Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor

PDF
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor | Obrazek 12 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/12
PDF
5 195 €
Cena netto
≈ 22 210 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Van Eck
Model: Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor
Rocznik: 2006-12
Pierwsza rejestracja: 2006-12-01
Ładowność: 32 300 kg
Własna masa: 9 700 kg
Całkowita masa: 42 000 kg
Lokalizacja: Holandia Buitenpost6512 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: OJ-50-NP
Data zamieszczenia: wczoraj
Opis
Wymiary: długość - 14,04 m, szerokość - 2,6 m
Zabudowa
Wymiary nadwozia: 13,3 m × 2,5 m × 2,6 m
Osie
Marka: BPW
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 8 980 mm
Oś kierowana
Pierwsza oś: 385 65 22,5
Druga oś: 385 65 22,5
Trzecia oś: 385 65 22,5
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: biały

Dodatkowy opis — Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor

Polski
Cool unit brand: Carrier

= Dealer information =

For more information: pokaż kontakty Ernst Woortman pokaż kontakty Sjouke Koopmans pokaż kontakty

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385 65 22,5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%

Functional
Cooling engine: diesel and electric

Maintenance
APK (MOT): tested until 08/2025

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: average

Other information
Cool unit make: Carrier
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385 65 22,5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%

Funkcjonalność
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do aug. 2025

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio
Kühlgerät Marke: Carrier

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385 65 22,5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%

Funktionell
Kühlmotor: Diesel und elektrisch

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 08.2025

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385 65 22,5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%

Funktionelle
Afkøling af motor: diesel og elektrisk

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil aug. 2025

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385 65 22,5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%

Funcional
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta ago. 2025

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio
Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385 65 22,5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%

Pratique
Moteur frigorifique: diesel et électrique

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à août 2025

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: moyen
Van Eck koeltrailer

- 2500kg laadklep Dhollandia
- BPW trommelremmen
- Onderbouw koelmotor
- laatste as gestuurd

APK tot 21-08-2025

Merk koel unit: Carrier

= Bedrijfsinformatie =

Voor meer informatie: pokaż kontakty Sjouke Koopmans pokaż kontakty Ernst Woortman pokaż kontakty

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385 65 22,5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%

Functioneel
Koelmotor: diesel en elektrisch

Onderhoud
APK: gekeurd tot aug. 2025

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld

Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385 65 22,5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%

Funcional
Motor de refrigeração: diesel e elétrico

Manutenção
APK (MOT): testado até aug. 2025

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média
Конфигурация осей
Размер шин: 385 65 22,5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%

Функциональность
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до aug. 2025

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385 65 22,5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%

Funktionell
Motor för kylning: diesel och el

Underhåll
MOT: besiktigat till aug. 2025

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
5 500 € ≈ 23 520 zł
2007
Ładowność 25 360 kg Własna masa 9 640 kg Liczba osi 2
Holandia, Goes
Kontakt z dealerem
3 450 € ≈ 14 750 zł
2005
Ładowność 20 780 kg Własna masa 9 220 kg Liczba osi 2
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
4 700 € ≈ 20 090 zł
2007
Ładowność 32 200 kg Własna masa 9 800 kg Liczba osi 3
Holandia, Saasveld
Kontakt z dealerem
3 450 € ≈ 14 750 zł
2008
Ładowność 33 500 kg Własna masa 8 500 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
7 950 € ≈ 33 990 zł
2010
Ładowność 30 440 kg Własna masa 7 560 kg Liczba osi 2
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
4 999 € ≈ 21 370 zł
2004
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Holandia, Son en Breugel
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2011
Ładowność 32 300 kg Własna masa 9 700 kg Liczba osi 3
Holandia, Swifterbant
Kontakt z dealerem
3 750 € ≈ 16 030 zł
2006
Ładowność 20 240 kg Własna masa 9 760 kg Liczba osi 2
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
5 950 € ≈ 25 440 zł
2008
Ładowność 33 080 kg Własna masa 8 920 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Kontakt z dealerem
6 750 € ≈ 28 860 zł
2005
Ładowność 14 460 kg Własna masa 7 540 kg Liczba osi 1
Holandia, Roosendaal
Trucks Roosendaal B.V.
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
11 950 € ≈ 51 090 zł
2006
Ładowność 29 040 kg Własna masa 9 960 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Trucks Roosendaal B.V.
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2011
Ładowność 32 300 kg Własna masa 9 700 kg Liczba osi 3
Holandia, Swifterbant
Kontakt z dealerem
10 750 € ≈ 45 960 zł
2001
Ładowność 28 880 kg Własna masa 10 120 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Kontakt z dealerem