Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg

PDF
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg | Obrazek 12 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg | Obrazek 13 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg | Obrazek 14 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg | Obrazek 15 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg | Obrazek 16 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg | Obrazek 17 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg | Obrazek 18 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg | Obrazek 19 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg | Obrazek 20 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg | Obrazek 21 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg | Obrazek 22 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg | Obrazek 23 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg | Obrazek 24 - Autoline
Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg | Obrazek 25 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/25
PDF
8 985 €
Cena netto
≈ 38 180 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Burg
Rocznik: 2012-10
Pierwsza rejestracja: 2012-10-05
Ładowność: 35 310 kg
Własna masa: 3 690 kg
Całkowita masa: 39 000 kg
Lokalizacja: Holandia Roosendaal6492 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: DH2327
Data zamieszczenia: 8 maj 2025
Opis
Wymiary: długość - 9,43 m, szerokość - 2,55 m
Zabudowa
Wymiary nadwozia: długość - 9,45 m, szerokość - 2,55 m
Osie
Marka: SAF
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 7 790 mm
Pierwsza oś: 385/65 R22.5
Druga oś: 385/65 R22.5
Trzecia oś: 385/65 R22,5
Hamulce
ABS
EBS
Dodatkowa komplektacja
Alufelgi
Stan
Stan: używane
Dodatkowe usługi

Dodatkowy opis — Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, leeggewicht: 3.690kg

Polski
= Additional options and accessories =

- ADR
- Air suspension
- Disc brakes

= Remarks =

very nice 2012 BURG 20FT ADR chassis with SAF axles with disc brakes (INTRADISC), ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) valid until 18-06-2025, ABS/EBS, 1st axle + 2nd axle = lifting axle, empty weight: 3,690kg, max. mass: 39,000kg, 385/65-R22.5 tires (L: 13/9/10mm; R: 10/7/9mm), Dutch registration with valid technical inspection (APK) until 10-08-2025

= More information =

Axle configuration
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 65%
Rear axle 2: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 55%; Tyre profile right: 45%
Rear axle 3: Tyre size: 385/65 R22,5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 65%; Tyre profile right: 55%

Functional
Make of bodywork: BURG O-3-CC A7

Maintenance
APK (MOT): tested until 08/2025

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Identification
Registration number: OL-06-TR

Additional information
Please contact Arne Honingh or Piet Swank for more information
- ADR
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- ADR
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- ADR
- Luftfederung
- Scheibenbremsen

= Anmerkungen =

sehr schönes 2012 BURG 20FT ADR Wechsellfahrgestell mit SAF Achsen mit Scheibenbremsen (INTRADISC), ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) gültig bis 18.06.2025, ABS/EBS, 1. Achse + 2. Achse = Liftachse, Leergewicht: 3.690kg, max . Masse: 39.000 kg, 385/65-R22,5-Reifen (L: 13/9/10mm; R: 10/7/9mm), niederländische Zulassung mit gültiger technischer Inspektion (APK) bis 10.08.2025

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Hinterachse 1: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 65%
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 55%; Reifen Profil rechts: 45%
Hinterachse 3: Refenmaß: 385/65 R22,5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 65%; Reifen Profil rechts: 55%

Funktionell
Marke des Aufbaus: BURG O-3-CC A7

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 08.2025

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Identifikation
Kennzeichen: OL-06-TR

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Arne Honingh oder Piet Swank, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- ADR
- Luftaffjedring
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 65%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 55%; Dækprofil højre: 45%
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 385/65 R22,5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 65%; Dækprofil højre: 55%
Karosserifabrikat: BURG O-3-CC A7
APK (Bileftersyn): testet indtil aug. 2025
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: OL-06-TR
- ADR
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
= Más opciones y accesorios =

- ADR
- Frenos de disco
- Suspensión neumática

= Más información =

Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 65%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 55%; Dibujo del neumático derecha: 45%
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 385/65 R22,5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 65%; Dibujo del neumático derecha: 55%
Marca carrocería: BURG O-3-CC A7
APK (ITV): inspeccionado hasta ago. 2025
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Matrícula: OL-06-TR
- ADR
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
= Plus d'options et d'accessoires =

- ADR
- Freins à disque
- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 65%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 55%; Sculptures des pneus droite: 45%
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 385/65 R22,5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 65%; Sculptures des pneus droite: 55%

Pratique
Marque de construction: BURG O-3-CC A7

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à août 2025

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Identification
Numéro d'immatriculation: OL-06-TR

Informations complémentaires
Veuillez contacter Arne Honingh pour plus d'informations
- ADR
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
- ADR
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
= Więcej opcji i akcesoriów =

- ADR
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 65%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 55%; Profil opon prawa: 45%
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 385/65 R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 65%; Profil opon prawa: 55%
Marka konstrukcji: BURG O-3-CC A7
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do aug. 2025
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Numer rejestracyjny: OL-06-TR
- ADR
- Freni a disco
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- 3 assen
- ADR
- Luchtvering
- SAF-Assen
- Schijfremmen

= Bijzonderheden =

zeer mooi 2012 BURG 20FT ADR-chassis met SAF-assen met schijfremmen (INTRADISC), ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) geldig t/m 18-06-2025, ABS/EBS, 1e as + 2e as = liftas, leeggewicht: 3.690kg, max. massa: 39.000kg, 385/65-R22.5 banden (L: 13/9/10mm; R: 10/7/9mm), Nederlandse registratie met geldige technische keuring (APK) t/m 10-08-2025

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Achteras 1: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 65%
Achteras 2: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 55%; Bandenprofiel rechts: 45%
Achteras 3: Bandenmaat: 385/65 R22,5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 65%; Bandenprofiel rechts: 55%

Functioneel
Merk opbouw: BURG O-3-CC A7

Onderhoud
APK: gekeurd tot aug. 2025

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Identificatie
Kenteken: OL-06-TR

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Arne Honingh of Piet Swank
- ADR
- Luftfjæring
- Skivebremser
= Opções e acessórios adicionais =

- ADR
- Suspensão pneumática
- Travão de discos

= Mais informações =

Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 65%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 55%; Perfil do pneu direita: 45%
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 385/65 R22,5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 65%; Perfil do pneu direita: 55%
Marca da carroçaria: BURG O-3-CC A7
APK (MOT): testado até aug. 2025
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Número de registo: OL-06-TR
- ADR
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- ADR
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Задний мост 1: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 65%
Задний мост 2: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 55%; Профиль шин справа: 45%
Задний мост 3: Размер шин: 385/65 R22,5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 65%; Профиль шин справа: 55%
Марка кузова: BURG O-3-CC A7
APK (TO): проверка пройдена до aug. 2025
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: OL-06-TR
- ADR
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- ADR
- Luftfjädring
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Bakaxel 1: Däckets storlek: 385/65 R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 65%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/65 R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 55%; Däckprofil rätt: 45%
Bakaxel 3: Däckets storlek: 385/65 R22,5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 65%; Däckprofil rätt: 55%
Fabrikat av karosseri: BURG O-3-CC A7
MOT: besiktigat till aug. 2025
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Registreringsnummer: OL-06-TR
- ADR
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
8 985 € ≈ 38 180 zł
2012
Ładowność 35 310 kg Własna masa 3 690 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
8 985 € ≈ 38 180 zł
2012
Ładowność 35 310 kg Własna masa 3 690 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
8 985 € ≈ 38 180 zł
2012
Ładowność 35 310 kg Własna masa 3 690 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
8 985 € ≈ 38 180 zł
2012
Ładowność 35 310 kg Własna masa 3 690 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
8 985 € ≈ 38 180 zł
2012
Ładowność 35 310 kg Własna masa 3 690 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
8 985 € ≈ 38 180 zł
2012
Ładowność 35 310 kg Własna masa 3 690 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
8 985 € ≈ 38 180 zł
2012
Ładowność 35 310 kg Własna masa 3 690 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
8 985 € ≈ 38 180 zł
2012
Ładowność 35 310 kg Własna masa 3 690 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
8 985 € ≈ 38 180 zł
2012
Ładowność 35 310 kg Własna masa 3 690 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
8 985 € ≈ 38 180 zł
2012
Ładowność 35 310 kg Własna masa 3 690 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
8 985 € ≈ 38 180 zł
2012
Ładowność 35 310 kg Własna masa 3 690 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
8 985 € ≈ 38 180 zł
2012
Ładowność 35 310 kg Własna masa 3 690 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
8 985 € ≈ 38 180 zł
2012
Ładowność 35 310 kg Własna masa 3 690 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
8 985 € ≈ 38 180 zł
2012
Ładowność 35 310 kg Własna masa 3 690 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
8 985 € ≈ 38 180 zł
2012
Ładowność 35 310 kg Własna masa 3 690 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
8 985 € ≈ 38 180 zł
2012
Ładowność 35 310 kg Własna masa 3 690 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
8 985 € ≈ 38 180 zł
2012
Ładowność 35 310 kg Własna masa 3 690 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
8 985 € ≈ 38 180 zł
2012
Ładowność 35 310 kg Własna masa 3 690 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
8 985 € ≈ 38 180 zł
2012
Ładowność 35 310 kg Własna masa 3 690 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
8 985 € ≈ 38 180 zł
2012
Ładowność 35 310 kg Własna masa 3 690 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem