Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW

PDF
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 1 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 2 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 3 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 4 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 5 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 6 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 7 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 8 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 9 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 10 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 11 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 12 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 13 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 14 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 15 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 16 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 17 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 18 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 19 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 20 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 21 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 22 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 23 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 24 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 25 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 26 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 27 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 28 - Autoline
Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW | Obrazek 29 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/29
PDF
25 950 €
Cena netto
≈ 111 000 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Renault
Typ: mlekowóz
Pierwsza rejestracja: 2008-04-22
Przebieg: 1 171 000 km
Pojemność: 15 m³
Ładowność: 15 320 kg
Własna masa: 10 680 kg
Całkowita masa: 26 000 kg
Lokalizacja: Belgia Harchies6497 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 282245670
Data zamieszczenia: 19 cze 2025
Silnik
Moc: 370 KM (272 kW)
Pojemność: 10 837 cm³
Euro: Euro 4
Skrzynia biegów
Typ: automat
Osie
Liczba osi: 3
Napęd: 6x2
Hamulce
Retarder
Funkcje bezpieczeństwa
Blokada dyferencjału
Dodatkowa komplektacja
Zbiornik AdBlue
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: zielony

Dodatkowy opis — Mlekowóz Renault Premium 370 15000L INSULATED INOX TANK - ENGINE REPLACED AND NEW

Polski
15000L INSULATED STAINLESS STEEL TANK - 2 COMPARTMENTS
ENGINE REPLACED AND NEW TURBO AT 1 161 000 KM
RETARDER
DIFFERENTIAL
FRENCH PAPERS

= Dealer information =

the information and descriptions are purely an indication and subject to errors, changes and intermediate sale . check our website pokaż kontakty

= More information =

General information
Bodywork: Milk tanker
Cab: day

Axle configuration
Front axle: Steering
Rear axle 1: Suspension: air suspension
Rear axle 2: Suspension: air suspension

Functional
Make of bodywork: ETA
Number of compartments: 2
Pump: Yes
Hoses: Yes

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Additional information
Please contact Jasmien Vercruysse or Ingmar Dejonckheere for more information
Informacje ogólne
Budowa: Cysterna na mleko
Kabina: dzienna

Konfiguracja osi
Oś przednia: Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 2: Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: ETA
Liczba komór: 2
Pompa: Tak
Węże: Tak

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Jasmien Vercruysse lub Ingmar Dejonckheere
15000L ISOLIERTER EDELSTAHLTANK - 2 KAMMERN
MOTOR ERSETZT UND NEUER TURBO BEI 1 161 000 KM
RETARDER
DIFFERENTIAL
FRANZÖSISCHE PAPIERE

= Firmeninformationen =

Die vorgenannten Angaben sind unverbindlich. Irrtümer, Änderungen und Zwischenverkauf unter Vorbehalt. Unsere website pokaż kontakty

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Aufbau: Milchtanker
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Vorderachse: Gelenkt
Hinterachse 1: Federung: Luftfederung
Hinterachse 2: Federung: Luftfederung

Funktionell
Marke des Aufbaus: ETA
Zahl der Kammern: 2
Pumpe: Ja
Schläuche: Ja

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Jasmien Vercruysse oder Ingmar Dejonckheere, um weitere Informationen zu erhalten.
Generelle oplysninger
Karosseri: Tankbil til transport af mælk
Førerhus: day cab

Akselkonfiguration
Foraksel: Styretøj
Bagaksel 1: Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 2: Affjedring: luftaffjedring

Funktionelle
Karosserifabrikat: ETA
Antal rum: 2
Pumpe: Ja
Slanger: Ja

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god

Yderligere oplysninger
Kontakt Jasmien Vercruysse eller Ingmar Dejonckheere for yderligere oplysninger
Información general
Carrocería: Camión cisterna de leche
Cabina: día

Configuración de ejes
Eje delantero: Dirección
Eje trasero 1: Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 2: Suspensión: suspensión neumática

Funcional
Marca carrocería: ETA
Número de compartimentos: 2
Bomba: Sí
Mangueras: Sí

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Jasmien Vercruysse o Ingmar Dejonckheere para obtener más información.
CITERNE EN INOX ISOLEE 15 000 LITRES - 2 COMPARTIMENTS
MOTEUR REMPLACÉ ET NOUVEAU TURBO À 1 161 000 KM
RETARDER
DIFFERENTIEL
PAPIERS FRANCAIS

= Information sur la société =

L'information et descriptions sont indicatives et sous réserve de'erreurs, changements et vente entretemps. Regardez notre site web pokaż kontakty

= Plus d'informations =

Informations générales
Construction: Camion-citerne lait
Cabine: jour

Configuration essieu
Essieu avant: Direction
Essieu arrière 1: Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 2: Suspension: suspension pneumatique

Pratique
Marque de construction: ETA
Nombre de compartiments: 2
Pompe: Oui
Tuyaux: Oui

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Jasmien Vercruysse ou Ingmar Dejonckheere pour plus d'informations
15000L GEISOLEERDE INOX TANK - 2 COMPARTIMENTEN
MOTOR VERVANGEN EN NIEUWE TURBO AAN 1 161 000 KM
RETARDER
DIFFERENTIEEL
FRANSE PAPIEREN

= Bedrijfsinformatie =

De gegeven informatie is louter indicatief en onder voorbehoud van fouten, veranderingen en tussenverkoop. Bekijk ook onze website pokaż kontakty

= Meer informatie =

Algemene informatie
Opbouw: Melktankwagen
Cabine: dag

Asconfiguratie
Vooras: Meesturend
Achteras 1: Vering: luchtvering
Achteras 2: Vering: luchtvering

Functioneel
Merk opbouw: ETA
Aantal compartimenten: 2
Pomp: Ja
Slangen: Ja

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Jasmien Vercruysse of Ingmar Dejonckheere
Informações gerais
Carroçaria: Camião cisterna de leite
Cabina: dia

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Direção
Eixo traseiro 1: Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 2: Suspensão: suspensão pneumática

Funcional
Marca da carroçaria: ETA
Número de compartimentos: 2
Bomba: Sim
Mangueiras: Sim

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom

Informações adicionais
Contacte Jasmien Vercruysse ou Ingmar Dejonckheere para obter mais informações
Общая информация
Кузов: Молоковоз
Кабина: кабина без спального места (day)

Конфигурация осей
Передний мост: Рулевое управление
Задний мост 1: Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 2: Подвеска: пневматическая подвеска

Функциональность
Марка кузова: ETA
Количество отсеков: 2
Насос: Да
Шланги: Да

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Jasmien Vercruysse или Ingmar Dejonckheere для получения дополнительной информации
Allmän information
Överbyggnad: Mjölktankbil
Hytt: dag

Konfiguration av axlar
Framaxel: Styrning
Bakaxel 1: Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 2: Fjädring: luftfjädring

Funktionell
Fabrikat av karosseri: ETA
Antal fack: 2
Pump: Ja
Slangar: Ja

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra

Ytterligare information
Kontakta Jasmien Vercruysse eller Ingmar Dejonckheere för mer information
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
28 250 € ≈ 120 800 zł
2009
973 070 km
Euro Euro 4 Paliwo diesel Ładowność 14 844 kg Pojemność 15 m³
Belgia, HARCHIES (BERNISSART)
Kontakt z dealerem
28 500 € ≈ 121 900 zł
2009
973 100 km
Moc 370 KM (272 kW) Euro Euro 4 Ładowność 14 844 kg Pojemność 15 m³ Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Belgia, Harchies
Kontakt z dealerem
22 950 € ≈ 98 160 zł
2006
1 136 766 km
Moc 370 KM (272 kW) Euro Euro 3 Ładowność 15 570 kg Pojemność 15 m³ Napęd 6x2
Belgia, Harchies
Kontakt z dealerem
22 950 € ≈ 98 160 zł
2006
1 083 400 km
Moc 370 KM (272 kW) Euro Euro 3 Ładowność 15 990 kg Pojemność 15 m³ Napęd 6x2
Belgia, Harchies
Kontakt z dealerem
19 750 € ≈ 84 480 zł
2002
684 500 km
Moc 362 KM (266 kW) Euro Euro 3 Ładowność 9 930 kg Pojemność 11 m³ Napęd 4x2
Belgia, Harchies
Kontakt z dealerem
14 450 € ≈ 61 810 zł
1999
54 347 km
Moc 135 KM (99 kW) Ładowność 3 820 kg Pojemność 3,68 m³ Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/resorowe
Belgia, Harchies
Kontakt z dealerem
21 500 € ≈ 91 960 zł
2008
920 894 km
Moc 360 KM (265 kW) Euro Euro 4 Ładowność 9 134 kg Pojemność 11 m³ Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Belgia, Harchies
Kontakt z dealerem
20 000 € ≈ 85 550 zł
2003
960 000 km
Moc 420 KM (309 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Portugalia
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2001
637 457 km
Paliwo diesel Pojemność 12 000 l Napęd 4x2
Polska, Włoszczowa
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2010
Paliwo diesel Pojemność 17 650 l
Portugalia, ALCOENTRE, AZAMBUJA
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2004
467 000 km
Paliwo diesel Pojemność 16 500 l Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Polska, Włoszczowa
Kontakt z dealerem
29 500 € ≈ 126 200 zł
2010
799 039 km
Moc 400 KM (294 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Pojemność 15 m³ Napęd 6x2
Niemcy, Langgöns
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2000
794 000 km
Pojemność 10 500 l Napęd 4x2
Polska, Włoszczowa
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2002
915 000 km
Paliwo diesel Pojemność 15 500 l Napęd 6x2
Polska, Włoszczowa
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2008
785 000 km
Pojemność 12 500 m³ Napęd 4x2
Polska, Włoszczowa
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2006
957 000 km
Paliwo diesel Pojemność 27 000 l Napęd 4x2
Polska, Włoszczowa
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2003
733 000 km
Paliwo diesel Pojemność 15 000 l Napęd 4x2 Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Polska, Włoszczowa
Kontakt z dealerem
6 500 € ≈ 27 800 zł
2008
997 014 km
Moc 320 KM (235 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Pojemność 16,009 m³ Napęd 6x2
Niemcy, Langgöns
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2012
976 881 km
Moc 441 KM (324 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 13 540 kg Pojemność 16 500 l Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/resorowe
Niemcy, Langgöns
Kontakt z dealerem
39 900 € ≈ 170 700 zł
2015
783 046 km
Pojemność 12 m³ Napęd 6x2
Niemcy, Munich
Kontakt z dealerem