Naczepa do przewozu kontenerów HOET TRAILERS NIEUW - SC33AA - Multifunctioneel Gooseneck contai

PDF
Naczepa do przewozu kontenerów HOET TRAILERS NIEUW - SC33AA - Multifunctioneel Gooseneck contai - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów HOET TRAILERS NIEUW - SC33AA - Multifunctioneel Gooseneck contai | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów HOET TRAILERS NIEUW - SC33AA - Multifunctioneel Gooseneck contai | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów HOET TRAILERS NIEUW - SC33AA - Multifunctioneel Gooseneck contai | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów HOET TRAILERS NIEUW - SC33AA - Multifunctioneel Gooseneck contai | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów HOET TRAILERS NIEUW - SC33AA - Multifunctioneel Gooseneck contai | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów HOET TRAILERS NIEUW - SC33AA - Multifunctioneel Gooseneck contai | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów HOET TRAILERS NIEUW - SC33AA - Multifunctioneel Gooseneck contai | Obrazek 7 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/7
PDF
Cena:
na żądanie
Złóż zapytanie o cenę
Kontakt z dealerem
Rocznik: 2023
Pierwsza rejestracja: 2023
Lokalizacja: Belgia Zeebrugge6424 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: HOET TRAILERS
Data zamieszczenia: 18 wrz 2025
Opis
Wymiary: 9,44 m × 2,55 m × 1,48 m
Osie
Liczba osi: 3
Pierwsza oś: 385/55
Druga oś: 385/55
Trzecia oś: 385/55
Hamulce
ABS
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: niebieski

Dodatkowy opis — Naczepa do przewozu kontenerów HOET TRAILERS NIEUW - SC33AA - Multifunctioneel Gooseneck contai

Polski
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/55
Hamulce: hamulce tarczowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 100%; Profil opon prawa: 100%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 100%; Profil opon prawa: 100%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 100%; Profil opon prawa: 100%

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak

Informacje finansowe
Cena: Na żądanie
* Robust chassis made of high-quality steel.
* Front manual extension and height adjustment.
* Rear manually extendable using pneumatic cylinder, operated by manual valve.
* Middle section extendable: operated from the tractor by driving forwards/backwards.
* Lift axle on the first axle.

Support legs: JOST
Axles: SAF
ABS: Wabco
Colour: RAL 5001 GREEN BLUE
Lighting: 24-volt system with 1 x 15-pin connector and 2 x 7-pin connector.

Container lock positions:

* 1 x 20ft. rear
* 1 x 20ft. central
* 2 x 20ft.
* 1 x 30ft.
* 1 x 40ft.
* 1 x 45ft.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/55
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 100%; Tyre profile right: 100%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 100%; Tyre profile right: 100%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 100%; Tyre profile right: 100%

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none

Financial information
Price: On request
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385/55
Brzdy: kotoučové brzdy
Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 100%; Profil pneumatiky vpravo: 100%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 100%; Profil pneumatiky vpravo: 100%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 100%; Profil pneumatiky vpravo: 100%

Stát
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
Poškození: bez poškození

Finanční informace
Cena: Na vyžádání
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/55
Bremsen: Scheibenbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 100%; Reifen Profil rechts: 100%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 100%; Reifen Profil rechts: 100%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 100%; Reifen Profil rechts: 100%

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines

Finanzielle Informationen
Preis: Auf Anfrage
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/55
Bremser: skivebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 100%; Dækprofil højre: 100%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 100%; Dækprofil højre: 100%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 100%; Dækprofil højre: 100%

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Skade: fri for skader

Finansielle oplysninger
Pris: På forespørgsel
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/55
Frenos: frenos de disco
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 100%; Dibujo del neumático derecha: 100%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 100%; Dibujo del neumático derecha: 100%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 100%; Dibujo del neumático derecha: 100%

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno

Información financiera
Precio: A petición
* Châssis robuste en acier de haute qualité.
* Extension et réglage manuels de la hauteur à l'avant.
* L'arrière est extensible manuellement à l'aide d'un cylindre pneumatique, actionné par une valve manuelle.
* Section centrale extensible : actionnée depuis le tracteur en avançant ou en reculant.
* Essieu de levage sur le premier essieu.

Pieds de support : JOST
Essieux : SAF
ABS : Wabco
Couleur : RAL 5001 VERT BLEU
Éclairage : système 24 volts avec 1 connecteur à 15 broches et 2 connecteurs à 7 broches.

Positions de verrouillage du conteneur :

* 1 x 20ft. arrière
* 1 x 20ft. central
* 2 x 20ft.
* 1 x 30ft.
* 1 x 40ft.
* 1 x 45ft.

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/55
Freins: freins à disque
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 100%; Sculptures des pneus droite: 100%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 100%; Sculptures des pneus droite: 100%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 100%; Sculptures des pneus droite: 100%

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun

Informations financières
Prix: Sur demande
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/55
Fékek: tárcsafékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 100%; Gumiabroncs profilja jobbra: 100%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 100%; Gumiabroncs profilja jobbra: 100%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 100%; Gumiabroncs profilja jobbra: 100%

Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Kár: sérülésmentes

Pénzügyi információk
Ár: Kérésre
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385/55
Freni: freni a disco
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 100%; Profilo del pneumatico destra: 100%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 100%; Profilo del pneumatico destra: 100%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 100%; Profilo del pneumatico destra: 100%

Stato
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
Danni: senza danni

Informazioni finanziarie
Prezzo: Su richiesta
* Robuust chassis uit hoogwaardig staal.
* Vooraan manueel uitschuifbaar en regelbaar in de hoogte.
* Achteraan manueel uitschuifbaar met behulp van pneumatische cilinder, te bedienen met handbediende klep.
* Middelste gedeelte uitschuifbaar: te bedienen vanuit de trekker door vooruit/achteruit te rijden.
* Liftas op de eerste as.

Steunpoten: JOST
Assen: SAF
ABS: Wabco
Kleur: RAL 5001 GREEN BLUE
Verlichting: 24 volt installatie met 1 x 15-polige aansluiting en 2 x 7-polige aansluiting.

Containerlock posities:

* 1 x 20ft. achteraan
* 1 x 20ft. centraal
* 2 x 20ft.
* 1 x 30ft.
* 1 x 40ft.
* 1 x 45ft.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/55
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 100%; Bandenprofiel rechts: 100%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 100%; Bandenprofiel rechts: 100%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 100%; Bandenprofiel rechts: 100%

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij

Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
axel_mark: Goodyear
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/55
Travões: travões de disco
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 100%; Perfil do pneu direita: 100%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 100%; Perfil do pneu direita: 100%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 100%; Perfil do pneu direita: 100%

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum

Informações financeiras
Preço: A pedido
Конфигурация осей
Размер шин: 385/55
Тормоза: дисковые тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 100%; Профиль шин справа: 100%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 100%; Профиль шин справа: 100%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 100%; Профиль шин справа: 100%

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Повреждения: без повреждений

Финансовая информация
Цена: По запросу
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385/55
Brzdy: kotúčové brzdy
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 100%; Profil pneumatiky vpravo: 100%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 100%; Profil pneumatiky vpravo: 100%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 100%; Profil pneumatiky vpravo: 100%

Štát
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Poškodenie: bez poškodenia

Finančné informácie
Cena: Na požiadanie
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/55
Bromsar: skivbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 100%; Däckprofil rätt: 100%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 100%; Däckprofil rätt: 100%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 100%; Däckprofil rätt: 100%

