Naczepa chłodnia Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer

PDF
Naczepa chłodnia Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer - Autoline
Naczepa chłodnia Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa chłodnia Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa chłodnia Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa chłodnia Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa chłodnia Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa chłodnia Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa chłodnia Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa chłodnia Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa chłodnia Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa chłodnia Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa chłodnia Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa chłodnia Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer | Obrazek 12 - Autoline
Naczepa chłodnia Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer | Obrazek 13 - Autoline
Naczepa chłodnia Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer | Obrazek 14 - Autoline
Naczepa chłodnia Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer | Obrazek 15 - Autoline
Naczepa chłodnia Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer | Obrazek 16 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/16
PDF
5 950 €
Cena netto
≈ 25 460 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Fliegl
Model: BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer
Rocznik: 2011-10
Pierwsza rejestracja: 2011-10-18
Ładowność: 28 800 kg
Własna masa: 6 200 kg
Całkowita masa: 35 000 kg
Lokalizacja: Holandia SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 20712
Data zamieszczenia: ponad 1 miesiąc
Opis
Wymiary: długość - 12,55 m, szerokość - 2,55 m
Zabudowa
Wymiary nadwozia: 13,36 m × 2,47 m × 2,28 m
Osie
Marka: BPW
Liczba osi: 2
Rozstaw osi: 8 770 mm
Oś kierowana
Stan
Stan: używane

Dodatkowy opis — Naczepa chłodnia Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer

Polski
Homepage: pokaż kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Wall thickness: 7 mm
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Registration number: OL-52-LX
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Grubość ściany: 7 mm
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer rejestracyjny: OL-52-LX
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
Homepage: pokaż kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%; Federung: Luftfederung
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Wandstärke: 7 mm
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Kennzeichen: OL-52-LX
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%; Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Vægtykkelse: 7 mm
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: OL-52-LX
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%; Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Grosor del tabique: 7 mm
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Matrícula: OL-52-LX
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%; Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Épaisseur de paroi: 7 mm
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Numéro d'immatriculation: OL-52-LX
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
Homepage: pokaż kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%; Vering: luchtvering
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Wanddikte: 7 mm
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Kenteken: OL-52-LX
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%; Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Espessura da parede: 7 mm
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de registo: OL-52-LX
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%; Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Толщина стенки: 7 mm
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: OL-52-LX
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%; Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Väggtjocklek: 7 mm
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Registreringsnummer: OL-52-LX
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
6 950 € ≈ 29 740 zł
2014
Ładowność 23 840 kg Własna masa 11 160 kg Liczba osi 2
Holandia, Sliedrecht
Kontakt z dealerem
4 950 € ≈ 21 190 zł
2011
Ładowność 24 940 kg Własna masa 10 060 kg Liczba osi 2
Holandia, Leeuwarden
Kontakt z dealerem
8 950 € ≈ 38 300 zł
2010
Ładowność 20 200 kg Własna masa 9 800 kg Liczba osi 2
Holandia, Sliedrecht
Kontakt z dealerem
6 950 € ≈ 29 740 zł
2014
Ładowność 23 840 kg Własna masa 11 160 kg Liczba osi 2
Holandia, Sliedrecht
Kontakt z dealerem
6 950 € ≈ 29 740 zł
2012
Ładowność 24 520 kg Własna masa 8 480 kg Liczba osi 2
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
4 950 € ≈ 21 190 zł
2013
Ładowność 28 360 kg Własna masa 10 640 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
6 950 € ≈ 29 740 zł
2010
Ładowność 30 050 kg Własna masa 8 950 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Kontakt z dealerem
6 950 € ≈ 29 740 zł
2010
Ładowność 30 050 kg Własna masa 8 950 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Kontakt z dealerem
4 950 € ≈ 21 190 zł
2010
Ładowność 24 180 kg Własna masa 8 820 kg Liczba osi 2
Holandia, Sliedrecht
Kontakt z dealerem
6 950 € ≈ 29 740 zł
2013
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Kontakt z dealerem
7 950 € ≈ 34 020 zł
2012
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Kontakt z dealerem
6 450 € ≈ 27 600 zł
2012
Ładowność 17 910 kg Własna masa 7 090 kg Liczba osi 1
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
12 950 € ≈ 55 420 zł
2012
Ładowność 30 400 kg Własna masa 8 600 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Kontakt z dealerem
8 950 € ≈ 38 300 zł
2012
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Kontakt z dealerem
13 450 € ≈ 57 560 zł
2010
Ładowność 33 156 kg Własna masa 8 844 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Kontakt z dealerem
14 950 € ≈ 63 980 zł
2012
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2014
Ładowność 24 030 kg Własna masa 8 970 kg Liczba osi 2
Holandia, Geffen
Kontakt z dealerem
5 900 € ≈ 25 250 zł
2012
Ładowność 32 200 kg Własna masa 8 800 kg Liczba osi 3
Holandia, Schiedam
Kontakt z dealerem
6 900 € ≈ 29 530 zł
2011
Ładowność 35 940 kg Własna masa 10 060 kg Liczba osi 3
Holandia, Oldenzaal
Kontakt z dealerem
14 950 € ≈ 63 980 zł
2012
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Kontakt z dealerem