Nowa naczepa do przewozu samochodów Bull Trailers Toro Veloce


















Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego















Chassis: 225105
Available in Frosinone – Condition: NEW – European Type Approved – Hot-dip Galvanized Frame
Extendable-frame lowbed semi-trailer designed for heavy-duty vehicle and platform transport. Sturdy structure, flexible loading system, and premium accessories.
Main features:
• 3 fixed ROR axles with 11-ton air suspension
• 3rd axle self-steering
• GVW: 36,000 kg – Payload: 24,500 kg – Tare: 11,500 kg
• High-strength steel chassis (S 420 MC / S 500) – Fully hot-dip galvanized
Dimensions and structure:
• Total length: 13,640 mm + 3,000 mm chassis extension (500 mm increments)
• Lower deck length: 9,700 mm + 3,000 mm extension
• Adjustable-height deck between gooseneck and first axle
• Lateral walkways with hydraulic lift (double-acting cylinders)
• Recesses in walkways for wheel accommodation under tractor cabs
Safety and systems:
• EBS + ASR anti-rollover braking system (Knorr Bremse)
• MultiLED II electrical system – Aspock
• Pneumatic valve for deck height adjustment
• 4 axle recesses with steel covers
Winches and accessories:
• Front hydraulic winch (10,000 kg) with manual control and remote
• Rear hydraulic winch (4,500 kg) with wireless remote
• Rear bumper extendable and removable in multiple positions
Ramps and tyres:
• Rear ramps with hydraulic tilt and slide (1500 x 670 mm)
• 12 Continental 205/65 R 17.5 tyres – steel rims
• Side ribs painted in RAL colors
Warranty:
• 2 years on components (excluding wear parts)
Contacts:
Emanuele: pokaż kontakty
YouTube: pokaż kontakty
Instagram: pokaż kontakty
Facebook: pokaż kontakty
Website: pokaż kontakty
Telaio: 225105
Disponibile a Frosinone – Condizioni: NUOVO – Omologazione Europea – Telaio zincato a caldo
Caratteristiche principali:
• 3 assali ROR fissi con sospensioni pneumatiche da 11 ton (3° asse autosterzante)
• Massa complessiva: 36.000 kg – Portata utile: 24.500 kg – Tara: 11.500 kg
• Telaio in acciaio alto resistenziale S 420 MC / S 500 – Interamente zincato a caldo
Dimensioni e struttura:
• Lunghezza totale: 13.640 mm + estensione telaio di 3.000 mm (a scatti ogni 500 mm)
• Lunghezza piano basso: 9.700 mm + 3.000 mm estensione
• Piano di carico tra collo e primo asse ad altezza variabile
• Passerelle laterali con sollevamento idraulico (cilindri a doppio effetto)
• Buche di ribasso nelle passerelle per l’alloggio ruote sotto cabina trattori stradali
Sistemi di sicurezza e impianti:
• Sistema EBS + ASR antiribaltamento (Knorr Bremse)
• Impianto elettrico MultiLED II – Aspock
• Valvola pneumatica per variazione altezza carico
• 4 buche tra gli assi con coperchi in acciaio
Verricelli e accessori:
• Verricello idraulico anteriore 10.000 kg con comando manuale e telecomando
• Verricello idraulico posteriore 4.500 kg con radiocomando
• Paraurti posteriore sfilabile e smontabile in più posizioni
Rampe e pneumatici:
• Pedane posteriori ad inclinazione e sfilo idraulico (1500 x 670 mm)
• 12 pneumatici Continental 205/65 R 17.5 – cerchi in acciaio
• Costole laterali verniciate in colori RAL
Garanzia:
• 2 anni su componenti (escluse parti soggette a usura)
Per informazioni e visione:
Telefono: pokaż kontakty (Emanuele)
YouTube: pokaż kontakty
Instagram: pokaż kontakty
Facebook: pokaż kontakty
Sito web: pokaż kontakty