Ciężarówka podwozie Mercedes-Benz 2233 , V8, Bi Turbo , ZF Manual , 6x2




































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego










- Air suspension
- Leaf spring suspension
= Remarks =
= Additional options and accessories =
- Sunroof
- ZF-gearbox
= More information =
Damages: none
= More information =
Cab: day
Tyre size: 315/80R22.5
Front axle: Steering; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 1: Tyre profile left inner: 10%; Tyre profile left outer: 5%; Tyre profile right outer: 10%; Tyre profile right outer: 10%
Rear axle 2: Tyre profile left: 5%; Tyre profile right: 5%
Emission class: Euro 0
Damages: none
Please contact Willem Zelissen for more information
- Ресорно пружинно окачване
- Vzduchové odpružení
- Blattfederung
- Luftfederung
= Anmerkungen =
= Weitere Optionen und Zubehör =
- Schiebedach
- ZF-getriebe
= Weitere Informationen =
Schäden: keines
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Refenmaß: 315/80R22.5
Vorderachse: Gelenkt; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 1: Reifen Profil links innnerhalb: 10%; Reifen Profil links außen: 5%; Reifen Profil rechts innerhalb: 10%; Reifen Profil rechts außen: 10%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 5%; Reifen Profil rechts: 5%
Emissionsklasse: Euro 0
Schäden: keines
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 315/80R22.5
Foraksel: Styretøj; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 1: Dækprofil venstre indvendige: 10%; Dækprofil venstre udvendige: 5%; Dækprofil højre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 10%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 5%; Dækprofil højre: 5%
Emissionsklasse: Euro 0
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Suspensión
- Suspensión neumática
= Más información =
Cabina: día
Tamaño del neumático: 315/80R22.5
Eje delantero: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda interior: 10%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 5%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 5%; Dibujo del neumático derecha: 5%
Clase de emisión: Euro 0
Daños: ninguno
- Lehtijousitus
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Dimension des pneus: 315/80R22.5
Essieu avant: Direction; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche interne: 10%; Sculptures des pneus gauche externe: 5%; Sculptures des pneus droit externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 10%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 5%; Sculptures des pneus droite: 5%
Classe d'émission: Euro 0
Dommages: aucun
Veuillez contacter Willem Zelissen pour plus d'informations
- Zračni ovjes
- Rugós felfüggesztés
- Resory
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Rozmiar opon: 315/80R22.5
Oś przednia: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 1: Profil opon lewa wewnętrzna: 10%; Profil opon lewa zewnętrzna: 5%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 5%; Profil opon prawa: 5%
Klasa emisji: Euro 0
Uszkodzenia: brak
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen
- Sospensioni pneumatiche
- Bladvering
- Dubbele banden
- Luchtvering
= Bijzonderheden =
= Aanvullende opties en accessoires =
- Open dak
- ZF-versnellingsbak
= Bijzonderheden =
Engine is OM422 Twin Turbo , space behind cabine is 630 cm
= Meer informatie =
Schade: schadevrij
= Meer informatie =
Cabine: dag
Bandenmaat: 315/80R22.5
Vooras: Meesturend; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 1: Bandenprofiel linksbinnen: 10%; Bandenprofiel linksbuiten: 5%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 10%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 10%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 5%; Bandenprofiel rechts: 5%
Emissieklasse: Euro 0
Schade: schadevrij
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen
- Luftfjæring
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Cabina: dia
Tamanho dos pneus: 315/80R22.5
Eixo dianteiro: Direção; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu interior esquerdo: 10%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 5%; Perfil do pneu exterior direito: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 10%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 5%; Perfil do pneu direita: 5%
Classe de emissões: Euro 0
Danos: nenhum
- Suspensie pneumatică
- Пневматическая подвеска
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 315/80R22.5
Передний мост: Рулевое управление; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 1: Профиль шин левое внутреннее: 10%; Профиль шин левое внешнее: 5%; Профиль шин правое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 10%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 5%; Профиль шин справа: 5%
Уровень выбросов: Euro 0
- Vzduchové odpruženie
- Bladfjäder
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Däckets storlek: 315/80R22.5
Framaxel: Styrning; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 1: Däckprofil inuti vänster: 10%; Däckprofil lämnades utanför: 5%; Däckprofil innanför höger: 10%; Däckprofil utanför höger: 10%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 5%; Däckprofil rätt: 5%
Utsläppsklass: Euro 0
Skada på fordon: skadefri
- Yaprak yaylı süspansiyon