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri

Finansiell information
Pris: På begäran
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
naczepa do przewozu kontenerów Desot Skelet 20-30 ft
1
2 850 € ≈ 12 140 zł
2001
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 4 080 kg Liczba osi 3
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
naczepa do przewozu kontenerów SERGOMEL Chassis/Plateau 20FT - NEW
1
12 850 € ≈ 54 730 zł
2022
Zawieszenie resorowe/resorowe Własna masa 5 100 kg Liczba osi 3
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
naczepa do przewozu kontenerów SERGOMEL Chassis/Plateau 20FT
1
12 850 € ≈ 54 730 zł
2022
Zawieszenie resorowe/resorowe Własna masa 5 100 kg Liczba osi 3
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
naczepa do przewozu kontenerów SERGOMEL Chassis/Plateau 20FT - NEW
1
12 850 € ≈ 54 730 zł
2022
Zawieszenie resorowe/resorowe Własna masa 5 100 kg Liczba osi 3
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
naczepa do przewozu kontenerów SERGOMEL Chassis/Plateau 20FT - NEW
1
12 850 € ≈ 54 730 zł
2022
Zawieszenie resorowe/resorowe Własna masa 5 100 kg Liczba osi 3
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
12 850 € ≈ 54 730 zł
2022
Zawieszenie resorowe/resorowe Własna masa 5 100 kg Liczba osi 3
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
naczepa do przewozu kontenerów SERGOMEL Chassis/Plateau 20FT - NEW
1
12 850 € ≈ 54 730 zł
2022
Zawieszenie resorowe/resorowe Własna masa 5 100 kg Liczba osi 3
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
naczepa do przewozu kontenerów SERGOMEL
1
13 850 € ≈ 58 990 zł
2022
Zawieszenie resorowe/resorowe Własna masa 5 100 kg Liczba osi 3
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
12 850 € ≈ 54 730 zł
2022
Zawieszenie resorowe/resorowe Własna masa 5 100 kg Liczba osi 3
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
naczepa do przewozu kontenerów SERGOMEL
1
12 850 € ≈ 54 730 zł
2022
Zawieszenie resorowe/resorowe Własna masa 5 100 kg Liczba osi 3
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
naczepa do przewozu kontenerów SERGOMEL Chassis/Plateau 20FT - NEW
1
12 850 € ≈ 54 730 zł
2022
Zawieszenie resorowe/resorowe Własna masa 5 100 kg Liczba osi 3
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
naczepa do przewozu kontenerów SERGOMEL Chassis/Plateau 20FT - NEW
1
12 850 € ≈ 54 730 zł
2022
Zawieszenie resorowe/resorowe Własna masa 5 100 kg Liczba osi 3
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
naczepa do przewozu kontenerów SERGOMEL Chassis/Plateau 20FT - NEW
1
12 850 € ≈ 54 730 zł
2022
Zawieszenie resorowe/resorowe Własna masa 5 100 kg Liczba osi 3
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
naczepa do przewozu kontenerów SERGOMEL Chassis/Plateau 20FT - NEW
1
12 850 € ≈ 54 730 zł
2022
Zawieszenie resorowe/resorowe Własna masa 5 100 kg Liczba osi 3
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
naczepa do przewozu kontenerów Krone
1
5 850 € ≈ 24 920 zł
2008
Ładowność 9 000 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 8 600 kg Liczba osi 3
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
8 700 USD ≈ 31 450 zł ≈ 7 385 €
2023
Ładowność 40 000 kg Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Liczba osi 3
Chiny, Jinan
Shandong Titan Vehicle Co., Ltd.
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
8 700 USD ≈ 31 450 zł ≈ 7 385 €
2023
Ładowność 40 000 kg Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Liczba osi 3
Chiny, Jinan
Shandong Titan Vehicle Co., Ltd.
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
83 500 USD ≈ 301 900 zł ≈ 70 880 €
2023
Ładowność 37 000 kg Zawieszenie resorowe/resorowe Liczba osi 2
Chiny, Jinan
Shandong Titan Vehicle Co., Ltd.
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2022
Liczba osi 3
Belgia, Zeebrugge
North Sea Express NV
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem