Naczepa chłodnia Van Eck Eck - UNI / Carrier 1850 / Laadklep / Stuuras + Lift as

PDF
Naczepa chłodnia Van Eck Eck - UNI / Carrier 1850 / Laadklep / Stuuras + Lift as - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Eck - UNI / Carrier 1850 / Laadklep / Stuuras + Lift as | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Eck - UNI / Carrier 1850 / Laadklep / Stuuras + Lift as | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Eck - UNI / Carrier 1850 / Laadklep / Stuuras + Lift as | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Eck - UNI / Carrier 1850 / Laadklep / Stuuras + Lift as | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Eck - UNI / Carrier 1850 / Laadklep / Stuuras + Lift as | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Eck - UNI / Carrier 1850 / Laadklep / Stuuras + Lift as | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Eck - UNI / Carrier 1850 / Laadklep / Stuuras + Lift as | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Eck - UNI / Carrier 1850 / Laadklep / Stuuras + Lift as | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Eck - UNI / Carrier 1850 / Laadklep / Stuuras + Lift as | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Eck - UNI / Carrier 1850 / Laadklep / Stuuras + Lift as | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Eck - UNI / Carrier 1850 / Laadklep / Stuuras + Lift as | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Eck - UNI / Carrier 1850 / Laadklep / Stuuras + Lift as | Obrazek 12 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Eck - UNI / Carrier 1850 / Laadklep / Stuuras + Lift as | Obrazek 13 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Eck - UNI / Carrier 1850 / Laadklep / Stuuras + Lift as | Obrazek 14 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Eck - UNI / Carrier 1850 / Laadklep / Stuuras + Lift as | Obrazek 15 - Autoline
Naczepa chłodnia Van Eck Eck - UNI / Carrier 1850 / Laadklep / Stuuras + Lift as | Obrazek 16 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/16
PDF
Cena:
na żądanie
Złóż zapytanie o cenę
Kontakt z dealerem
Marka: Van Eck
Model: Eck - UNI / Carrier 1850 / Laadklep / Stuuras + Lift as
Rocznik: 2011-03
Pierwsza rejestracja: 2011-03-24
Ładowność: 32 300 kg
Własna masa: 9 700 kg
Całkowita masa: 42 000 kg
Lokalizacja: Holandia Swifterbant6516 km od Ciebie
Numer w ofercie dealera: TTS010009
Data zamieszczenia: 10 mar 2025
Opis
Wymiary: 14,04 m × 2,6 m × 4 m
Zabudowa
Wymiary nadwozia: 13,4 m × 2,5 m × 2,6 m
Osie
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 8 980 mm
Oś kierowana
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: biały
Dodatkowe usługi

Dodatkowy opis — Naczepa chłodnia Van Eck Eck - UNI / Carrier 1850 / Laadklep / Stuuras + Lift as

Polski
Cool unit brand: Carrier

= More information =

Axle configuration
Brakes: disc brakes
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%

Functional
Cooling engine: diesel and electric
Wall thickness: 5 mm

Maintenance
APK (MOT): tested until 06/2025

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Identification
Registration number: OL-23-HK

Other information
Cool unit make: Carrier

Additional information
Please contact Martijn Schuiling, Arno De Leeuw or Algemeen for more information
Konfiguracja osi
Hamulce: hamulce tarczowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%

Funkcjonalność
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny
Grubość ściany: 5 mm

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jun. 2025

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze

Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OL-23-HK

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Algemeen
Kühlgerät Marke: Carrier

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Bremsen: Scheibenbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%

Funktionell
Kühlmotor: Diesel und elektrisch
Wandstärke: 5 mm

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 06.2025

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Identifikation
Kennzeichen: OL-23-HK

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling, Arno De Leeuw oder Algemeen, um weitere Informationen zu erhalten.
Akselkonfiguration
Bremser: skivebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%

Funktionelle
Afkøling af motor: diesel og elektrisk
Vægtykkelse: 5 mm

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil jun. 2025

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god

Identifikation
Registreringsnummer: OL-23-HK

Yderligere oplysninger
Kontakt Algemeen for yderligere oplysninger
Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Configuración de ejes
Frenos: frenos de disco
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%

Funcional
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico
Grosor del tabique: 5 mm

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta jun. 2025

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno

Identificación
Matrícula: OL-23-HK

Información complementaria
Póngase en contacto con Algemeen para obtener más información.
Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Freins: freins à disque
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%

Pratique
Moteur frigorifique: diesel et électrique
Épaisseur de paroi: 5 mm

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à juin 2025

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Identification
Numéro d'immatriculation: OL-23-HK

Informations complémentaires
Veuillez contacter Algemeen pour plus d'informations
Merk koel unit: Carrier

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Remmen: schijfremmen
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%

Functioneel
Koelmotor: diesel en elektrisch
Wanddikte: 5 mm

Onderhoud
APK: gekeurd tot jun. 2025

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Identificatie
Kenteken: OL-23-HK

Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Algemeen
Configuração dos eixos
Travões: travões de disco
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%

Funcional
Motor de refrigeração: diesel e elétrico
Espessura da parede: 5 mm

Manutenção
APK (MOT): testado até jun. 2025

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom

Identificação
Número de registo: OL-23-HK

Informações adicionais
Contacte Algemeen para obter mais informações
Конфигурация осей
Тормоза: дисковые тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%

Функциональность
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический
Толщина стенки: 5 mm

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до jun. 2025

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее

Идентификация
Регистрационный номер: OL-23-HK

Дополнительная информация
Свяжитесь с Algemeen для получения дополнительной информации
Konfiguration av axlar
Bromsar: skivbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%

Funktionell
Motor för kylning: diesel och el
Väggtjocklek: 5 mm

Underhåll
MOT: besiktigat till jun. 2025

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra

Identifiering
Registreringsnummer: OL-23-HK

Ytterligare information
Kontakta Algemeen för mer information
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
Cena na żądanie
2011
Ładowność 32 300 kg Własna masa 9 700 kg Liczba osi 3
Holandia, Swifterbant
Kontakt z dealerem
9 950 € ≈ 41 570 zł
2010
Ładowność 30 440 kg Własna masa 7 560 kg Liczba osi 2
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2010
Ładowność 32 300 kg Własna masa 9 700 kg Liczba osi 3
Holandia, Born auf dem Darß
Kontakt z dealerem
5 500 € ≈ 22 980 zł
2007
Ładowność 25 360 kg Własna masa 9 640 kg Liczba osi 2
Holandia, Goes
Kontakt z dealerem
4 950 € ≈ 20 680 zł
2007
Ładowność 32 850 kg Własna masa 9 150 kg Liczba osi 3
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
5 950 € ≈ 24 860 zł
2007
Ładowność 33 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2012
Ładowność 31 780 kg Własna masa 10 220 kg Liczba osi 3
Holandia, Swifterbant
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2011
Ładowność 14 180 kg Własna masa 7 820 kg Liczba osi 1
Holandia, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
15 500 € ≈ 64 750 zł
2011
Ładowność 39 000 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Kontakt z dealerem
12 500 € ≈ 52 220 zł
2011
Ładowność 32 454 kg Własna masa 8 546 kg Liczba osi 3
Holandia, Saasveld
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2011
Ładowność 14 180 kg Własna masa 7 820 kg Liczba osi 1
Holandia, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 500 € ≈ 22 980 zł
2011
Ładowność 24 940 kg Własna masa 10 060 kg Liczba osi 2
Holandia, Leeuwarden
Kontakt z dealerem
5 950 € ≈ 24 860 zł
2011
Ładowność 28 800 kg Własna masa 6 200 kg Liczba osi 2
Holandia, Sliedrecht
Kontakt z dealerem
13 900 € ≈ 58 070 zł
2011
Ładowność 32 470 kg Własna masa 9 530 kg Liczba osi 3
Holandia, Tilburg
Kontakt z dealerem
8 950 € ≈ 37 390 zł
2011
Ładowność 30 940 kg Własna masa 8 060 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
11 800 € ≈ 49 290 zł
2011
Ładowność 29 510 kg Własna masa 8 490 kg Liczba osi 3
Holandia, Weert
Kontakt z dealerem
4 950 € ≈ 20 680 zł
2006
Ładowność 32 850 kg Własna masa 9 150 kg Liczba osi 3
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2012
Liczba osi 2
Holandia, Spijkenisse
Kontakt z dealerem
6 950 € ≈ 29 030 zł
2010
Ładowność 21 580 kg Własna masa 8 420 kg Liczba osi 2
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem