Naczepa do przewozu kontenerów Van Hool 20FT/30FT, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), BPW + drum, ALCOA, lifta





























































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego







































- ADR
- Air suspension
- BPW-axles
- Drumbrakes
= Remarks =
2009 VAN HOOL 20FT/30FT ADR chassis, BPW Eco-Plus axles with drum brakes, ABS/EBS, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), ALCOA rims, 1st axle = lift axle, unladen weight: 3,800kg, max. mass: 39,000kg, 385/65-R22.5 tires (L: 12/7/12mm; R: 14/7/13mm), Dutch registration
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65-R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 75%; Tyre profile right: 90%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 45%; Tyre profile right: 45%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 75%; Tyre profile right: 80%
Functional
Make of bodywork: Van Hool 3B2015
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Identification
Registration number: OK-72-TL
Additional information
Please contact Arne Honingh or Piet Swank for more information
- Въздушно окачване
- ADR
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385/65-R22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 90%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 45%; Profil pneumatiky vpravo: 45%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Funkční
Značka karoserie: Van Hool 3B2015
Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Identifikace
Registrační číslo: OK-72-TL
- ADR
- BPW-Achsen
- Luftfederung
- Trommelbremsen
= Anmerkungen =
2009 VAN HOOL 20FT/30FT ADR-Chassis, BPW Eco-Plus-Achsen mit Trommelbremsen, ABS/EBS, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), ALCOA-Felgen, 1. Achse = Liftachse, Leergewicht: 3.800kg, max. Masse: 39.000 kg, 385/65-R22.5-Reifen (L: 12/7/12mm; R: 14/7/13mm), niederländische Zulassung
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65-R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 75%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 45%; Reifen Profil rechts: 45%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 75%; Reifen Profil rechts: 80%
Funktionell
Marke des Aufbaus: Van Hool 3B2015
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Identifikation
Kennzeichen: OK-72-TL
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Arne Honingh oder Piet Swank, um weitere Informationen zu erhalten.
- ADR
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65-R22.5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 75%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 45%; Dækprofil højre: 45%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 75%; Dækprofil højre: 80%
Funktionelle
Karosserifabrikat: Van Hool 3B2015
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Identifikation
Registreringsnummer: OK-72-TL
- Αερανάρτηση
- ADR
- Suspensión neumática
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65-R22.5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 75%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 45%; Dibujo del neumático derecha: 45%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 75%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Funcional
Marca carrocería: Van Hool 3B2015
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Identificación
Matrícula: OK-72-TL
- Ilmajousitus
- ADR
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65-R22.5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 75%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 45%; Sculptures des pneus droite: 45%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 75%; Sculptures des pneus droite: 80%
Pratique
Marque de construction: Van Hool 3B2015
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Identification
Numéro d'immatriculation: OK-72-TL
Informations complémentaires
Veuillez contacter Arne Honingh pour plus d'informations
- Zračni ovjes
- ADR
- Légrugós felfüggesztés
= További információk =
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65-R22.5
Fékek: dobfékek
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 75%; Gumiabroncs profilja jobbra: 90%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 45%; Gumiabroncs profilja jobbra: 45%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 75%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Funkcionális
Karosszéria gyártmánya: Van Hool 3B2015
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Azonosítás
Rendszám: OK-72-TL
- ADR
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65-R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 75%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 45%; Profil opon prawa: 45%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 75%; Profil opon prawa: 80%
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: Van Hool 3B2015
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OK-72-TL
- ADR
- Sospensioni pneumatiche
= Ulteriori informazioni =
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385/65-R22.5
Freni: freni a tamburo
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 75%; Profilo del pneumatico destra: 90%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 45%; Profilo del pneumatico destra: 45%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 75%; Profilo del pneumatico destra: 80%
Funzionale
Marca della carrozzeria: Van Hool 3B2015
Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Identificazione
Numero di immatricolazione: OK-72-TL
- 3 assen
- ADR
- BPW-Assen
- Luchtvering
- Trommelremmen
= Bijzonderheden =
2009 VAN HOOL 20FT/30FT ADR-chassis, BPW Eco-Plus assen met trommelremmen, ABS/EBS, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), ALCOA-velgen, 1e as = liftas, leeggewicht: 3.800kg, max. massa: 39.000kg, 385/65-R22.5 banden (L: 12/7/12mm; R: 14/7/13mm), Nederlandse registratie
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65-R22.5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 75%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 45%; Bandenprofiel rechts: 45%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 75%; Bandenprofiel rechts: 80%
Functioneel
Merk opbouw: Van Hool 3B2015
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Identificatie
Kenteken: OK-72-TL
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Arne Honingh of Piet Swank
- Luftfjæring
- ADR
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65-R22.5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 75%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 45%; Perfil do pneu direita: 45%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 75%; Perfil do pneu direita: 80%
Funcional
Marca da carroçaria: Van Hool 3B2015
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Identificação
Número de registo: OK-72-TL
- Suspensie pneumatică
- ADR
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65-R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 75%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 45%; Профиль шин справа: 45%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 75%; Профиль шин справа: 80%
Функциональность
Марка кузова: Van Hool 3B2015
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Идентификация
Регистрационный номер: OK-72-TL
- ADR
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385/65-R22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 90%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 45%; Profil pneumatiky vpravo: 45%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Funkčné
Značka karosérie: Van Hool 3B2015
Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Identifikácia
Registračné číslo: OK-72-TL
- ADR
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65-R22.5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 75%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 45%; Däckprofil rätt: 45%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 75%; Däckprofil rätt: 80%
Funktionell
Fabrikat av karosseri: Van Hool 3B2015
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Identifiering
Registreringsnummer: OK-72-TL
- Havalı süspansiyon