Naczepa do przewozu kontenerów Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Empty weight : 3.690kg






















































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego









































- ADR
- Air suspension
- Disc brakes
= Remarks =
very nice 2012 BURG 20FT ADR chassis with SAF axles with disc brakes (INTRADISC), ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), ABS/EBS, 1st axle + 2nd axle = lifting axle, empty weight: 3,690kg, max. mass: 39,000kg, 385/65-R22.5 tires (L: 9/7/13mm; R: 8/9/14mm), Dutch registration
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65-R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 55%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 45%; Tyre profile right: 55%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 90%
Functional
Make of bodywork: BURG O-3-CC A7
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Identification
Registration number: OL-24-RX
Additional information
Please contact Arne Honingh or Piet Swank for more information
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
- ADR
- Luftfederung
- Scheibenbremsen
= Anmerkungen =
sehr schönes 2012 BURG 20FT ADR Wechsellfahrgestell mit SAF Achsen mit Scheibenbremsen (INTRADISC), ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), ABS/EBS, 1. Achse + 2. Achse = Liftachse, Leergewicht: 3.690kg, max . Masse: 39.000 kg, 385/65-R22,5-Reifen (L: 9/7/13mm; R: 8/9/14mm), niederländische Zulassung
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65-R22.5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 55%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 45%; Reifen Profil rechts: 55%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 90%
Funktionell
Marke des Aufbaus: BURG O-3-CC A7
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Identifikation
Kennzeichen: OL-24-RX
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Arne Honingh oder Piet Swank, um weitere Informationen zu erhalten.
- ADR
- Luftaffjedring
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 385/65-R22.5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 55%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 45%; Dækprofil højre: 55%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 90%
Karosserifabrikat: BURG O-3-CC A7
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: OL-24-RX
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
- ADR
- Frenos de disco
- Suspensión neumática
= Más información =
Tamaño del neumático: 385/65-R22.5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 55%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 45%; Dibujo del neumático derecha: 55%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Marca carrocería: BURG O-3-CC A7
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Matrícula: OL-24-RX
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
- ADR
- Freins à disque
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65-R22.5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 55%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 45%; Sculptures des pneus droite: 55%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 90%
Pratique
Marque de construction: BURG O-3-CC A7
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Identification
Numéro d'immatriculation: OL-24-RX
Informations complémentaires
Veuillez contacter Arne Honingh pour plus d'informations
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
- ADR
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 385/65-R22.5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 55%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 45%; Profil opon prawa: 55%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 90%
Marka konstrukcji: BURG O-3-CC A7
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Numer rejestracyjny: OL-24-RX
- Freni a disco
- Sospensioni pneumatiche
- 3 assen
- ADR
- Luchtvering
- SAF-Assen
- Schijfremmen
= Bijzonderheden =
zeer mooi 2012 BURG 20FT ADR-chassis met SAF-assen met schijfremmen (INTRADISC), ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), ABS/EBS, 1e as + 2e as = liftas, leeggewicht: 3.690kg, max. massa: 39.000kg, 385/65-R22.5 banden (L: 9/7/13mm; R: 8/9/14mm), Nederlandse registratie
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65-R22.5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 55%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 45%; Bandenprofiel rechts: 55%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 90%
Functioneel
Merk opbouw: BURG O-3-CC A7
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Identificatie
Kenteken: OL-24-RX
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Arne Honingh of Piet Swank
- Luftfjæring
- Skivebremser
- ADR
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 385/65-R22.5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 55%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 45%; Perfil do pneu direita: 55%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 90%
Marca da carroçaria: BURG O-3-CC A7
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Número de registo: OL-24-RX
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
- ADR
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Размер шин: 385/65-R22.5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 55%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 45%; Профиль шин справа: 55%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 90%
Марка кузова: BURG O-3-CC A7
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: OL-24-RX
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
- ADR
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 385/65-R22.5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 55%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 45%; Däckprofil rätt: 55%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 90%
Fabrikat av karosseri: BURG O-3-CC A7
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Registreringsnummer: OL-24-RX
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon