KING Vehicle Body Builder
KING Vehicle Body Builder
W sprzedaży: 17 ogłoszeń
od 6 lat na Autoline
od 6 lat na Autoline

Nowa ciężarówka hakowiec Renault D 18 HIGH P

PDF
Nowa ciężarówka hakowiec Renault D 18 HIGH P - Autoline
Nowa ciężarówka hakowiec Renault D 18 HIGH P | Obrazek 1 - Autoline
Nowa ciężarówka hakowiec Renault D 18 HIGH P | Obrazek 2 - Autoline
Nowa ciężarówka hakowiec Renault D 18 HIGH P | Obrazek 3 - Autoline
Nowa ciężarówka hakowiec Renault D 18 HIGH P | Obrazek 4 - Autoline
Nowa ciężarówka hakowiec Renault D 18 HIGH P | Obrazek 5 - Autoline
Nowa ciężarówka hakowiec Renault D 18 HIGH P | Obrazek 6 - Autoline
Nowa ciężarówka hakowiec Renault D 18 HIGH P | Obrazek 7 - Autoline
Nowa ciężarówka hakowiec Renault D 18 HIGH P | Obrazek 8 - Autoline
Nowa ciężarówka hakowiec Renault D 18 HIGH P | Obrazek 9 - Autoline
Nowa ciężarówka hakowiec Renault D 18 HIGH P | Obrazek 10 - Autoline
Nowa ciężarówka hakowiec Renault D 18 HIGH P | Obrazek 11 - Autoline
Nowa ciężarówka hakowiec Renault D 18 HIGH P | Obrazek 12 - Autoline
Nowa ciężarówka hakowiec Renault D 18 HIGH P | Obrazek 13 - Autoline
Nowa ciężarówka hakowiec Renault D 18 HIGH P | Obrazek 14 - Autoline
Nowa ciężarówka hakowiec Renault D 18 HIGH P | Obrazek 15 - Autoline
Nowa ciężarówka hakowiec Renault D 18 HIGH P | Obrazek 16 - Autoline
Nowa ciężarówka hakowiec Renault D 18 HIGH P | Obrazek 17 - Autoline
Nowa ciężarówka hakowiec Renault D 18 HIGH P | Obrazek 18 - Autoline
Nowa ciężarówka hakowiec Renault D 18 HIGH P | Obrazek 19 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/19
PDF
400 000 zł
Cena netto
≈ 94 500 €
492 000 zł
Cena brutto
Kontakt z dealerem
Marka: Renault
Model: D 18 HIGH P
Rocznik: 2025
Przebieg: 10 km
Całkowita masa: 18 000 kg
Lokalizacja: Polska Słupsk7069 km to "United States/Columbus"
Możliwość leasingu
Data zamieszczenia: 13 lis 2025
Autoline ID: TM41504
Opis
Marka nadwozia: KING
Model: HZ-12R
Typ napędu: Napęd na przednie koła
Silnik
Typ: rzędowy
Moc: 280 KM (206 kW)
Paliwo: diesel
Turbo
Intercooler
Pojemność: 7 000 cm³
Liczba cylindrów: 6
Euro: Euro 6
Filtr cząstek stałych
Skrzynia biegów
Typ: automat
Bieg wsteczny
Osie
Liczba osi: 2
Napęd: 4x2
Zawieszenie: resorowe/pneumatyczne
Koła bliźniacze
Hamulce: disc
Pierwsza oś: hamulce - disc
Druga oś: hamulce - disc
Hamulce
ABS
Kabina i komfort
Komputer pokładowy
Cruise control (tempomat)
Wielofunkcyjna kierownica
Tachograf
Luk dachowy
Elektr. regulacja lusterek
System oszczędzania paliwa
Fotele pneumatyczne
Osłona przeciwsłoneczna
Opcje dodatkowe
Klimatyzacja
Elektr. podnoszenie szyb: przód
Wspomaganie kierownicy: hydrauliczny
Koło zapasowe: koło zapasowe
Regulacja wysokości siedzeń wewnętrznych
Multimedia
Radio samochodowe: MP-3
Funkcje bezpieczeństwa
Poduszka powietrzna
System zapobiegania kolizjom do przodu
Wspomaganie zmiany pasa ruchu
Centralny zamek
Immobilizer
Inteligentny asystent prędkości
Monitorowanie martwego pola
Rozpoznawanie znaków drogowych
ESP
System wspomagania parkowania
Kamera biedu wstecznego
Oświetlenie i reflektory
Reflektory: LED
Dodatkowa komplektacja
ASR
PTO
Zbiornik AdBlue
Dodatkowe wyposażenie
Skrzynka narzędzi
Stan
Stan: nowy
Okres gwarancji:: od 2 lat
Dodatkowy opis
Kolor: biały

Dodatkowy opis — Nowa ciężarówka hakowiec Renault D 18 HIGH P

Polski
Hakowiec KING - HZ-12 R - 12 ton udźwigu! NOWE urządzenie od producenta!

RENAULT TRUCKS D 18 HIGH P4X2 280E6 - DMC 17,99 T / DMCZ 32 T - 2024


URZĄDZENIE HAKOWE HZ-12R


Dane podstawowe:

⦁ Nominalna moc załadunkowa – 12.000 kg

⦁ Wysokość haka H= 1200 mm

⦁ Teleskopowane ramię główne

⦁ Masa własna urządzenia - 1300 kg

⦁ Ciśnienie robocze – 30 Mpa

⦁ Długość urządzenia – 4000 mm

⦁ Długość użytkowa kontenerów – 2800 – 4500 mm


Wyposażenie:

⦁ Rama zabudowy hakowej wykonana z wysoko gatunkowej stali z otworami wycinanymi laserowo

⦁ Rolki zapewniające stabilność prowadzenia kontenera

⦁ Sterowanie w kabinie, oraz z zewnątrz pojazdu - manualne awaryjne

⦁ Konstrukcja stalowa śrutowana, następnie malowana farbą podkładową epoksydową oraz malowana nawierzchniowo farbą poliuretanową w systemie kolorystycznym RAL

⦁ Hydrauliczna blokada kontenera

⦁ Zbiornik oleju hydraulicznego ze wskaźnikiem poziomu oleju

⦁ Pompa hydrauliczna

⦁ Boczne osłony antynajazdowe

⦁ Kosz na siatkę

⦁ Nadkola tylnych kół

⦁ Podesty boczne

⦁ Osłony antyrowerowe

⦁ Hak z zapadką samoczynną

⦁ Przeprowadzenie procedury UDT


Podwozie:


SILNIK DTI 8 Płyn niezamarzający chłodnicy : do -40° C. Moc maksymalna: 206 kW przy 2100 obr./min Maks. moment obrotowy: 1050 Nm od 950 do 1600 obr./min Wysokoprężny, 6. cylindrowy, rzędowy - 4 zawory na cylinder - rozrząd z tyłu Wysokociśnieniowy wtrysk bezpośredni Common Rail 2000 bar. Średnica cylindra 110 mm - skok tłoka 135 mm - Pojemność skokowa 7,7 l. Doładowany turbosprężarką o zmiennej geometrii Recyrkulacja spalin Kierunek obrotów (od strony SB): przeciwny do zegara. Pojemność układu smarowania: 27 l łącznie z filtrem Okres wymiany oleju silnika standardowy Stalowa miska olejowa Pojemność układu chłodzenia: 17 litrów Poziom emisji spalin UE EURO VI System oczyszczania spalin zwarty (7y wtryskiwacz, katalizator, DPF, SCR) Płyn chłodzący Norma hałasu R51.03


OŚ PRZEDNIA Nośność osi przedniej: 7,5 t.

Zawieszenie kabiny na tulejach gumowo-metalowych z przodu i mechaniczne z tyłu Odchylanie kabiny hydrauliczne. 2 podgrzewane, zdalnie sterowane lusterka wsteczne. 2 lusterka szerokokątne. Lusterko rampowe. Lusterka wsteczne dla zabudowy o szerokości 2500 do 2600 mm Lusterko dojazdowe przednie Chwyt powietrza na wysokości kabiny. Wskaźnik zanieczyszczenia filtra powietrza Błotniki przednie z zabezpieczeniem przeciwrozbryzgowym Reflektory LED i oświetlenie stopni LED Elementy wykończeniowe zewnętrzne kabiny czarne. Osłona przeciwsłoneczna. Klejona, przyciemniona szyba przednia. Szyba tylna przyciemniana Belka do mocowania osprzętu na dachu.


OPONY I KOŁA Wymiary 295/80 R22,5 Profil C. ECOREGIONAL HS3 / HD3 Obręcze stalowe System monitorowania ciśnienia w oponach zgodnie z ISO 11992 Osłony stalowe nakrętek kół przednich Koło zapasowe mocowane prowizorycznie.


OSPRZĘT SILNIKA Częściowa recyrkulacja oparów oleju (układ półzamknięty) Układ rozruchu zimnego silnika przez podgrzewanie powietrza dolotowego. Przystawka odbioru mocy od silnika: Wyjście: wielowypust (DIN 5462). Napęd: stały Kierunek obrotu: jak silnika Moment maksymalny: 600 Nm Przełożenie: 1 / 1 Pozycja: godz. 12 Elektroniczny ogranicznik prędkości (90 km/h)


SKRZYNIA BIEGÓW Skrzynia biegów Optishift 8AP Strategia zmiany biegów zoptymalizowana dla FUEL ECO Chłodnica automatycznej skrzyni biegów


Wnętrze kabiny: Schowki nad szybą przednią: 2 schowki (50 l) zabezpieczone siatką trzy osłony przeciwsłoneczne na szybie przedniej Przygotowanie do gniazda 24 volt nad szybą przednią. Kamera cyfrowa cofania Przygotowanie do montażu C.B. radio. Tachograf cyfrowy DTCO 4.1 Wywietrznik dachowy ręczny Fotel kierowcy zawieszony pneumatycznie ze zintegrowanym pasem bezpieczeństwa Podłokietnik kierowcy Czerwone pasy bezpieczeństwa Kontrolka pasów bezpieczeństwa. 2-miejscowa ławka z podłokietnikiem i siłownikiem schowka, zamykanego na klucz Stopniowe wygaszanie oświetlania w kabinie. osłona przeciwsłoneczna przesuwana po stronie kierowcy 2 wieszaki na tylnej ścianie Elektryczne podnoszenie szyb Klimatyzacja Instrukcja obsługi po polsku



Hamulec zasadniczy: Układ hamulcowy dwuobwodowy. Wszystkie hamulce tarczowe Sprężarka powietrza 1080 l/min, 720 cm³ dwucylindrowa Elektroniczne sterowanie produkcją powietrza przez APM (Air Product Management) Osuszacz podgrzewany, wymiana wkładu zoptymalizowana przez obsługę zapobiegawczą. Układ hamulców przyczepy 2. przewodowy ze złączkami ISO, zasilanie (czerwony), sterowanie (żółty). Gniazdo elektryczne do przyczepy


EBS: System zapobiegający blokowaniu kół (ABS). Układ przeciwpoślizgowy (ASR). DTC (Kontrola momentu obrotowego w trakcie zwalniania) Połączenie działania zwalniaczy i hamulca zasadniczego Sterowanie włączeniem blokady mechanizmu różnicowego (jeżeli jest) do <10 km/h (4x2) Alarmy sprawności hamulców Kontrola toru jazdy i system zapobiegający przewróceniu ESC (Electronic Stability Control) Kontrola sprzęgu Wspomaganie hamowania awaryjnego (AFU) Światła hamowania awaryjnego (EBL)


Wyposażenie przy kierownicy: Kierownica 4. ramienna Radioodtwarzacz analogowy i cyfrowy w formacie DAB / DAB+ Przesyłanie strumieniowe przez Bluetooth 4.0 z trybem głośnomówiącym i sterowaniem przy kierownicy Port USB


Tablica rozdzielcza: Uchwyt tabletu z 2 portami USB-C Gniazdo 12V + 24V na desce rozdzielczej do akcesoriów (wiązka 24V w schowkach nad szybą). Kluczyk z blokadą rozruchu silnika. Klucz składany Zdalne sterowanie drzwi. Regulowany ogranicznik prędkości ze sterowaniem przy kierownicy (ASL) Z Kick-Down.Pokonanie punktu oporu na końcu skoku pedału przyspieszenia powoduje automatyczną redukcję biegów. Tryb power

Ostrzeżenie o senności kierowcy (DDAW) i alarm zmiany pasa (LDWS) Radary monitorowania z boku lewej i prawej strony Alarm czołowy obecności pieszych i rowerzystów połączonej z zaawansowanymi układami hamowania awaryjnego (AEBS) i tempomatem adaptacyjnym (ACC)


pokaż kontakty
Pokaż cały komentarz
KING hooklift - HZ-12 R - 12 tons of lifting capacity! NEW device from the manufacturer!

RENAULT TRUCKS D 18 HIGH P4X2 280E6 - DMC 17.99 T / DMCZ 32 T - 2024

HOOK-UP DEVICE HZ-12R

Basic data:

⦁ Nominal loading capacity – 12,000 kg

⦁ Hook height H= 1200 mm

⦁ Telescopic main arm

⦁ Net weight of the device - 1300 kg

⦁ Working pressure – 30 Mpa

⦁ Device length – 4000 mm

⦁ Usable length of containers – 2800 – 4500 mm

Equipment:

⦁ Hook body frame made of high-quality steel with laser-cut holes

⦁ Rollers ensuring the stability of the container guidance

⦁ Control in the cabin, and from the outside of the vehicle - manual emergency

⦁ Shot-blasted steel structure, then painted with epoxy primer and top-coated with polyurethane paint in the RAL colour system

⦁ Hydraulic container lock

⦁ Hydraulic oil tank with oil level indicator

⦁ Hydraulic pump

⦁ Side underrun guards

⦁ Mesh basket

⦁ Rear wheel arches

⦁ Side platforms

⦁ Anti-bicycle guards

⦁ Hook with automatic latch

⦁ UDT procedure performed

Chassis:

DTI 8 ENGINE Coolant antifreeze: up to -40° C. Maximum power: 206 kW at 2100 rpm Maximum torque: 1050 Nm from 950 to 1600 rpm Diesel, 6-cylinder, inline - 4 valves per cylinder - rear timing High-pressure Common Rail direct injection 2000 bar. Cylinder diameter 110 mm - piston stroke 135 mm - Displacement 7.7 l. Turbocharged with variable geometry turbocharger Exhaust gas recirculation Direction of rotation (from SB side): counterclockwise. Lubrication system capacity: 27 l including filter Standard engine oil change interval Steel oil pan Cooling system capacity: 17 liters Emission level EU EURO VI Compact exhaust gas treatment system (7y injector, catalytic converter, DPF, SCR) Coolant Noise standard R51.03

FRONT AXLE Front axle load capacity: 7.5 t.

Cabin suspension on rubber-metal bushes at the front and mechanical at the rear Cab tilt hydraulic. 2 heated, remote-controlled rear-view mirrors. 2 wide-angle mirrors. Ramp mirror. Rear-view mirrors for bodies 2500 to 2600 mm wide Front access mirror Air intake at cab height. Air filter contamination indicator Front fenders with anti-spray protection LED headlights and LED step lighting Black exterior cab trim. Sun visor. Bonded, tinted windscreen. Tinted rear window Roof attachment beam.

TIRES AND WHEELS Dimensions 295/80 R22.5 C profile. ECOREGIONAL HS3 / HD3 Steel rims Tire pressure monitoring system in accordance with ISO 11992 Steel covers for front wheel nuts Temporarily mounted spare wheel.

ENGINE EQUIPMENT Partial oil vapour recirculation (semi-closed system) Cold engine start system by heating the intake air. Engine PTO: Output: splined (DIN 5462). Drive: permanent Direction of rotation: as engine Maximum torque: 600 Nm Gear ratio: 1 / 1 Position: 12 o'clock Electronic speed limiter (90 km/h)

GEARBOX Optishift 8AP gearbox Gear shift strategy optimized for FUEL ECO Automatic gearbox cooler

Cabin interior: Storage compartments above windscreen: 2 storage compartments (50 l) secured with netting three sun visors on windscreen Preparation for 24 volt socket above windscreen. Digital reversing camera Preparation for C.B. radio. Digital tachograph DTCO 4.1 Manual roof vent Air-suspended driver's seat with integrated seat belt Driver's armrest Red seat belts Seat belt warning light. 2-seater bench with armrest and storage actuator, lockable with key Gradual dimming of cabin lighting. sun visor sliding on driver's side 2 coat hooks on rear wall Electric window lift Air conditioning Operating instructions in Polish

Functional brake: Dual circuit braking system. All disc brakes Air compressor 1080 l/min, 720 cm³ twin-cylinder Electronic control of air production by APM (Air Product Management) Heated dryer, cartridge replacement optimized by preventive maintenance. Trailer brake system 2-wire with ISO connectors, power supply (red), control (yellow). Electric socket for trailer

EBS: Anti-lock braking system (ABS). Anti-skid system (ASR). DTC (Decel. Torque Control) Combined operation of retarders and service brake Differential lock engagement control (if equipped) up to <10 km/h (4x2) Brake performance alarms Trace control and roll mitigation system ESC (Electronic Stability Control) Coupling control Emergency Brake Assist (AFU) Emergency Brake Lights (EBL)

Equipment at the steering wheel
KING Hakenlift – HZ-12 R – 12 Tonnen Tragkraft! NEUES Gerät vom Hersteller!

RENAULT TRUCKS D 18 HIGH P4X2 280E6 - GVM 17,99 T / DMCZ 32 T - 2024


HAKENVORRICHTUNG HZ-12R


Grunddaten:

⦁ Nennladekraft – 12.000 kg

⦁ Hakenhöhe H= 1200 mm

⦁ Teleskopischer Hauptarm

⦁ Eigengewicht des Geräts - 1300 kg

⦁ Arbeitsdruck – 30 MPa

⦁ Länge des Geräts – 4000 mm

⦁ Nutzlänge der Behälter – 2800 – 4500 mm


Ausrüstung:

⦁ Der Rahmen der Hakenstruktur besteht aus hochwertigem Stahl mit lasergeschnittenen Löchern

⦁ Rollen sorgen für Stabilität der Behälterführung

⦁ Steuerung in der Kabine und von außerhalb des Fahrzeugs – manueller Notfall

⦁ Kugelgestrahlte Stahlkonstruktion, anschließend Lackierung mit Epoxidgrundierung und Oberflächenlackierung mit Polyurethanfarbe im RAL-Farbsystem

⦁ Hydraulische Containerverriegelung

⦁ Hydrauliköltank mit Ölstandsanzeige

⦁ Hydraulikpumpe

⦁ Seitlicher Unterfahrschutz

⦁ Netzkorb

⦁ Radkästen hinten

⦁ Seitenplattformen

⦁ Anti-Fahrrad-Abdeckungen

⦁ Haken mit automatischer Verriegelung

⦁ Durchführung des UDT-Verfahrens


Chassis:


DTI 8-MOTOR Kühlerfrostschutz: bis -40 °C. Maximale Leistung: 206 kW bei 2100 U/min. Max. Drehmoment: 1050 Nm von 950 bis 1600 U/min. Diesel, 6 Zylinder, in Reihe – 4 Ventile pro Zylinder – Steuerzeiten hinten. Hochdruck-Common-Rail-Direkteinspritzung 2000 bar. Zylinderdurchmesser 110 mm – Kolbenhub 135 mm – Hubraum 7,7 l. Aufladung mit einem Turbolader mit variabler Abgasrückführung. Fassungsvermögen des Schmiersystems: 27 Liter inklusive Filter Standard-Motorölwechselintervall Stahlölwanne Fassungsvermögen des Kühlsystems: 17 Liter Abgasemissionsstufe EU EURO VI Kompaktes Abgasnachbehandlungssystem (7. Einspritzdüse, Katalysator, DPF, SCR) Kühlmittelgeräuschnorm R51. 03


VORDERACHSE Vorderachstragfähigkeit: 7,5 t.

Kabinenfederung vorne über Gummi-Metall-Buchsen und hinten mechanisch kippbar. 2 beheizbare, fernbedienbare Rückspiegel. 2 Weitwinkelspiegel. Rampenspiegel. Rückspiegel für Aufbauten mit einer Breite von 2.500 bis 2.600 mm. Lufteinlass auf Fahrerhaushöhe. Luftfilter-Verschmutzungsanzeige. Vordere Kotflügel mit Spritzschutz. LED-Scheinwerfer und LED-Stufenbeleuchtung, schwarz. Visier. Verklebte, getönte Windschutzscheibe. Getönte Heckscheibe. Leiste zur Montage von Zubehör auf dem Dach.


REIFEN UND RÄDER Abmessungen 295/80 R22,5 C-Profil ECOREGIONAL HS3 / HD3 Stahlfelgen Reifendruckkontrollsystem nach ISO 11992 Stahlabdeckungen für Vorderradmuttern Ersatzrad vorübergehend montiert.


MOTORAUSRÜSTUNG Teilweise Öldampfrückführung (halbgeschlossenes System). Kaltstartsystem durch Vorwärmen der Ansaugluft. Motornebenantrieb: Abtrieb: verzahnt (DIN 5462). Antrieb: permanent Drehrichtung: wie Motor Maximales Drehmoment: 600 Nm Übersetzungsverhältnis: 1 / 1 Position: Std. 12 Elektronischer Geschwindigkeitsbegrenzer (90 km/h)


GETRIEBE Optishift 8AP-Getriebe Schaltstrategie optimiert für FUEL ECO Automatikgetriebekühler


Kabineninnenraum: Staufächer über der Windschutzscheibe: 2 Fächer (50 l) mit Netz gesichert, drei Sonnenblenden an der Windschutzscheibe. Vorbereitung für eine 24-Volt-Steckdose über der Windschutzscheibe. Digitale Rückfahrkamera Vorbereitung für den Einbau C.B. Radio. Digitaler Fahrtenschreiber DTCO 4.1 Manuelle Dachbelüftung Luftgefederter Fahrersitz mit integriertem Sicherheitsgurt Fahrerarmlehne Rote Sicherheitsgurte Sicherheitsgurt-Kontrollleuchte. 2er-Sitzbank mit Armlehne und abschließbarem Ablagefach-Aktor. Stufenweise Dimmung der Beleuchtung in der Kabine. verschiebbare Sonnenblende auf der Fahrerseite, 2 Kleiderbügel an der Rückwand, elektrische Fensterheber, Klimaanlage, Bedienungsanleitung auf Polnisch



Betriebsbremse: Zweikreis-Bremssystem. Alle Scheibenbremsen Luftkompressor 1080 l/min, 720 cm³ Zweizylinder Elektronische Steuerung der Luftproduktion durch APM (Air Product Management) Beheizter Trockner, Patronenwechsel optimiert durch vorbeugende Wartung. 2-Draht-Anhängerbremssystem mit ISO-Steckern, Stromversorgung (rot), Steuerung (gelb). Steckdose für den Anhänger


EBS: Antiblockiersystem (ABS). Anti-Rutsch-System (ASR). DTC (Deceleration Torque Control) Kombination aus Retarder und Betriebsbremse Differenzialsperre-Einschaltkontrolle (falls vorhanden) bis zu <10 km/h (4x2) Bremsleistungsalarme Kettensteuerung und Überschlagschutzsystem ESC (Elektronische Stabilitätskontrolle) Steuerkupplung Notbremsassistent ( AFU) Notbremslichter (EBL)


Ausrüstung an der Spitze
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
237 200 zł ≈ 56 040 €
Ciężarówka hakowiec
2025
10 km
Moc 150 KM (110 kW) Paliwo diesel Marka nadwozia KING
Polska, Słupsk
KING Vehicle Body Builder
od 6 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
229 000 zł ≈ 54 100 €
Ciężarówka hakowiec
2025
10 km
Moc 175 KM (129 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 6 000 kg Zawieszenie resorowe/resorowe Marka nadwozia KING
Polska, Słupsk
KING Vehicle Body Builder
od 6 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
123 400 € ≈ 522 300 zł
Ciężarówka hakowiec
2025
10 km
Moc 421 KM (309 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Marka nadwozia KING
Polska, Słupsk
KING Vehicle Body Builder
od 6 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
376 900 zł ≈ 89 040 €
Ciężarówka hakowiec
2025
10 km
Moc 272 KM (200 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Napęd 4x2 Marka nadwozia KING
Polska, Słupsk
KING Vehicle Body Builder
od 6 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
255 000 zł ≈ 60 240 €
Ciężarówka hakowiec
2025
10 km
Moc 176 KM (129 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 4 000 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/resorowe Marka nadwozia KING
Polska, Słupsk
KING Vehicle Body Builder
od 6 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
370 000 zł ≈ 87 410 €
Ciężarówka hakowiec
2025
10 km
Moc 250 KM (184 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 11 200 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Marka nadwozia KING
Polska, Słupsk
KING Vehicle Body Builder
od 6 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
183 000 zł ≈ 43 230 €
Ciężarówka hakowiec
2025
10 km
Moc 150 KM (110 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Marka nadwozia KING
Polska, Słupsk
KING Vehicle Body Builder
od 6 lat na Autoline
Kontakt z dealerem