové brzdy
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 10%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Funkčné
Maximálna teplota chladenia: -30 °C
Značka karosérie: THERMO KING SLX 300
Chladiaci motor: dieselové a elektrické
Údržba
MOT: skontrolované do mrt. 2026
Identifikácia
Registračné číslo: OL-65-NY
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bromsar: skivbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 40%
Funktionell
Maximal kylningstemperatur: -30 °C
Fabrikat av karosseri: THERMO KING SLX 300
Motor för kylning: diesel och el
Underhåll
MOT: besiktigat till mrt. 2026
Identifiering
Registreringsnummer: OL-65-NY