Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor

PDF
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor | Obrazek 12 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/12
PDF
4 500 €
Cena netto
≈ 19 080 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Van Eck
Model: Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor
Rocznik: 2006-12
Pierwsza rejestracja: 2006-12
Ładowność: 32 300 kg
Własna masa: 9 700 kg
Całkowita masa: 42 000 kg
Lokalizacja: Holandia Buitenpost6512 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: OJ-50-NP
Data zamieszczenia: ponad 1 miesiąc
Opis
Wymiary: długość - 14,04 m, szerokość - 2,6 m
Zabudowa
Wymiary nadwozia: 13,3 m × 2,5 m × 2,6 m
Osie
Marka: BPW
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 8 980 mm
Oś kierowana
Pierwsza oś: 385 65 22,5
Druga oś: 385 65 22,5
Trzecia oś: 385 65 22,5
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: biały

Dodatkowy opis — Naczepa chłodnia Van Eck Stuuras, laadklep, onderbouw koelmotor

Polski
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385 65 22,5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%

Funkcjonalność
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio
Cool unit brand: Carrier

= Dealer information =

For more information: pokaż kontakty Ernst Woortman pokaż kontakty Sjouke Koopmans pokaż kontakty

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385 65 22,5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%

Functional
Cooling engine: diesel and electric

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: average

Other information
Cool unit make: Carrier
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385 65 22,5
Brzdy: bubnové brzdy
Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%

Funkční
Chlazení motoru: dieselové a elektrické

Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: průměr
Kühlgerät Marke: Carrier

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385 65 22,5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%

Funktionell
Kühlmotor: Diesel und elektrisch

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385 65 22,5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%

Funktionelle
Afkøling af motor: diesel og elektrisk

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385 65 22,5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%

Funcional
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio
Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385 65 22,5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%

Pratique
Moteur frigorifique: diesel et électrique

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: moyen
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385 65 22,5
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%

Funkcionális
Hűtőmotor: dízel és elektromos

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: átlagos
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385 65 22,5
Freni: freni a tamburo
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%

Funzionale
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico

Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: media
Van Eck koeltrailer

- 2500kg laadklep Dhollandia
- BPW trommelremmen
- Onderbouw koelmotor
- laatste as gestuurd

APK tot 21-08-2025

Merk koel unit: Carrier

= Bedrijfsinformatie =

Voor meer informatie: pokaż kontakty Sjouke Koopmans pokaż kontakty Ernst Woortman pokaż kontakty

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385 65 22,5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%

Functioneel
Koelmotor: diesel en elektrisch

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld

Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385 65 22,5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%

Funcional
Motor de refrigeração: diesel e elétrico

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média
Конфигурация осей
Размер шин: 385 65 22,5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%

Функциональность
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385 65 22,5
Brzdy: bubnové brzdy
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%

Funkčné
Chladiaci motor: dieselové a elektrické

Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: priemer
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385 65 22,5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%

Funktionell
Motor för kylning: diesel och el

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
4 750 € ≈ 20 140 zł
Naczepa chłodnia
2007
Ładowność 25 360 kg Własna masa 9 640 kg Liczba osi 2
Holandia, Goes
Louis Boon Trucks & Trailers BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 950 € ≈ 16 740 zł
Naczepa chłodnia
2010
Ładowność 30 440 kg Własna masa 7 560 kg Liczba osi 2
Holandia, Vuren
Kontakt z dealerem
3 900 € ≈ 16 530 zł
Naczepa chłodnia
2010
Ładowność 30 440 kg Własna masa 7 560 kg Liczba osi 2
Holandia, Schiedam
S-TRUCKS B.V.
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
4 950 € ≈ 20 980 zł
Naczepa chłodnia
2005
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
3 250 € ≈ 13 780 zł
Naczepa chłodnia
2005
Ładowność 14 460 kg Własna masa 7 540 kg Liczba osi 1
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
5 950 € ≈ 25 220 zł
Naczepa chłodnia
2006
Ładowność 31 500 kg Własna masa 10 500 kg Liczba osi 3
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
3 950 € ≈ 16 740 zł
Naczepa chłodnia
2007
Ładowność 31 500 kg Własna masa 10 500 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
7 500 € ≈ 31 790 zł
Naczepa chłodnia
2010
Ładowność 32 300 kg Własna masa 9 700 kg Liczba osi 3
Holandia, Oss
HE Trading
od 7 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Naczepa chłodnia
2011
Ładowność 32 300 kg Własna masa 9 700 kg Liczba osi 3
Holandia, Swifterbant
Truck & Trailerservice Swifterbant BV
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
5 800 € ≈ 24 590 zł
Naczepa chłodnia
2007
Ładowność 39 000 kg Własna masa 3 000 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 900 € ≈ 16 530 zł
Naczepa chłodnia
2004
Ładowność 27 400 kg Własna masa 9 600 kg Liczba osi 3
Holandia, Veghel
Kontakt z dealerem
7 900 € ≈ 33 490 zł
Naczepa chłodnia
2011
Ładowność 32 300 kg Własna masa 9 700 kg Liczba osi 3
Holandia, Swifterbant
Truck & Trailerservice Swifterbant BV
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
7 900 € ≈ 33 490 zł
Naczepa chłodnia
2011
Ładowność 32 300 kg Własna masa 9 700 kg Liczba osi 3
Holandia, Swifterbant
Truck & Trailerservice Swifterbant BV
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
7 900 € ≈ 33 490 zł
Naczepa chłodnia
2011
Ładowność 32 300 kg Własna masa 9 700 kg Liczba osi 3
Holandia, Swifterbant
Truck & Trailerservice Swifterbant BV
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
5 250 € ≈ 22 250 zł
Naczepa chłodnia
2008
Ładowność 33 080 kg Własna masa 8 920 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Naczepa chłodnia
2011
Ładowność 32 300 kg Własna masa 9 700 kg Liczba osi 3
Holandia, Swifterbant
Truck & Trailerservice Swifterbant BV
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
7 900 € ≈ 33 490 zł
Naczepa chłodnia
2011
Ładowność 32 300 kg Własna masa 9 700 kg Liczba osi 3
Holandia, Swifterbant
Truck & Trailerservice Swifterbant BV
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
7 900 € ≈ 33 490 zł
Naczepa chłodnia
2006
Liczba osi 3
Holandia, Veghel
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Naczepa chłodnia
2006
Ładowność 24 500 kg Własna masa 8 500 kg Liczba osi 2
Holandia, Swifterbant
Truck & Trailerservice Swifterbant BV
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
2 950 € ≈ 12 510 zł
Naczepa chłodnia
2006
Ładowność 20 240 kg Własna masa 9 760 kg Liczba osi 2
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem