Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec LZV COMBI 3 TEU

PDF
Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec LZV COMBI 3 TEU - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec LZV COMBI 3 TEU | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec LZV COMBI 3 TEU | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec LZV COMBI 3 TEU | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec LZV COMBI 3 TEU | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec LZV COMBI 3 TEU | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec LZV COMBI 3 TEU | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec LZV COMBI 3 TEU | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec LZV COMBI 3 TEU | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec LZV COMBI 3 TEU | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec LZV COMBI 3 TEU | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec LZV COMBI 3 TEU | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec LZV COMBI 3 TEU | Obrazek 12 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/12
PDF
22 500 €
Cena netto
≈ 95 850 zł
Kontakt z dealerem
Marka: D-Tec
Model: LZV COMBI 3 TEU
Rocznik: 2009-12
Pierwsza rejestracja: 2009-12-08
Lokalizacja: Belgia Meer - Hoogstraten6513 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 92469
Data zamieszczenia: 31 lip 2025
Osie
Marka: BPW ECO Plus
Liczba osi: 7
Oś kierowana
Pierwsza oś: 385/55R22.5
Druga oś: 385/55R22.5
Trzecia oś: 385/55R22.5
Czwarta oś: 385/55R22.5
Piąta oś: 385/55R22.5
Hamulce
ABS
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: szary

Dodatkowy opis — Naczepa do przewozu kontenerów D-Tec LZV COMBI 3 TEU

Polski
Axle configuration
Tyre size: 385/55R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Middle axle: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 4: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 5: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 6: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

= Dealer information =

pokaż kontakty
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/55R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Mittenachse: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 4: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 5: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 6: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

= Firmeninformationen =

pokaż kontakty
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/55R22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Midterste aksel: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 5: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 6: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

= Forhandleroplysninger =

pokaż kontakty
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/55R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje central: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 5: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 6: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

= Información de la empresa =

pokaż kontakty
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/55R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu central: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 5: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 6: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

= Information sur la société =

pokaż kontakty
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/55R22.5
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: légrugózás
Középső tengely: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 4: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 5: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 6: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó

= Céginformáció =

pokaż kontakty
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/55R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś środkowa: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 5: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 6: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

= Informacje o przedsiębiorstwie =

pokaż kontakty
EXPORT ONLY
D-Tec LZV met combi-trailer oftewel 3-teu

Voorstuk met dolly, liftas op 1e as, stuuras, 3e as
apk 08-12-2024 Combitrailer 4-asser, 1e as liftas, 2e as liftas, achterste liftbaar en sturend
BPW assen Trommelremmen
ABS/EBS
geschikt voor 1x 20 + 1 x 40 highcube of 3 x 20 ft

= Bedrijfsinformatie =

WE HAVE MORE THAN 850 TRUCKS AND TRAILERS IN STOCK
pokaż kontakty

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/55R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Middenas: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 4: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 5: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 6: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

= Bedrijfsinformatie =

pokaż kontakty
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/55R22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo intermédio: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 5: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 6: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

= Informações do concessionário =

pokaż kontakty
Конфигурация осей
Размер шин: 385/55R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Средний мост: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 5: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 6: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

= Информация о дилере =

pokaż kontakty
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/55R22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Centralaxel: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 4: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 5: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 6: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

= Information om företaget =

pokaż kontakty
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
22 500 € ≈ 95 850 zł
2010
Belgia, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2009
Ładowność 38 000 kg Własna masa 6 000 kg Liczba osi 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
19 500 € ≈ 83 070 zł
2009
Ładowność 45 600 kg Własna masa 7 400 kg Liczba osi 4
Belgia, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 750 € ≈ 15 980 zł
2004
Ładowność 37 700 kg Własna masa 5 300 kg Liczba osi 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
naczepa do przewozu kontenerów Krone
1
5 850 € ≈ 24 920 zł
2008
Ładowność 9 000 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 8 600 kg Liczba osi 3
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
4 500 € ≈ 19 170 zł
2010
Ładowność 34 660 kg Własna masa 3 340 kg
Belgia, Genk
BDM trucks
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 500 € ≈ 14 910 zł
2007
Ładowność 34 660 kg Własna masa 4 340 kg Liczba osi 3
Belgia, Genk
BVBA OPTIMA TRUCKS
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
9 000 € ≈ 38 340 zł
2008
Liczba osi 4
Holandia, Hoogerheide
Kontakt z dealerem
3 250 € ≈ 13 850 zł
2005
Ładowność 34 800 kg Własna masa 4 200 kg Liczba osi 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 250 € ≈ 13 850 zł
2005
Ładowność 34 600 kg Własna masa 4 400 kg Liczba osi 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
2 750 € ≈ 11 720 zł
2005
Ładowność 34 800 kg Własna masa 4 200 kg Liczba osi 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 450 € ≈ 14 700 zł
2007
Ładowność 34 660 kg Własna masa 4 340 kg Liczba osi 3
Belgia, Handzame
BRAEM NV/SA
od 17 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
2 750 € ≈ 11 720 zł
2005
Ładowność 34 800 kg Własna masa 4 200 kg Liczba osi 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
2 500 € ≈ 10 650 zł
2005
Ładowność 34 600 kg Własna masa 4 400 kg Liczba osi 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
2 850 € ≈ 12 140 zł
2004
Ładowność 25 080 kg Własna masa 2 920 kg Liczba osi 2
Belgia, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
2 750 € ≈ 11 720 zł
2004
Ładowność 37 500 kg Własna masa 5 500 kg Liczba osi 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 250 € ≈ 18 110 zł
2012
Własna masa 9 000 kg
Belgia, Torhout
Anveco Trading bvba
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
2 750 € ≈ 11 720 zł
2004
Ładowność 36 020 kg Własna masa 4 980 kg Liczba osi 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
2 750 € ≈ 11 720 zł
1983
Ładowność 26 980 kg Własna masa 5 020 kg Liczba osi 2
Belgia, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
2 850 € ≈ 12 140 zł
1993
Ładowność 29 440 kg Własna masa 3 560 kg Liczba osi 2
Belgia, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem