Naczepa do przewozu kontenerów Van Hool CABLE AND KIPPING SYSTEM 3X BPW AXLE FRONT LIFTING

PDF
Naczepa do przewozu kontenerów Van Hool CABLE AND KIPPING SYSTEM 3X BPW AXLE FRONT LIFTING - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Van Hool CABLE AND KIPPING SYSTEM 3X BPW AXLE FRONT LIFTING | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Van Hool CABLE AND KIPPING SYSTEM 3X BPW AXLE FRONT LIFTING | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Van Hool CABLE AND KIPPING SYSTEM 3X BPW AXLE FRONT LIFTING | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Van Hool CABLE AND KIPPING SYSTEM 3X BPW AXLE FRONT LIFTING | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Van Hool CABLE AND KIPPING SYSTEM 3X BPW AXLE FRONT LIFTING | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Van Hool CABLE AND KIPPING SYSTEM 3X BPW AXLE FRONT LIFTING | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Van Hool CABLE AND KIPPING SYSTEM 3X BPW AXLE FRONT LIFTING | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Van Hool CABLE AND KIPPING SYSTEM 3X BPW AXLE FRONT LIFTING | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Van Hool CABLE AND KIPPING SYSTEM 3X BPW AXLE FRONT LIFTING | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Van Hool CABLE AND KIPPING SYSTEM 3X BPW AXLE FRONT LIFTING | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Van Hool CABLE AND KIPPING SYSTEM 3X BPW AXLE FRONT LIFTING | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Van Hool CABLE AND KIPPING SYSTEM 3X BPW AXLE FRONT LIFTING | Obrazek 12 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Van Hool CABLE AND KIPPING SYSTEM 3X BPW AXLE FRONT LIFTING | Obrazek 13 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Van Hool CABLE AND KIPPING SYSTEM 3X BPW AXLE FRONT LIFTING | Obrazek 14 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Van Hool CABLE AND KIPPING SYSTEM 3X BPW AXLE FRONT LIFTING | Obrazek 15 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/15
PDF
9 950 €
Cena netto
≈ 42 490 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Van Hool
Model: CABLE AND KIPPING SYSTEM 3X BPW AXLE FRONT LIFTING
Rocznik: 2004-01
Pierwsza rejestracja: 2004-01
Ładowność: 31 230 kg
Własna masa: 6 770 kg
Całkowita masa: 38 000 kg
Lokalizacja: Holandia Groot-Ammers6498 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: HO402511-2
Data zamieszczenia: 10 wrz 2025
Opis
Wymiary: długość - 8,58 m, szerokość - 2,54 m
Osie
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 5 950 mm
Pierwsza oś: 385/65R22.5
Druga oś: 385/65R22.5
Trzecia oś: 385/65R22.5
Hamulce
ABS
Stan
Stan: używane

Dodatkowy opis — Naczepa do przewozu kontenerów Van Hool CABLE AND KIPPING SYSTEM 3X BPW AXLE FRONT LIFTING

Polski
Budowa: System okablowania
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Hamulce: hamulce tarczowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Numer rejestracyjny: OK-02-JK
VIDEO AVAILABLE

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Bodywork: Cable system
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Registration number: OK-02-JK
Please contact Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
VIDEO AVAILABLE

= Weitere Informationen =

Aufbau: Kabelsystem
Refenmaß: 385/65R22.5
Bremsen: Scheibenbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Kennzeichen: OK-02-JK
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
Karosseri: Kabelsystem
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bremser: skivebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Registreringsnummer: OK-02-JK
VIDEO AVAILABLE

= Más información =

Carrocería: Sistema de cableado
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Frenos: frenos de disco
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Matrícula: OK-02-JK
VIDEO AVAILABLE

= Plus d'informations =

Construction: Système de câble
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Freins: freins à disque
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Numéro d'immatriculation: OK-02-JK
Felépítmény: Kábeles rendszerű
Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5
Fékek: tárcsafékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 20%; Gumiabroncs profilja jobbra: 20%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Rendszám: OK-02-JK
VIDEO AVAILABLE

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Opbouw: Kabelsysteem
Bandenmaat: 385/65R22.5
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Kenteken: OK-02-JK
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Sven Rommens
Carroçaria: Sistema de cabos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Travões: travões de disco
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Número de registo: OK-02-JK
Кузов: Канатная система
Размер шин: 385/65R22.5
Тормоза: дисковые тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Регистрационный номер: OK-02-JK
Överbyggnad: Kabelsystem
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bromsar: skivbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Registreringsnummer: OK-02-JK
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
3 250 € ≈ 13 880 zł
2007
Ładowność 33 740 kg Własna masa 5 260 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
1 950 € ≈ 8 327 zł
2004
Własna masa 6 300 kg Liczba osi 3
Holandia, Ossendrecht
South Trading B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 250 € ≈ 13 880 zł
2007
Ładowność 33 740 kg Własna masa 5 260 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
2 950 € ≈ 12 600 zł
2003
Ładowność 31 520 kg Własna masa 6 480 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
Kontakt z dealerem
4 250 € ≈ 18 150 zł
2006
Ładowność 34 160 kg Własna masa 3 840 kg Liczba osi 3
Holandia, Goes
Louis Boon Trucks & Trailers BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
10 985 € ≈ 46 910 zł
2005
Ładowność 33 800 kg Własna masa 5 200 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Equipped4U BV
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
10 985 € ≈ 46 910 zł
2005
Ładowność 33 800 kg Własna masa 5 200 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Equipped4U BV
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
9 985 € ≈ 42 640 zł
2003
Ładowność 33 800 kg Własna masa 5 200 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Equipped4U BV
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
9 985 € ≈ 42 640 zł
2003
Ładowność 33 700 kg Własna masa 5 300 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Equipped4U BV
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
9 985 € ≈ 42 640 zł
2003
Ładowność 33 700 kg Własna masa 5 300 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Equipped4U BV
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 500 € ≈ 19 220 zł
2004
Ładowność 35 700 kg Własna masa 3 300 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Equipped4U BV
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 500 € ≈ 19 220 zł
2005
Ładowność 35 200 kg Własna masa 3 800 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Equipped4U BV
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 500 € ≈ 19 220 zł
2006
Ładowność 34 160 kg Własna masa 3 840 kg Liczba osi 3
Holandia, Goes
Louis Boon Trucks & Trailers BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 250 € ≈ 18 150 zł
2006
Ładowność 34 160 kg Własna masa 3 840 kg Liczba osi 3
Holandia, Goes
Louis Boon Trucks & Trailers BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 000 € ≈ 21 350 zł
2005
Ładowność 35 200 kg Własna masa 3 800 kg Liczba osi 3
Holandia, Ossendrecht
South Trading B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 250 € ≈ 18 150 zł
2006
Ładowność 34 160 kg Własna masa 3 840 kg Liczba osi 3
Holandia, Goes
Louis Boon Trucks & Trailers BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 900 € ≈ 16 650 zł
2007
Ładowność 31 800 kg Własna masa 7 200 kg Liczba osi 3
Holandia, Oisterwijk
TS Trucks BV
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 900 € ≈ 20 930 zł
2003
Ładowność 35 050 kg Własna masa 3 950 kg Liczba osi 3
Holandia, Oisterwijk
TS Trucks BV
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
12 950 € ≈ 55 300 zł
2006
Ładowność 31 260 kg Własna masa 6 740 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 500 € ≈ 19 220 zł
2003
Ładowność 35 700 kg Własna masa 3 300 kg Liczba osi 3
Holandia, Ossendrecht
South Trading B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem